Zelfs gaandequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want het is nooit eerder gebeurt dat iemand met een Feyenoord verleden Trainer is geweest bij Ajax?
je ziet wel dat hij geen goeie vervanger is van John, want sinds die weg is wel een beetje ingestort daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Gio haal je wel de Slot-visie binnen
En een hele hoop prijzen!
quote:
Leo was wel een mooie kerel, heeft het ook als TD niet onverdienstelijk gedaan bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast is dat hele verhaal dat mensen loyaal aan een club zijn iets uit voorbije jaren, dat een speler blij mocht zijn als hij van zijn afscheidswedstrijd een sigarenzaak kon kopen en zeiden: Jij bent een echte clubman!
Het ging me niet eens om de connectie, je noemt me toch een rijtje matige trainers op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast is dat hele verhaal dat mensen loyaal aan een club zijn iets uit voorbije jaren, dat een speler blij mocht zijn als hij van zijn afscheidswedstrijd een sigarenzaak kon kopen en zeiden: Jij bent een echte clubman!
Slot-elftallen storten altijd in als de pylonnenzetter vertrekt, zie de babbelzieke Joegoslaaf bij Feyenoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet wel dat hij geen goeie vervanger is van John, want sinds die weg is wel een beetje ingestort daar.
Ah ja. De Klopp visie die hem bij Feyenoord zoveel gebracht heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we het aub niet over Slot hebben, die kan er niets van. Zakt ook weer door het ijs in Liverpool. Heeft gewoon kunnen teren op de Klopp visie.
Anyway, AJAX.
Ik denk niet dat die dat gaat doen, staat aan begin van zijn trainerscarrière, doet het aardig bij zijn huidige club, en een stap in het diepe bij een club waar het een chaos is lijkt me niet verstandig. Ik denk dat je juist voor een trainer moet kiezen die niet zoveel meer te verliezen heeft, of een trainer waarbij Ajax wel een stap omhoog is, en waar hij de tijd krijgt om structureel te bouwen over een aantal jaren, wat dat betreft zou ik eerder gaan kijken bij de Scandinavische clubs, of wellicht Duitsland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Van alle optie die voorbij gekomen zijn lijkt me Iñigo Pérez misschien nog wel de beste optie? Gedreven en obsessief. Maar dat gaat natuurlijk weer heel, veel, geld kosten. Die hele teringzooi van sjon moet afgekocht worden. Spaanse gozer wil natuurlijk ook nog wat Spanjaarden meenemen. En de afkoopsom zal ook wel de hoofdprijs zijn in november (Laten we hopen op november)
Je hebt er duidelijk geen kijk op, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah ja. De Klopp visie die hem bij Feyenoord zoveel gebracht heeft.
Wim Jonk met Michael Reiziger en Jordi Cruijff als TD... deze namen zongen ooit individueel rond in de ArenA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Wat stellen jullie zelf voor?
Dat klopt, maar jij brengt de balans gelukkig terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, maar dat maakt niet uit.
Ik zou dat wel een goede keuze vinden, alleen twijfel ik of Jordi dit gaat doen, het is volgens mij meer een type dat in alle rust zijn plan trekt, Jonk lijkt me voor dit moment ook wel geschikt, het is niet echt een type van compromis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Wim Jonk met Michael Reiziger en Jordi Cruijff als TD... deze namen zongen ooit individueel rond in de ArenA.
Jonk lijkt me geen goeie keuze, die was z'n vorige Ajax periode teveel bezig met vriendjes op belangrijke posities neer te zetten, zonder dat die er geschikt voor waren en Jordi is veel te aardig voor dit wespennest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een goede keuze vinden, alleen twijfel ik of Jordi dit gaat doen, het is volgens mij meer een type dat in alle rust zijn plan trekt, Jonk lijkt me voor dit moment ook wel geschikt, het is niet echt een type van compromis.
Jonk is ook geen goede trainer. Veel te rechtlijnigquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jonk lijkt me geen goeie keuze, die was z'n vorige Ajax periode teveel bezig met vriendjes op belangrijke posities neer te zetten, zonder dat die er geschikt voor waren en Jordi is veel te aardig voor dit wespennest.
Next....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij brengt de balans gelukkig terug.
Mitchell Van der Gaag of Dick Schreuder zullen het wel worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Van alle optie die voorbij gekomen zijn lijkt me Iñigo Pérez misschien nog wel de beste optie? Gedreven en obsessief. Maar dat gaat natuurlijk weer heel, veel, geld kosten. Die hele teringzooi van sjon moet afgekocht worden. Spaanse gozer wil natuurlijk ook nog wat Spanjaarden meenemen. En de afkoopsom zal ook wel de hoofdprijs zijn in november (Laten we hopen op november)
Van der Gaag is inderdaad nu wel een optie want net ontslagen, Schreuder lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mitchell Van der Gaag of Dick Schreuder zullen het wel worden.
Die Aksum die recent kampioen geworden is in Zweden met belachelijk goed voetbal is ook wel een interessante optie. Ze zijn daar van kick-en-rush voetbal naar positiespel gegaan. Hij heeft zijn PhD geschreven over Visual Perception in voetbal door onderzoek te doen naar de Ajax jeugd.
Maar dat zal men wel te spannend vinden.
Die Kjetil Knutsen is ook vaak genoemd..quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mitchell Van der Gaag of Dick Schreuder zullen het wel worden.
Die Aksum die recent kampioen geworden is in Zweden met belachelijk goed voetbal is ook wel een interessante optie. Ze zijn daar van kick-en-rush voetbal naar positiespel gegaan. Hij heeft zijn PhD geschreven over Visual Perception in voetbal door onderzoek te doen naar de Ajax jeugd.
Maar dat zal men wel te spannend vinden.
Zou ook een serieuze optie kunnen en moeten zijn als die zou willen. Speelt heel goed en herkenbaar voetbal en inmiddels ook CL dus allang geen heel avontuurlijke keuze meer die de wenkbrauwen zou doen fronsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Kjetil Knutsen is ook vaak genoemd..
Die wil toch meedelen in opbrengst opgeleide spelers?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Kjetil Knutsen is ook vaak genoemd..
Branco met een lquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoorders hebben meerderheid: dit zijn de favoriete clubs van onze lijsttrekkers
We hebben maar 1 keuze morgen
Ja die onzin moet er wel uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil toch meedelen in opbrengst opgeleide spelers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |