abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219118394
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:30 schreef Diabool het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker clubje, je zal erbij willen horen.
Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
pi_219118416
Wat een kleutergedoe met dat ai zeg.
pi_219118424
quote:
81s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:32 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Lekker clubje, je zal erbij willen horen.
De grote grap is dat deze 2 typetjes dat zelf ook willen, maar niet kunnen omdat hun leidsheer te para is. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219118448
quote:
Wilders biedt excuses aan voor AI-afbeeldingen van Timmermans: 'Ongepast en ongehoord'[

"Ongepast en ongehoord", schrijft Wilders op X. "Ik neem er afstand van. Site is offline. Excuses aan collega Timmermans."

https://www.rtl.nl/nieuws(...)ers-frans-timmermans

Netjes van hem.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_219118458
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik zeg toch dat ik die met die agenten te ver vind gaan. Maar die met 'geld afpakken en aan moslimgezin geven', is gewoon een AI gemaakte spotprent en niks mis mee.
Een groot gedeelte van Nederland ziet niet dat AI-afbeeldingen niet echt zijn.
pi_219118495
quote:
Vind ik ook, dat zie je niet vaak.
  maandag 27 oktober 2025 @ 10:41:18 #37
3542 Gia
User under construction
pi_219118510
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dan nog zijn sommigen ervan niet meer of minder dan spotprenten. Die met dat moslimgezin is gewoon een spotprent.
pi_219118547
Politiek is mokertreurig teringjantje de een valt de ander aan en dan maar politie opzadelen met nutteloze aangiftes.

Verbieden die onzin NU
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219118593
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat een kleutergedoe met dat ai zeg.
Haha sorry hoor, Gizmogirl28! 😅 Je hebt gelijk, het lijkt misschien een beetje op kleutergedoe met dat AI-gedoe van mij.
Maar geef toe, een beetje spelen mag toch nog wel? 🤖🎨
Jij hebt waarschijnlijk al lang het volwassenheidsniveau ontgrendeld, terwijl ik nog vrolijk op level “digitale zandbak” rondhang 😂
Ik beloof plechtig dat ik voortaan iets minder ga knutselen met algoritmes… nou ja, ik ga het in elk geval proberen

Groetjes, chatgpt 😉
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219118611
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat was een cartoon
pi_219118691
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Oh dat zal ongetwijfeld aan beide kanten gebeuren. Ik schets alleen wat ik in mijn tijdlijn zie komen. Ik kan niet oordelen over wat ik niet zie.
Ik zie die groep van 'wij doen geen aangifte tegen Wilders' ook regelmatig voorbijkomen op mijn tijdlijn, en doorgaans zijn het gewoon smakeloze pogingen om grappig te zijn. Beetje overdreven om hier hysterisch over te gaan doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 27 oktober 2025 @ 10:48:23 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219118715
Die twee heren moeten eens flink besmeurd en vernederd worden door alle media de komende dagen.
pi_219118729
quote:
Zeker, gaat hij verder ook nog iets doen aan die 2 mongolen in zijn partij of dat niet
pi_219118790
Maar hoezo wist micromanager Wilders dit niet van te voren? Hij wist echt niet waar zijn minions mee bezig waren?
En pas als er aangifte gedaan wordt trekt hij pas zijn handen er vanaf?
pi_219118814
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:48 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Zeker, gaat hij verder ook nog iets doen aan die 2 mongolen in zijn partij of dat niet
Nee joh. Hij moest dit van tevoren al geweten hebben, dus deze foei is alleen maar voor de bühne.
pi_219118822
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:44 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Haha sorry hoor, Gizmogirl28! 😅 Je hebt gelijk, het lijkt misschien een beetje op kleutergedoe met dat AI-gedoe van mij.
Maar geef toe, een beetje spelen mag toch nog wel? 🤖🎨
Jij hebt waarschijnlijk al lang het volwassenheidsniveau ontgrendeld, terwijl ik nog vrolijk op level “digitale zandbak” rondhang 😂
Ik beloof plechtig dat ik voortaan iets minder ga knutselen met algoritmes… nou ja, ik ga het in elk geval proberen

Groetjes, chatgpt 😉
Ok.
pi_219118838
quote:
2s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Nee joh. Hij moest dit van tevoren al geweten hebben, dus deze foei is alleen maar voor de bühne.
Ja natuurlijk wist hij dat, ik wist zelf ook al wel het antwoord op mijn eigen vraag
pi_219118850
quote:
9s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:52 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Ja natuurlijk wist hij dat, ik wist zelf ook al wel het antwoord op mijn eigen vraag
Ach mens ga toch koken!1!
pi_219118854
quote:
9s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:52 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Tuurlijk iedere baas weet wat zijn werknemers doen in prive tijd.
pi_219118859
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heb je goede recepten?
pi_219118871
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:55 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Heb je goede recepten?
Hmm. Ik heb wel zin in verse, warme appeltaart met slagroom eigenlijk. :9
pi_219118902
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Pim.
Jammer dat hij geen kans heeft gekregen.
  Moderator maandag 27 oktober 2025 @ 10:58:54 #53
5428 crew  miss_sly
pi_219118903
quote:
5s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:50 schreef xpompompomx het volgende:
Maar hoezo wist micromanager Wilders dit niet van te voren? Hij wist echt niet waar zijn minions mee bezig waren?
En pas als er aangifte gedaan wordt trekt hij pas zijn handen er vanaf?
Hij heeft zelf ook wel, andere, AI-plaatsjes van die site gedeeld, dus of hij het echt niet wist?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 oktober 2025 @ 11:05:53 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219118967
Het is fucking dieptriest.

Deze mensen hebben zitting in het hoogste staatsrechtelijke orgaan van de volksvertegenwoordiging. Laat dat even op je inwerken.
Huilen dan.
  maandag 27 oktober 2025 @ 11:26:49 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219119197
En terecht, die aangifte. Een eis om een schadevergoeding wegens laster mag er ook nog wel bovenop. Tijd dat dat eens aangepakt wordt, zeker bij publieke figuren die door wat nitwits met een laptop de 'AI-behandeling' krijgen. Genoeg lui die tegenwoordig het verschil niet meer zien, of willen zien, tussen echt en nep.

Ook weet je gewoon dat deze heren "geïnspireerd" zijn door Trump en z'n 'hilarische' Obama-arrestatie video.

Het is en blijft een doodzielige club, dat hele PVV.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219119210
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
En terecht, die aangifte. Een eis om een schadevergoeding wegens laster mag er ook nog wel bovenop. Tijd dat dat eens aangepakt wordt, zeker bij publieke figuren die door wat nitwits met een laptop de 'AI-behandeling' krijgen. Genoeg lui die tegenwoordig het verschil niet meer zien, of willen zien, tussen echt en nep.

Ook weet je gewoon dat deze heren "geïnspireerd" zijn door Trump en z'n 'hilarische' Obama-arrestatie video.

En hoe zit het met publieke figuren als Lubach die FvD wegzet als neonazi's?

Overigens terechte aangifte hoor.
pi_219119282
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 10:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
Die van corrupt vind ik op het randje, maar goed als we eens gaan kijken wat men van Wilders maakt dan kan de man gerust duizend aangiftes per dag doen.
Dat een Fokker of andere nobody dit maakt ok maar als kamerlid is dit echt niet ok.
pi_219119383
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 11:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

Geloof me, ik kan nu al echt 100% goede AI maken op mijn potato PC, en dan zul je echt AI detectie tools nodig hebben om het te zien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 27 oktober 2025 @ 11:39:01 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219119399
AI drek die ik op Twitter etc. voorbij zie komen is ook wel kwalijk. Soms onschuldig, soms echt kwalijk. Team rond Trump kan er ook wat van. Al zijn mensen van verschillende politieke kleuren er wel mee bezig. Nu ziet vrijwel iedereen onder de 80 jaar nog wel dat het nep is, maar over een paar jaar kun je lekker gaan discussiëren of die politicus zich nou echt zit af te trekken voor de Action of niet.
Bij deze AI foto vorig jaar was er al ophef want Timmermans in een prive vliegtuig met een luxe maaltijd, hier op fok waren een paar mensen zelf tot op het diep overtuigd dat deze foto echt was ( :'( )

Geert kan trouwens zelf ook wel wat van AI plaatjes, ook al ze niet direct kwetsend zijn.

pi_219119402
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 11:33 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dat een Fokker of andere nobody dit maakt ok maar als kamerlid is dit echt niet ok.
Als Timmermans slim is pakt hij het niet via een aangifte aan maar via de Tweede Kamer, en laat ze schorsen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')