Maar de toegevoegde waarde voor de maatschappij is zeer beperkt tot nihil. Waar heb je meer aan: aan een influencer of aan een politieagent?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waarom zouden we, bullshitbanen genereren ook inkomsten.
Als die influencer het een beetje goed doet betaalt ze tonnen aan belasting, daarvoor kun je 2 agenten aan het werk houden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Maar de toegevoegde waarde voor de maatschappij is zeer beperkt tot nihil. Waar heb je meer aan: aan een influencer of aan een politieagent?
Als je daar ook maar de kleinste kanttekening bij plaatst krijg je direct een leger aan woeste boomers over je heen. Net als wanneer je kritiek hebt op de bespottelijke tariefstelling van de kinderopvangquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eerder dat je beide fulltime moet werken om ook maar enigszins kans te maken om een passende woning te huren of te kopen.
Het probleem is alleen dat de politie een personeelstekort heeft, hoofdzakelijk omdat het ruk betaalt zeker als je de risico’s in ogenschouw neemt. Of heb jij zin om het risico te lopen dat iemand je ballen eraf schiet voor die jodenfooi?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als die influencer het een beetje goed doet betaalt ze tonnen aan belasting, daarvoor kun je 2 agenten aan het werk houden.
''Jahhhh en wij namen gewoon kinderen bij onze ouders op zolder''quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:43 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je daar ook maar de kleinste kanttekening bij plaatst krijg je direct een leger aan woeste boomers over je heen. Net als wanneer je kritiek hebt op de bespottelijke tariefstelling van de kinderopvang
Pas een beetje op je woorden, 'jodenfooi' kan tegenwoordig echt niet meer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat de politie een personeelstekort heeft, hoofdzakelijk omdat het ruk betaalt zeker als je de risico’s in ogenschouw neemt. Of heb jij zin om het risico te lopen dat iemand je ballen eraf schiet voor die jodenfooi?
En dan ben je nog een groot deel van de dag bezig met allerlei geschoffelde gekkies omdat de GGZ een teringbende is.
Ligt er aan hoe je 'toegevoegde waarde' definieert. In mijn ogen behoort dat niet primair een definitie te zijn die zich uitdrukt in monetaire waarde.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als die influencer het een beetje goed doet betaalt ze tonnen aan belasting, daarvoor kun je 2 agenten aan het werk houden.
Dan moet je de pliesie beter betalen, maar waarvan?quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat de politie een personeelstekort heeft, hoofdzakelijk omdat het ruk betaalt zeker als je de risico’s in ogenschouw neemt. Of heb jij zin om het risico te lopen dat iemand je ballen eraf schiet voor die jodenfooi?
En dan ben je nog een groot deel van de dag bezig met allerlei geschoffelde gekkies omdat de GGZ een teringbende is.
Nee, dat staat er helemaal niet in.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:42 schreef Klopkoek het volgende:
referendum over EU lidmaatschap staat in huidig JA21 programma
Wij hadden geen kinderopvang! Moeder bleef gewoon thuis bij de kinderen!quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
''Jahhhh en wij namen gewoon kinderen bij onze ouders op zolder''
Je kunt mensen ook een grote kuil laten graven, en ze daarvoor betalen. Die mensen hebben een inkomen, het BBP groeit, iedereen blij.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je 'toegevoegde waarde' definieert. In mijn ogen behoort dat niet primair een definitie te zijn die zich uitdrukt in monetaire waarde.
Op die fiets levert de durfkapitalist ook meer toegevoegde waarde dan de verpleger.
''Ja maar jij hebt een grote flatscreen tv, die luxe hadden wij niet''quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:52 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wij hadden geen kinderopvang! Moeder bleef gewoon thuis bij de kinderen!
Ja lachen man. Toen je op 1 salaris een huis kon kopen, je gezin kon onderhouden en de hoofdkostwinner fiscale voordelen kreeg.
Daarnaast werden mensen toen ook daadwerkelijk fatsoenlijk betaald. Pak de grafiek van de reële lonen er maar bij: Jan Modaal staat al 50 jaar stil. Alles voor de bedrijven en de aandeelhouders.
De justitiebegroting. Maar de politie in Nederland is sowieso een lachertje. Er is geen enkel respect voor agenten. Maar ze doen het ook zelf hè. Met hun “deëscalerend optreden”. Ga in Spanje maar eens rellen met de Guardia Civil, dan word je niet met een bus weggebracht maar krijg je gewoon een knuppel op je bovenlip.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan moet je de pliesie beter betalen, maar waarvan?
Maar ik heb wel een bullshitbaan (tenminste, ik ben software engineer van het type waarvan de wereld niet zal stoppen met draaien mocht ik morgen onder de tram komen).quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:58 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Jij en ik. Maar daar hoor je me ook niet over zeiken. Ik betaal hem graag.
... Sorry, wat? Sperma sorteren? Hoe, wat, waar, wie?quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:06 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat vrouwen tegenwoordig niet zo veel kinderen meer willen maken, denk ik eerder ook aan een andere oplossing voor dit probleem, namelijk sperma sorteren zodat er meer meisjes geboren worden.
Spermacellen die een jongetje verwekken en spermacellen die een meisje verwekken scheiden. Als we vervolgens vrouwen die een kind willen insemineren met spermacellen die een meisje verwekken, kunnen we ervoor zorgen dat er meer meisjes dan jongens geboren worden. Het scheiden van spermacellen gaat helaas niet volledig, maar wel zodanig dat de kans tot zo'n 85% kan oplopen dat je een kind van het gewenste geslacht verwekt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:02 schreef probeer het volgende:
... Sorry, wat? Sperma sorteren? Hoe, wat, waar, wie?
Alsjeblieft, licht dit toe.
De Partij van den Arbied die is niet meer helaasquote:Op zondag 26 oktober 2025 12:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.... de beeldvorming van Den Uyl en de PvdA.... Hen wegzetten als teveel geld uitgeven.
En dan zelf de fout ingaan.
Vrouwen die een kind willen, krijgen daar dus zelf geen keuze meer in (waaronder de keuze om het geslacht van je baby niet te willen kiezen)? Mensen de optie geven is al heel wat. Vrouwen dwingen gaat velen malen verder. En dan druk ik me voorzichtig en beleefd uit. Jij ziet daar juridisch, en bovenal ethisch, geen bezwaren bij?quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Spermacellen die een jongetje verwekken en spermacellen die een meisje verwekken scheiden. Als we vervolgens vrouwen die een kind willen insemineren met spermacellen die een meisje verwekken, kunnen we ervoor zorgen dat er meer meisjes dan jongens geboren worden. Het scheiden van spermacellen gaat helaas niet volledig, maar wel zodanig dat de kans tot zo'n 85% kan oplopen dat je een kind van het gewenste geslacht verwekt.
Dit is ethisch niet te verkopen en een no go.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:10 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Spermacellen die een jongetje verwekken en spermacellen die een meisje verwekken scheiden. Als we vervolgens vrouwen die een kind willen insemineren met spermacellen die een meisje verwekken, kunnen we ervoor zorgen dat er meer meisjes dan jongens geboren worden. Het scheiden van spermacellen gaat helaas niet volledig, maar wel zodanig dat de kans tot zo'n 85% kan oplopen dat je een kind van het gewenste geslacht verwekt.
Ik heb daar een keer een topic over geopend.
VER / Sperma sorteren voor samenleving met veel meer vrouwen dan mannen
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:39 schreef Spablauw214 het volgende:
Vrouwen dwingen om kinderen te krijgen klinkt als een soort lebensborn programma.
Sorry @:capricia hoop dat het mag blijven staan maar ik kan hier niks anders van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |