abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219111384
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:25 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Waarom zouden we, bullshitbanen genereren ook inkomsten.
Maar de toegevoegde waarde voor de maatschappij is zeer beperkt tot nihil. Waar heb je meer aan: aan een influencer of aan een politieagent?
  zondag 26 oktober 2025 @ 16:40:44 #252
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219111390
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Maar de toegevoegde waarde voor de maatschappij is zeer beperkt tot nihil. Waar heb je meer aan: aan een influencer of aan een politieagent?
Als die influencer het een beetje goed doet betaalt ze tonnen aan belasting, daarvoor kun je 2 agenten aan het werk houden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219111418
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Eerder dat je beide fulltime moet werken om ook maar enigszins kans te maken om een passende woning te huren of te kopen.
Als je daar ook maar de kleinste kanttekening bij plaatst krijg je direct een leger aan woeste boomers over je heen. Net als wanneer je kritiek hebt op de bespottelijke tariefstelling van de kinderopvang :')
pi_219111440
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Als die influencer het een beetje goed doet betaalt ze tonnen aan belasting, daarvoor kun je 2 agenten aan het werk houden.
Het probleem is alleen dat de politie een personeelstekort heeft, hoofdzakelijk omdat het ruk betaalt zeker als je de risico’s in ogenschouw neemt. Of heb jij zin om het risico te lopen dat iemand je ballen eraf schiet voor die jodenfooi?

En dan ben je nog een groot deel van de dag bezig met allerlei geschoffelde gekkies omdat de GGZ een teringbende is.
  Forum Admin zondag 26 oktober 2025 @ 16:47:07 #255
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219111446
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als je daar ook maar de kleinste kanttekening bij plaatst krijg je direct een leger aan woeste boomers over je heen. Net als wanneer je kritiek hebt op de bespottelijke tariefstelling van de kinderopvang :')
''Jahhhh en wij namen gewoon kinderen bij onze ouders op zolder''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219111465
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het probleem is alleen dat de politie een personeelstekort heeft, hoofdzakelijk omdat het ruk betaalt zeker als je de risico’s in ogenschouw neemt. Of heb jij zin om het risico te lopen dat iemand je ballen eraf schiet voor die jodenfooi?

En dan ben je nog een groot deel van de dag bezig met allerlei geschoffelde gekkies omdat de GGZ een teringbende is.
Pas een beetje op je woorden, 'jodenfooi' kan tegenwoordig echt niet meer.
pi_219111476
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ligt er aan hoe je 'toegevoegde waarde' definieert. In mijn ogen behoort dat niet primair een definitie te zijn die zich uitdrukt in monetaire waarde.

Op die fiets levert de durfkapitalist ook meer toegevoegde waarde dan de verpleger. En dat durf (haha, slechte phun intended) toch wel te betwijfelen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 26 oktober 2025 @ 16:51:29 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219111478
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:46 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]

Dan moet je de pliesie beter betalen, maar waarvan?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219111486
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 15:42 schreef Klopkoek het volgende:
referendum over EU lidmaatschap staat in huidig JA21 programma
Nee, dat staat er helemaal niet in.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_219111492
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
''Jahhhh en wij namen gewoon kinderen bij onze ouders op zolder''
Wij hadden geen kinderopvang! Moeder bleef gewoon thuis bij de kinderen!

Ja lachen man. Toen je op 1 salaris een huis kon kopen, je gezin kon onderhouden en de hoofdkostwinner fiscale voordelen kreeg.

Daarnaast werden mensen toen ook daadwerkelijk fatsoenlijk betaald. Pak de grafiek van de reële lonen er maar bij: Jan Modaal staat al 50 jaar stil. Alles voor de bedrijven en de aandeelhouders.
  zondag 26 oktober 2025 @ 16:53:51 #261
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219111516
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:51 schreef probeer het volgende:

[..]
Ligt er aan hoe je 'toegevoegde waarde' definieert. In mijn ogen behoort dat niet primair een definitie te zijn die zich uitdrukt in monetaire waarde.

Op die fiets levert de durfkapitalist ook meer toegevoegde waarde dan de verpleger.
Je kunt mensen ook een grote kuil laten graven, en ze daarvoor betalen. Die mensen hebben een inkomen, het BBP groeit, iedereen blij.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  Forum Admin zondag 26 oktober 2025 @ 16:55:29 #262
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219111534
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:52 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wij hadden geen kinderopvang! Moeder bleef gewoon thuis bij de kinderen!

Ja lachen man. Toen je op 1 salaris een huis kon kopen, je gezin kon onderhouden en de hoofdkostwinner fiscale voordelen kreeg.

Daarnaast werden mensen toen ook daadwerkelijk fatsoenlijk betaald. Pak de grafiek van de reële lonen er maar bij: Jan Modaal staat al 50 jaar stil. Alles voor de bedrijven en de aandeelhouders.
''Ja maar jij hebt een grote flatscreen tv, die luxe hadden wij niet''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219111544
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dan moet je de pliesie beter betalen, maar waarvan?
De justitiebegroting. Maar de politie in Nederland is sowieso een lachertje. Er is geen enkel respect voor agenten. Maar ze doen het ook zelf hè. Met hun “deëscalerend optreden”. Ga in Spanje maar eens rellen met de Guardia Civil, dan word je niet met een bus weggebracht maar krijg je gewoon een knuppel op je bovenlip.

Hier kan rapper Boef gewoon ongestraft op een politieauto gaan staan springen. Tja.
  zondag 26 oktober 2025 @ 16:57:06 #264
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219111549
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:56 schreef Spablauw214 het volgende:
De justitiebegroting.
Wie betaalt die?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219111570
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:57 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wie betaalt die?
Jij en ik. Maar daar hoor je me ook niet over zeiken. Ik betaal hem graag.
  zondag 26 oktober 2025 @ 17:00:09 #266
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
  zondag 26 oktober 2025 @ 17:01:28 #267
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219111595
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 16:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Jij en ik. Maar daar hoor je me ook niet over zeiken. Ik betaal hem graag.
Maar ik heb wel een bullshitbaan (tenminste, ik ben software engineer van het type waarvan de wereld niet zal stoppen met draaien mocht ik morgen onder de tram komen).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_219111606
OK dus ik las deze hele pagina even opnieuw omdat ik de draad van de discussie een beetje kwijt was ..

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Omdat vrouwen tegenwoordig niet zo veel kinderen meer willen maken, denk ik eerder ook aan een andere oplossing voor dit probleem, namelijk sperma sorteren zodat er meer meisjes geboren worden.
... Sorry, wat? Sperma sorteren? Hoe, wat, waar, wie?

Alsjeblieft, licht dit toe.
  zondag 26 oktober 2025 @ 17:07:06 #269
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_219111647
we moeten leren om religie te scheiden van de politiek

ik heb ook niks met relgie, en dan ook nog de C extra benadrukken, dan duw je de kiezer naar D66

Een moslimpartij die heeft daar ook last van

Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219111668
quote:
5s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:02 schreef probeer het volgende:
... Sorry, wat? Sperma sorteren? Hoe, wat, waar, wie?

Alsjeblieft, licht dit toe.
Spermacellen die een jongetje verwekken en spermacellen die een meisje verwekken scheiden. Als we vervolgens vrouwen die een kind willen insemineren met spermacellen die een meisje verwekken, kunnen we ervoor zorgen dat er meer meisjes dan jongens geboren worden. Het scheiden van spermacellen gaat helaas niet volledig, maar wel zodanig dat de kans tot zo'n 85% kan oplopen dat je een kind van het gewenste geslacht verwekt.

Ik heb daar een keer een topic over geopend.

VER / Sperma sorteren voor samenleving met veel meer vrouwen dan mannen
  zondag 26 oktober 2025 @ 17:11:17 #271
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_219111679
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 12:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat bedoel ik ook.... de beeldvorming van Den Uyl en de PvdA.... Hen wegzetten als teveel geld uitgeven.
En dan zelf de fout ingaan.
De Partij van den Arbied die is niet meer helaas
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_219111840
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Spermacellen die een jongetje verwekken en spermacellen die een meisje verwekken scheiden. Als we vervolgens vrouwen die een kind willen insemineren met spermacellen die een meisje verwekken, kunnen we ervoor zorgen dat er meer meisjes dan jongens geboren worden. Het scheiden van spermacellen gaat helaas niet volledig, maar wel zodanig dat de kans tot zo'n 85% kan oplopen dat je een kind van het gewenste geslacht verwekt.
Vrouwen die een kind willen, krijgen daar dus zelf geen keuze meer in (waaronder de keuze om het geslacht van je baby niet te willen kiezen)? Mensen de optie geven is al heel wat. Vrouwen dwingen gaat velen malen verder. En dan druk ik me voorzichtig en beleefd uit. Jij ziet daar juridisch, en bovenal ethisch, geen bezwaren bij?

Hoe gaat de geboorte van relatief meer meisjes uiteindelijk leiden tot meer mensen? Ja, natuurlijk worden die meisjes vrouwen, en kunnen die weer kinderen krijgen. Dus in potentie meer mensen en zo. Maar is de tweede stap van je plan dan dat mannen vaders moeten worden voor meerdere kinderen bij meerdere vrouwen? Of moeten die zwangere vrouwen dan ook maar (verplicht) een lesbische relatie aangaan met een andere zwangere vrouwen, terwijl de biologische vaders hun zaad weer ergens anders aan het verspreiden zijn?

Laat me raden, dan wil je zeker ook af van bepaalde verplichtingen rondom kinderalimentatie?

[ Bericht 5% gewijzigd door Cyan9 op 27-10-2025 18:53:37 ]
pi_219111866
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]

Ik heb daar een keer een topic over geopend.

VER / Sperma sorteren voor samenleving met veel meer vrouwen dan mannen
Dit is ethisch niet te verkopen en een no go.

Misschien in China ofzo waar ze toch schijt aan alles hebben.
pi_219111876
Vrouwen dwingen om kinderen te krijgen klinkt als een soort lebensborn programma.

Sorry @capricia hoop dat het mag blijven staan maar ik kan hier niks anders van maken.
pi_219111883
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:39 schreef Spablauw214 het volgende:
Vrouwen dwingen om kinderen te krijgen klinkt als een soort lebensborn programma.

Sorry @:capricia hoop dat het mag blijven staan maar ik kan hier niks anders van maken.
Ik mag hopen van niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')