De grote grap is dat deze 2 typetjes dat zelf ook willen, maar niet kunnen omdat hun leidsheer te para is.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Lekker clubje, je zal erbij willen horen.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-frans-timmermansquote:Wilders biedt excuses aan voor AI-afbeeldingen van Timmermans: 'Ongepast en ongehoord'[
"Ongepast en ongehoord", schrijft Wilders op X. "Ik neem er afstand van. Site is offline. Excuses aan collega Timmermans."

Een groot gedeelte van Nederland ziet niet dat AI-afbeeldingen niet echt zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik die met die agenten te ver vind gaan. Maar die met 'geld afpakken en aan moslimgezin geven', is gewoon een AI gemaakte spotprent en niks mis mee.

Vind ik ook, dat zie je niet vaak.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-frans-timmermans
Netjes van hem.

Dan nog zijn sommigen ervan niet meer of minder dan spotprenten. Die met dat moslimgezin is gewoon een spotprent.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van Nederland ziet niet dat AI-afbeeldingen niet echt zijn.

Haha sorry hoor, Gizmogirl28! 😅 Je hebt gelijk, het lijkt misschien een beetje op kleutergedoe met dat AI-gedoe van mij.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat een kleutergedoe met dat ai zeg.

Dat was een cartoonquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een groot gedeelte van Nederland ziet niet dat AI-afbeeldingen niet echt zijn.

Ik zie die groep van 'wij doen geen aangifte tegen Wilders' ook regelmatig voorbijkomen op mijn tijdlijn, en doorgaans zijn het gewoon smakeloze pogingen om grappig te zijn. Beetje overdreven om hier hysterisch over te gaan doen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh dat zal ongetwijfeld aan beide kanten gebeuren. Ik schets alleen wat ik in mijn tijdlijn zie komen. Ik kan niet oordelen over wat ik niet zie.

Zeker, gaat hij verder ook nog iets doen aan die 2 mongolen in zijn partij of dat nietquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-frans-timmermans
Netjes van hem.

Nee joh. Hij moest dit van tevoren al geweten hebben, dus deze foei is alleen maar voor de bühne.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:48 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zeker, gaat hij verder ook nog iets doen aan die 2 mongolen in zijn partij of dat niet

Ok.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:44 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Haha sorry hoor, Gizmogirl28! 😅 Je hebt gelijk, het lijkt misschien een beetje op kleutergedoe met dat AI-gedoe van mij.
Maar geef toe, een beetje spelen mag toch nog wel? 🤖🎨
Jij hebt waarschijnlijk al lang het volwassenheidsniveau ontgrendeld, terwijl ik nog vrolijk op level “digitale zandbak” rondhang 😂
Ik beloof plechtig dat ik voortaan iets minder ga knutselen met algoritmes… nou ja, ik ga het in elk geval proberen
Groetjes, chatgpt 😉

Ja natuurlijk wist hij dat, ik wist zelf ook al wel het antwoord op mijn eigen vraagquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee joh. Hij moest dit van tevoren al geweten hebben, dus deze foei is alleen maar voor de bühne.

Ach mens ga toch koken!1!quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wist hij dat, ik wist zelf ook al wel het antwoord op mijn eigen vraag

Tuurlijk iedere baas weet wat zijn werknemers doen in prive tijd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wist hij dat, ik wist zelf ook al wel het antwoord op mijn eigen vraag

Hmm. Ik heb wel zin in verse, warme appeltaart met slagroom eigenlijk.quote:

Hij heeft zelf ook wel, andere, AI-plaatsjes van die site gedeeld, dus of hij het echt niet wist?quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
Maar hoezo wist micromanager Wilders dit niet van te voren? Hij wist echt niet waar zijn minions mee bezig waren?
En pas als er aangifte gedaan wordt trekt hij pas zijn handen er vanaf?

En hoe zit het met publieke figuren als Lubach die FvD wegzet als neonazi's?quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
En terecht, die aangifte. Een eis om een schadevergoeding wegens laster mag er ook nog wel bovenop. Tijd dat dat eens aangepakt wordt, zeker bij publieke figuren die door wat nitwits met een laptop de 'AI-behandeling' krijgen. Genoeg lui die tegenwoordig het verschil niet meer zien, of willen zien, tussen echt en nep.
Ook weet je gewoon dat deze heren "geïnspireerd" zijn door Trump en z'n 'hilarische' Obama-arrestatie video.
Het is en blijft een doodzielige club, dat hele PVV.

Dat een Fokker of andere nobody dit maakt ok maar als kamerlid is dit echt niet ok.quote:Op maandag 27 oktober 2025 10:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die van corrupt vind ik op het randje, maar goed als we eens gaan kijken wat men van Wilders maakt dan kan de man gerust duizend aangiftes per dag doen.

Geloof me, ik kan nu al echt 100% goede AI maken op mijn potato PC, en dan zul je echt AI detectie tools nodig hebben om het te zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
En terecht, die aangifte. Een eis om een schadevergoeding wegens laster mag er ook nog wel bovenop. Tijd dat dat eens aangepakt wordt, zeker bij publieke figuren die door wat nitwits met een laptop de 'AI-behandeling' krijgen. Genoeg lui die tegenwoordig het verschil niet meer zien, of willen zien, tussen echt en nep.
Ook weet je gewoon dat deze heren "geïnspireerd" zijn door Trump en z'n 'hilarische' Obama-arrestatie video.
Het is en blijft een doodzielige club, dat hele PVV.

)
 ) 

Als Timmermans slim is pakt hij het niet via een aangifte aan maar via de Tweede Kamer, en laat ze schorsen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat een Fokker of andere nobody dit maakt ok maar als kamerlid is dit echt niet ok.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |