Je staat maar 6 punten achter de titel en plek 2 (direct plaatsing CL) dus het seizoen is nog te redden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Voor dit seizoen sowieso. Het lek is boven, we zaten er toch naast met Wijndal, Je ziet direct dat alles liep zodra Owen er in kwam.
We gaan nu 3de worden, schade wordt beperkt.
Dus? Weer niks van gebakken als je 2e zou worden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je staat maar 6 punten achter de titel en plek 2 (direct plaatsing CL) dus het seizoen is nog te redden.
Dat schreef ik laatst ook al, het gaat gewoon om hele bassale dingen als: Uitverdedigen doe je niet door het midden als je in de omschakeling bent, zeker niet als je een tegenstander op 5 meter heb staan, want als die hem pakt loopt je hele verdediging er al uit, terwijl de aanval van de tegenstander er nog staat.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:16 schreef Shreyas het volgende:
Beide ploegen speelden zeer matig. Wat vooral opvalt is dat zowel bij Twente als bij Ajax je soms het gevoel krijgt dat deze jongens pas drie jaar op voetbal zitten. Terwijl de meest toch rond leeftijd 7-8 beginnen dus toch 15 jaar voetbalervaring moeten hebben. De fouten die worden gemaakt zijn zo amateuristisch dat het soms ludiek wordt.
Maar goed, blij met de drie punten in een lastige uitwedstrijd, waar het ook nog eens flink tegenzat door de ongelukkige (maar terechte) penalty
Ik bedoel meer, dat je het nog kan redden als je nu een normale trainer aanstelt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dus? Weer niks van gebakken als je 2e zou worden.
Tweede helft hebben we een trainer gezien. Die een kansloze wedstrijd overtuigend wist te kantelen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, dat je het nog kan redden als je nu een normale trainer aanstelt.
Dat zullen velen hier niet leuk vinden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tweede helft hebben we een trainer gezien. Die een kansloze wedstrijd overtuigend wist te kantelen.
Stop met maar weer in de dwangbuis maar we gaan kampioen worden.
Een individueel briljant moment van Gloukh heeft niets te maken met een trainer die een wedstrijd kantelt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tweede helft hebben we een trainer gezien. Die een kansloze wedstrijd overtuigend wist te kantelen.
Stop met maar weer in de dwangbuis maar we gaan kampioen worden.
Je kijkt voetbal maar je ziet het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een individueel briljant moment van Gloukh heeft niets te maken met een trainer die een wedstrijd kantelt.
Nu we toch met dit soort namen aan het strooien zijn zou ik Erwin van der Looi of Bas Sibum ook nog wel goede opties voor Ajax vinden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:48 schreef raptorix het volgende:
Eigenlijk is er ook bijna niks aan Nederlandse Trainers beschikbaar wat echt geschikt zou zijn voor Ajax, persoonlijk zou ik eens kijken hoe van Bronckhorst erin zou staan, ik denk persoonlijk dat dat wel iemand is die geschikt zou zijn, maar goed wel beetje Feyenoord natuurlijk....
Een eventuele andere kandidaat: Denny Landzaat, volgens mij wel een redelijk slimme gast, alleen zie je wel dat deze generatie voetballers over het algemeen matige coaches zijn. Puur qua Coaching denk ik dat Pastoor of Jonker ook prima trainers zijn, maar ik vrees dat die te principieel zijn, en binnen no time weggepest worden, hoewel Jonker natuurlijk wel een vriend van Van Gaal is.
quote:
Wat stellen jullie zelf voor?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu we toch met dit soort namen aan het strooien zijn zou ik Erwin van der Looi of Bas Sibum ook nog wel goede opties voor Ajax vinden.
Romano Denneboom of Gregory van der Wiel. Als je eens een naam van buiten het voetbal wilt proberen is Steve Kerr misschien een idee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Wat stellen jullie zelf voor?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Romano Denneboom of Gregory van der Wiel. Als je eens een naam van buiten het voetbal wilt proberen is Steve Kerr misschien een idee.
Erwin van der Looi of Bas Sibum.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Maar gerapporteerd, want geen zin om op de vroege ochtend tegen zoveel onzin in te gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:48 schreef raptorix het volgende:
Eigenlijk is er ook bijna niks aan Nederlandse Trainers beschikbaar wat echt geschikt zou zijn voor Ajax, persoonlijk zou ik eens kijken hoe van Bronckhorst erin zou staan, ik denk persoonlijk dat dat wel iemand is die geschikt zou zijn, maar goed wel beetje Feyenoord natuurlijk....
Een eventuele andere kandidaat: Denny Landzaat, volgens mij wel een redelijk slimme gast, alleen zie je wel dat deze generatie voetballers over het algemeen matige coaches zijn. Puur qua Coaching denk ik dat Pastoor of Jonker ook prima trainers zijn, maar ik vrees dat die te principieel zijn, en binnen no time weggepest worden, hoewel Jonker natuurlijk wel een vriend van Van Gaal is.
Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte gelet op je eigen suggesties.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:42 schreef raptorix het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik stel een serieuze vraag, en dan dodgen hoe treurig.
Ik mis hemquote:
Het hele inteelt clubje van VBL is kennelijk wakker, alleen maar zuigen en stangen, flikker lekker op naar de VBL kroeg om met je "maatjes" lekker te bedenken hoe je nu weer mensen kunt wegjagen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar gerapporteerd, want geen zin om op de vroege ochtend tegen zoveel onzin in te gaan.
Van Bronckhorst als trainer van Ajax is verder gewoon een totaal niet debiele suggestie inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het hele inteelt clubje van VBL is kennelijk wakker, alleen maar zuigen en stangen, flikker lekker op naar de VBL kroeg om met je "maatjes" lekker te bedenken hoe je nu weer mensen kunt wegjagen.
Ja want het is nooit eerder gebeurt dat iemand met een Feyenoord verleden Trainer is geweest bij Ajax?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Bronckhorst als trainer van Ajax is verder gewoon een totaal niet debiele suggestie inderdaad.
Met Gio haal je wel de Slot-visie binnenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Bronckhorst als trainer van Ajax is verder gewoon een totaal niet debiele suggestie inderdaad.
Zelfs gaandequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja want het is nooit eerder gebeurt dat iemand met een Feyenoord verleden Trainer is geweest bij Ajax?
je ziet wel dat hij geen goeie vervanger is van John, want sinds die weg is wel een beetje ingestort daar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met Gio haal je wel de Slot-visie binnen
En een hele hoop prijzen!
quote:
Leo was wel een mooie kerel, heeft het ook als TD niet onverdienstelijk gedaan bij Ajax.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast is dat hele verhaal dat mensen loyaal aan een club zijn iets uit voorbije jaren, dat een speler blij mocht zijn als hij van zijn afscheidswedstrijd een sigarenzaak kon kopen en zeiden: Jij bent een echte clubman!
Het ging me niet eens om de connectie, je noemt me toch een rijtje matige trainers op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast is dat hele verhaal dat mensen loyaal aan een club zijn iets uit voorbije jaren, dat een speler blij mocht zijn als hij van zijn afscheidswedstrijd een sigarenzaak kon kopen en zeiden: Jij bent een echte clubman!
Slot-elftallen storten altijd in als de pylonnenzetter vertrekt, zie de babbelzieke Joegoslaaf bij Feyenoordquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet wel dat hij geen goeie vervanger is van John, want sinds die weg is wel een beetje ingestort daar.
Ah ja. De Klopp visie die hem bij Feyenoord zoveel gebracht heeft.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 10:54 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we het aub niet over Slot hebben, die kan er niets van. Zakt ook weer door het ijs in Liverpool. Heeft gewoon kunnen teren op de Klopp visie.
Anyway, AJAX.
Ik denk niet dat die dat gaat doen, staat aan begin van zijn trainerscarrière, doet het aardig bij zijn huidige club, en een stap in het diepe bij een club waar het een chaos is lijkt me niet verstandig. Ik denk dat je juist voor een trainer moet kiezen die niet zoveel meer te verliezen heeft, of een trainer waarbij Ajax wel een stap omhoog is, en waar hij de tijd krijgt om structureel te bouwen over een aantal jaren, wat dat betreft zou ik eerder gaan kijken bij de Scandinavische clubs, of wellicht Duitsland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Van alle optie die voorbij gekomen zijn lijkt me Iñigo Pérez misschien nog wel de beste optie? Gedreven en obsessief. Maar dat gaat natuurlijk weer heel, veel, geld kosten. Die hele teringzooi van sjon moet afgekocht worden. Spaanse gozer wil natuurlijk ook nog wat Spanjaarden meenemen. En de afkoopsom zal ook wel de hoofdprijs zijn in november (Laten we hopen op november)
Je hebt er duidelijk geen kijk op, maar dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ah ja. De Klopp visie die hem bij Feyenoord zoveel gebracht heeft.
Wim Jonk met Michael Reiziger en Jordi Cruijff als TD... deze namen zongen ooit individueel rond in de ArenA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, maar jij brengt de balans gelukkig terug.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk geen kijk op, maar dat maakt niet uit.
Ik zou dat wel een goede keuze vinden, alleen twijfel ik of Jordi dit gaat doen, het is volgens mij meer een type dat in alle rust zijn plan trekt, Jonk lijkt me voor dit moment ook wel geschikt, het is niet echt een type van compromis.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Wim Jonk met Michael Reiziger en Jordi Cruijff als TD... deze namen zongen ooit individueel rond in de ArenA.
Jonk lijkt me geen goeie keuze, die was z'n vorige Ajax periode teveel bezig met vriendjes op belangrijke posities neer te zetten, zonder dat die er geschikt voor waren en Jordi is veel te aardig voor dit wespennest.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een goede keuze vinden, alleen twijfel ik of Jordi dit gaat doen, het is volgens mij meer een type dat in alle rust zijn plan trekt, Jonk lijkt me voor dit moment ook wel geschikt, het is niet echt een type van compromis.
Jonk is ook geen goede trainer. Veel te rechtlijnigquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jonk lijkt me geen goeie keuze, die was z'n vorige Ajax periode teveel bezig met vriendjes op belangrijke posities neer te zetten, zonder dat die er geschikt voor waren en Jordi is veel te aardig voor dit wespennest.
Next....
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 12:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jij brengt de balans gelukkig terug.
Mitchell Van der Gaag of Dick Schreuder zullen het wel worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Van alle optie die voorbij gekomen zijn lijkt me Iñigo Pérez misschien nog wel de beste optie? Gedreven en obsessief. Maar dat gaat natuurlijk weer heel, veel, geld kosten. Die hele teringzooi van sjon moet afgekocht worden. Spaanse gozer wil natuurlijk ook nog wat Spanjaarden meenemen. En de afkoopsom zal ook wel de hoofdprijs zijn in november (Laten we hopen op november)
Van der Gaag is inderdaad nu wel een optie want net ontslagen, Schreuder lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mitchell Van der Gaag of Dick Schreuder zullen het wel worden.
Die Aksum die recent kampioen geworden is in Zweden met belachelijk goed voetbal is ook wel een interessante optie. Ze zijn daar van kick-en-rush voetbal naar positiespel gegaan. Hij heeft zijn PhD geschreven over Visual Perception in voetbal door onderzoek te doen naar de Ajax jeugd.
Maar dat zal men wel te spannend vinden.
Die Kjetil Knutsen is ook vaak genoemd..quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Mitchell Van der Gaag of Dick Schreuder zullen het wel worden.
Die Aksum die recent kampioen geworden is in Zweden met belachelijk goed voetbal is ook wel een interessante optie. Ze zijn daar van kick-en-rush voetbal naar positiespel gegaan. Hij heeft zijn PhD geschreven over Visual Perception in voetbal door onderzoek te doen naar de Ajax jeugd.
Maar dat zal men wel te spannend vinden.
Zou ook een serieuze optie kunnen en moeten zijn als die zou willen. Speelt heel goed en herkenbaar voetbal en inmiddels ook CL dus allang geen heel avontuurlijke keuze meer die de wenkbrauwen zou doen fronsen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die Kjetil Knutsen is ook vaak genoemd..
Die wil toch meedelen in opbrengst opgeleide spelers?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Branco met een lquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Feyenoorders hebben meerderheid: dit zijn de favoriete clubs van onze lijsttrekkers
We hebben maar 1 keuze morgen
Ja die onzin moet er wel uitquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wil toch meedelen in opbrengst opgeleide spelers?
Probleem is dat Kroes z'n functie heeft verbonden aan Heitinga, dus Heitinga weg is Kroes weg, ik zou als beetje trainer dan niet instappen.quote:
Maar dan zal je toch nog moeten wachten tot december/januari want die gaat niet een paar wedstrijden voor het einde van het seizoen weg.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 13:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die kent de club wel een beetje en weet dat je zonder stabiliteit op directieniveau het moeilijk instappen is, hij werd in z'n eerste jaar ook beschermd door Overmars, dat heb je gewoon nodig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:57 schreef Elan het volgende:
Ten Hag is ook nog steeds vrij, of zal die bedanken voor een Ajax-salaris?
Staat tegenover dat hij zo'n beetje als De Messias zelf ontvangen zal worden en zowel achterban als directie niet in de war zullen raken zelfs als zijn eerste seizoen matig of zelfs zeer matig mocht verlopen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kent de club wel een beetje en weet dat je zonder stabiliteit op directieniveau het moeilijk instappen is, hij werd in z'n eerste jaar ook beschermd door Overmars, dat heb je gewoon nodig.
het probleem is dat ze zelf hun kop ook in een strop hebben gestoken, hem ontslaan heeft ook gevolgen voor de betrokkenen, dus logisch dat ze dat pas doen als het in principe al te laat is.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat tegenover dat hij zo'n beetje als De Messias zelf ontvangen zal worden en zowel achterban als directie niet in de war zullen raken zelfs als zijn eerste seizoen matig of zelfs zeer matig mocht verlopen.
Het is ook bizar hoe mals men vooralsnog voor Heitinga is ondanks het grotendeels waardeloze spel.
Het is er 1 van onsquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat tegenover dat hij zo'n beetje als De Messias zelf ontvangen zal worden en zowel achterban als directie niet in de war zullen raken zelfs als zijn eerste seizoen matig of zelfs zeer matig mocht verlopen.
Het is ook bizar hoe mals men vooralsnog voor Heitinga is ondanks het grotendeels waardeloze spel.
Naast zijn bekendheid met de slangenkuil, denk ik dat er een clausule in zijn contract staat over zijn afkoopsom en hoe lang hij niet mag werken voor hij die krijgt. Zo ging het ook met meerdere trainers in Duitsland die waren ontslagen. Degenen die snel aan het werk waren lieten dus de afkoopsom lopen. Mooie graadmeterquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 15:57 schreef Elan het volgende:
Ten Hag is ook nog steeds vrij, of zal die bedanken voor een Ajax-salaris?
Die afkoopsom zal vele malen hoger zijn dan hij bij Ajax kan verdienen dus wat bedoel je met mooie graadmeter, degenen die snel aan het werk waren deden dat vast niet in de eredivisie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 19:44 schreef Sabata het volgende:
[..]
Naast zijn bekendheid met de slangenkuil, denk ik dat er een clausule in zijn contract staat over zijn afkoopsom en hoe lang hij niet mag werken voor hij die krijgt. Zo ging het ook met meerdere trainers in Duitsland die waren ontslagen. Degenen die snel aan het werk waren lieten dus de afkoopsom lopen. Mooie graadmeter
Slot zal zich een té grote jongen voelen om assistent te worden genoemd van zijn vorige assistent. Zie het maar eerder als technisch adviseur of supervisor. Volgens mij was Rinus Michels in 1974 ook 'supervisor' van Franti¨ek Fadrhonc.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:00 schreef Wertha het volgende:
Slot forceert een breuk bij Liverpool zodat hij als assistent van Heitinga aan de slag kan. Dat ziet toch iedereen?!
Ah ja de 'totaalvoetbal' uitvinder .quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Slot zal zich een té grote jongen voelen om assistent te worden genoemd van zijn vorige assistent. Zie het maar eerder als technisch adviseur of supervisor. Volgens mij was Rinus Michels in 1974 ook 'supervisor' van Franti¨ek Fadrhonc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dat was een grapje van Wertha.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Slot zal zich een té grote jongen voelen om assistent te worden genoemd van zijn vorige assistent. Zie het maar eerder als technisch adviseur of supervisor. Volgens mij was Rinus Michels in 1974 ook 'supervisor' van Franti¨ek Fadrhonc.
de penningmeester nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:36 schreef Houniet het volgende:
Ik zie Branco weer, die was ik alweer vergeten.
wel zin weer om een keer een overtuigende overwinning te zien. Maargoed hoop is uitgestelde teleurstellingquote:
Kunnen we wel gebruiken op 6, misschien kan die ook opeens wel voetballen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:36 schreef Houniet het volgende:
Ik zie Branco weer, die was ik alweer vergeten.
Mijn voorspelling klopt niet meer sinds Twente en ik had deze voor jullie op 3 punten. Dus met die logica zou je eraf moeten gaanquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:03 schreef Ludachrist het volgende:
Het hele kleine sprankje hoop zal vandaag wel weer bruut kapot gemaakt worden met een zaadloze 1-3 nederlaag.
Je mag aannemen wat je wilt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mijn voorspelling klopt niet meer sinds Twente en ik had deze voor jullie op 3 punten. Dus met die logica zou je eraf moeten gaan
Maar tegen Heerenveen die elfde staan thuis mag ik aannemen dat ajax gewoon wint, toch?
Wie weet wordt de TT morgen waarheid...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, van Heerenveen mag je thuis wel winnen. Sjon heeft het gewoon nog niet helemaal voor elkaar, maar er zit wel duidelijk verbetering in.quote:
Maar wel kwaad. Hij blijft er nog eens in hangen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 17:15 schreef The-BFG het volgende:
Sjon staat ook echt apathisch langs de lijn
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |