Komt weer op Q3 aanquote:
Klok staat weer op 0quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:41 schreef Tijn het volgende:
Toch een beetje bad vibes zo, beetje jammer voor het slapen gaan
Hij kan zo maar 10de staan zometeen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:41 schreef Starflyer het volgende:
Pia 0.07s sneller dan Yuki. Verschil tussen 7 en 11
Alles kan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij kan zo maar 10de staan zometeen.
Nee. Norris eerder.quote:
Door Zak?quote:
Vooral als het daar regent. Maar de race is lang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat Norris de Q en de race wel in de pocket heeft. Max gewoon 2e worden, gat met nummer 1 weer verkleinen, Brazilië weer uitpakken.
Alleen als Pool het ermee eens in lijkt me.quote:
Er moet eerst wordt geraced.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:44 schreef Evenstar het volgende:
Ik denk dat Norris de Q en de race wel in de pocket heeft. Max gewoon 2e worden, gat met nummer 1 weer verkleinen, Brazilië weer uitpakken.
Ik vraag Arne even.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen als Pool het ermee eens in lijkt me.
Alsof die iets klaar speelt. Maar dat is offtopic.quote:
Zou wel zo eerlijk zijn, met Norris in Zandvoort.quote:
volgens Ham is Kubica een hele goeie coureurquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Alleen als Pool het ermee eens in lijkt me.
Maar goed dat Kubica niet meer mee doet danquote:
als iemand het kannahhh is het Hannahquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:45 schreef Jane het volgende:
MoetHannah
het morgen zeker weer opknappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand het kannahhh is het HannahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mag ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |