Welkom in mijn linkse bubbelquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:03 schreef Blues het volgende:
En verder heb ik al een paar discussies gesprekken gevoerd met een aantal collega's waarvan er een groot deel pvv hebben gestemd en dat ws weer gaan doen![]()
Sommigen 'vereren' Mona Keizer en vinden o.a. de doorberekeningen nergens op slaan.
Maar waarom valt D66, net als alle andere partijen, Timmermans niet aan op zijn erg ruime definitie van dichtbij?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 17:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Welkom in mijn linkse bubbel
Waarbij zelfs twee collega's lid zijn van de Dieren, maar morgen wel op mijn club gaan stemmen.
Vooral D66 ook wel GL/PVDA. CDA is afgelopen week echt gedaald. Verder nog een verdwaalde VVD'er en CU'er.
Stream Jaap Fischer - Politici van Sleutelstad | Luister gratis online op SoundCloud https://share.google/ioJKX5ZG4buBtTqXtquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil mijn kind Politici van Joop Visser laten horen maar kan het niet vinden![]()
Help!
Dankquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Stream Jaap Fischer - Politici van Sleutelstad | Luister gratis online op SoundCloud https://share.google/ioJKX5ZG4buBtTqXt
Ik heb aan meerdere IZA aanvragen meegeschreven de afgelopen jaren en herken vrijwel alles in dit artikel als dingen die inderdaad ook voor dagelijks betrokkenen niet zijn om te zetten in geld ... het is vrijwel altijd kwalitatief, tijd, deel van een oplossing enz enzquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:44 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen kinderen, ik ken geen asielzoekers, ik ben rijk (vind ik), maar mijn stemkeuze wordt bepaald door wat ik denk dat goed is voor toekomstig Nederland.
De verkiezingsprogramma's vind ik daarin echt volstrekt oninteressant, dat zegt vrijwel niks over wat je van een partij kan verwachten, afgezien van wat hoofdlijnen waarvoor je echt dat programma niet hoeft te lezen.
Doorberekenen door CPB, ik vind het angstaanjagend hoeveel waarde daaraan toegekend wordt. Hun berekeningen houden zo weinig verband met de effecten die maatregelen in het echt zouden hebben dat het eerder vertekent dan berekent. Aardig stukje over die 'doorrekening' en de zorg:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-realiteit-a4910297
(Lees het! Zeker als je zorg een belangrijk punt vindt.. Geen betaalmuur)
Oh, en ook ik ben lid van de PvdD en ga daar niet op stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera voor Tele’s broer(tje). En respect voor vlindertje!
Ik heb hier ook nog 2 porties tiramisu als je nog een gaatje hebt ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
vetgemest vandag
toen viel ik thuis ook nog eens in detiramisu
Kan hem nog aanraken, dank jequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 2 porties tiramisu als je nog een gaatje hebt ?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef AnneX het volgende:
Een kleine terugblik op een paar daagjes Vlieland.
De afvaart en daarna “enige hobbels” zodat een volle serviescontainer op de veerboot omkletterde. Letterlijk en figuurlijk.
En terug over de Afsluitdijk naar huis gezoefd.MooiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoera voor Tele’s broer(tje). En respect voor vlindertje!![]()
Hoe gaat t metje ?
Het was in de meeste gevallen Jetten vs Bontebal. Maar Bontebal heeft afgedaan nadat die artikel 23 boven artikel 1 zette om het even in mijn woorden te zeggen. En ik denk dat dat 'voor Amsterdammers' geen goede zet was van Bontebal.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 18:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar waarom valt D66, net als alle andere partijen, Timmermans niet aan op zijn erg ruime definitie van dichtbij?
Ik heb geen last van het acz dichtbij. Nee, gek he, dat zit aan de andere kant van de stad en achter een industriegebied. Op meerdere kilometers lopen.
Een mooi open doel om zijn "waarheid" eens bovenwater te krijgen.
Oh die had ik ook!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
vetgemest vandaag
toen viel ik thuis ook nog eens in detiramisu
WAAROM GAF JE NIET?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh die had ik ook!
Had je hier ook kunnen eten dus
JIJ WILDE NIKSquote:
quote:
Vond deze tweet er leukquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou toch wel graag een vlieg aan de muur willen zijn bij Wilders als bekend zou worden dat Jetten of Timmermans de grootste is geworden
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond deze tweet er leuk
[ afbeelding ]
Sneu voor Sigrid Kaag. Die krijgt dan continu een bak drek over zich van de klootzakken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vond deze tweet er leuk
[ afbeelding ]
De eerste vrouw of degene uit jouw regio…quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal nog geen idee welke persoon ik van GL-PvdA moet kiezen. Hebben jullie tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |