abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 oktober 2025 @ 17:32:25 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219130021
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 17:03 schreef Blues het volgende:
En verder heb ik al een paar discussies gesprekken gevoerd met een aantal collega's waarvan er een groot deel pvv hebben gestemd en dat ws weer gaan doen :{
Sommigen 'vereren' Mona Keizer en vinden o.a. de doorberekeningen nergens op slaan.
Welkom in mijn linkse bubbel :P
Waarbij zelfs twee collega's lid zijn van de Dieren, maar morgen wel op mijn club gaan stemmen.
Vooral D66 ook wel GL/PVDA. CDA is afgelopen week echt gedaald. Verder nog een verdwaalde VVD'er en CU'er.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219130116
Heftig weer @Kaatje1! Echt zo knap dat je dit doet, en @Lucky_Strike overigens ook! Diepe buiging voor jullie _O_ en ik hoop van harte dat een nieuw kabinet gevormd kan worden dat dit soort onmenselijke regels direct weer terugdraait.

@Isabeau @Clubsoda @Cat-astrophe ja, same. Ik huil dus ook snel bij, maar niet beperkt tot, onmacht en frustratie. Ook bij onrecht, oneerlijkheid, boosheid, ontlading, spanning, verdriet, blijheid, trots.. to name a few :+ . Ik heb het inmiddels enerzijds ook wel geaccepteerd hoor @Tele6 dat dit is hoe die emoties eruit komen, ik kan er ook echt niks tegen doen, het gebeurt gewoon. Ik vind het alleen wel vervelend omdat het soms afdoet aan het overbrengen van mijn boodschap, en ook vaak de intensiteit van het beeld dat het geeft niet overeen komt met de intensiteit van hoe ik het voel (de lat voor tranen ligt bij mij dus erg laag en dus lijkt het al snel alsof ik heel overstuur ben terwijl dat niet per se dan ook echt zo is). Dat was beide dit keer gelukkig niet zo.

Ik had vanochtend tweede bijeenkomst van leiderschapscursus en het was zo waardevol. Een stukje over persoonlijkheid en met een hoogleraar gastdocent waar we mee hebben gepraat over relatie persoonlijkheid en leiderschap, en daarna een stuk met bespreken van de levenslijnen die we hadden moeten tekenen. Ik kreeg daarbij mega lieve complimenten. Eentje zei dat ze na de vorige kennismakingsbijeenkomst na het horen van mijn 'carrièrepad' tot nu toe had gedacht wow, dat is echt een powervrouw, en dat nu wetend wat ik allemaal op persoonlijk vlak daarnaast heb gehad, ze dat alleen nog maar meer dacht. En dat ze vond dat ik daar nog trotser op mag zijn. En een ander gaf aan dat hij het onvoorstelbaar vond dat ik ondanks al die dingen, heb bereikt wat ik tot nu toe heb bereikt. Beide complimenten raakten me wel echt O+ . En hun verhalen waren ook heel interessant en soms indrukwekkend om te horen.

[ Bericht 9% gewijzigd door vlindertje89 op 28-10-2025 18:22:09 ]
pi_219130127
Ik kan me er werkelijk niets bij voorstellen dat je alleen maar voor jezelf stemt, wanneer je kinderen hebt en mogelijk ook kleinkinderen. Dan stem je toch voor een leefbaardere wereld? Maar wat ik nog minder snap zijn de mensen die alleen maar PVV stemmen vanwege asiel en zichzelf in vingers snijden vwb hun eigen portemonnee, zorg, huren etc. Je informeert je toch ook ipv alleen maar luisteren.

Zojuist dit gelezen, dit is ook zo'n enorm probleem (al tijden) https://www.nrc.nl/nieuws(...)ag&utm_term=20251028
We have far more in common than that which devides us..
pi_219130198
Maar dat vind ik ook van jou @vlindertje89 Met alles wat er bij jou speelt, dat je je nog zo goed kunt concentreren op je werk. 99 van de 100 zou zich waarschijnlijk al afgemeld hebben (voor minder ook wel denk ik). En je hebt ook (net als @Tele6 ) zo ontzettend veel stappen gezet.

En hoog zittende tranen, enorm hier. Wanneer iemand al iets aardigs zegt/vraagt kunnen ze zo komen. Maar ook bij boosheid of onrecht.
Heb ook wel een tijd gehad op werk (afschuwelijke leidinggevende) toen had ik zelfs mijn make-up mee om tussendoor te kunnen bijwerken. De man heeft mij nooit zien janken, dat lukte me dan. Later hoorde ik van een collega van HR dat hij tegen haar had gezegd "Kaatje krijg ik nooit aan het huilen zoals ... en ...." (de dames van wie ik de baan over had genomen)
pi_219130215
Broertje heeft een nieuwe afspraak bij de notaris, morgenochtend *G*

Ik geloof het pas als de overdracht voorbij is maar de notaris en makelaar leken positief.

En m'n vader gaat ZELFS het "hele eind" weer ernaartoe rijden om erbij te kunnen zijn.

Dus hopelijk, na morgenochtend, kunnen we weer terug in de "zorgen maken over broertjes overambitieuze klusplannen" stand.

Pffff _O-
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 18:40:37 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_219130337
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 17:32 schreef borisz het volgende:

[..]
Welkom in mijn linkse bubbel :P
Waarbij zelfs twee collega's lid zijn van de Dieren, maar morgen wel op mijn club gaan stemmen.
Vooral D66 ook wel GL/PVDA. CDA is afgelopen week echt gedaald. Verder nog een verdwaalde VVD'er en CU'er.
Maar waarom valt D66, net als alle andere partijen, Timmermans niet aan op zijn erg ruime definitie van dichtbij?
Ik heb geen last van het acz dichtbij. Nee, gek he, dat zit aan de andere kant van de stad en achter een industriegebied. Op meerdere kilometers lopen.
Een mooi open doel om zijn "waarheid" eens bovenwater te krijgen.

En meer van dit soort dingen. Die maken dat ik weg blijf van de debatten. Daar waar echt op de inhoud moet worden ingegaan. Incl weerwoord en sterke vragen. Is het enkel een laf zooitje waar je geen steek wijzer van wordt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_219130362
Ik heb geen kinderen, ik ken geen asielzoekers, ik ben rijk (vind ik), maar mijn stemkeuze wordt bepaald door wat ik denk dat goed is voor toekomstig Nederland.

De verkiezingsprogramma's vind ik daarin echt volstrekt oninteressant, dat zegt vrijwel niks over wat je van een partij kan verwachten, afgezien van wat hoofdlijnen waarvoor je echt dat programma niet hoeft te lezen.
Doorberekenen door CPB, ik vind het angstaanjagend hoeveel waarde daaraan toegekend wordt. Hun berekeningen houden zo weinig verband met de effecten die maatregelen in het echt zouden hebben dat het eerder vertekent dan berekent. Aardig stukje over die 'doorrekening' en de zorg:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-realiteit-a4910297
(Lees het! Zeker als je zorg een belangrijk punt vindt.. Geen betaalmuur)

Oh, en ook ik ben lid van de PvdD en ga daar niet op stemmen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219130377
Ik wil mijn kind Politici van Joop Visser laten horen maar kan het niet vinden }:|

Help!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219130428
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil mijn kind Politici van Joop Visser laten horen maar kan het niet vinden }:|

Help!
Stream Jaap Fischer - Politici van Sleutelstad | Luister gratis online op SoundCloud https://share.google/ioJKX5ZG4buBtTqXt
pi_219130532
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:50 schreef Blues het volgende:

[..]
Stream Jaap Fischer - Politici van Sleutelstad | Luister gratis online op SoundCloud https://share.google/ioJKX5ZG4buBtTqXt
Dank O+

Nog immer best actueel deze keuzestress.
Niet voor mij overigens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 28-10-2025 19:16:30 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 19:31:04 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219130630
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:44 schreef sigme het volgende:
Ik heb geen kinderen, ik ken geen asielzoekers, ik ben rijk (vind ik), maar mijn stemkeuze wordt bepaald door wat ik denk dat goed is voor toekomstig Nederland.

De verkiezingsprogramma's vind ik daarin echt volstrekt oninteressant, dat zegt vrijwel niks over wat je van een partij kan verwachten, afgezien van wat hoofdlijnen waarvoor je echt dat programma niet hoeft te lezen.
Doorberekenen door CPB, ik vind het angstaanjagend hoeveel waarde daaraan toegekend wordt. Hun berekeningen houden zo weinig verband met de effecten die maatregelen in het echt zouden hebben dat het eerder vertekent dan berekent. Aardig stukje over die 'doorrekening' en de zorg:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)n-realiteit-a4910297
(Lees het! Zeker als je zorg een belangrijk punt vindt.. Geen betaalmuur)

Oh, en ook ik ben lid van de PvdD en ga daar niet op stemmen.
Ik heb aan meerdere IZA aanvragen meegeschreven de afgelopen jaren en herken vrijwel alles in dit artikel als dingen die inderdaad ook voor dagelijks betrokkenen niet zijn om te zetten in geld ... het is vrijwel altijd kwalitatief, tijd, deel van een oplossing enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219131222
@sigme kan je niet quoten, maar wel betaalmuur. In archive gezet, dan wel ;)

Mijn ogen klapperen van wat ik lees. Wat. Een. Goed. Stuk. :o
pi_219131260
Een kleine terugblik op een paar daagjes Vlieland.
De afvaart en daarna “enige hobbels” zodat een volle serviescontainer op de veerboot omkletterde. Letterlijk en figuurlijk.
En terug over de Afsluitdijk naar huis gezoefd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera voor Tele’s broer(tje). En respect voor vlindertje!
pi_219131373
:( vetgemest vandaag :(

toen viel ik thuis ook nog eens in de :( tiramisu :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:38:03 #255
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219131380
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( vetgemest vandag :(

Ik heb hier ook nog 2 porties tiramisu als je nog een gaatje hebt ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219131395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb hier ook nog 2 porties tiramisu als je nog een gaatje hebt ?
Kan hem nog aanraken, dank je
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219131451
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:21 schreef AnneX het volgende:
Een kleine terugblik op een paar daagjes Vlieland.
De afvaart en daarna “enige hobbels” zodat een volle serviescontainer op de veerboot omkletterde. Letterlijk en figuurlijk.
En terug over de Afsluitdijk naar huis gezoefd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoera voor Tele’s broer(tje). En respect voor vlindertje!
Mooiiii O+
Hoe gaat t metje ?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 oktober 2025 @ 20:43:18 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219131468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 18:40 schreef z80 het volgende:

[..]
Maar waarom valt D66, net als alle andere partijen, Timmermans niet aan op zijn erg ruime definitie van dichtbij?
Ik heb geen last van het acz dichtbij. Nee, gek he, dat zit aan de andere kant van de stad en achter een industriegebied. Op meerdere kilometers lopen.
Een mooi open doel om zijn "waarheid" eens bovenwater te krijgen.
Het was in de meeste gevallen Jetten vs Bontebal. Maar Bontebal heeft afgedaan nadat die artikel 23 boven artikel 1 zette om het even in mijn woorden te zeggen. En ik denk dat dat 'voor Amsterdammers' geen goede zet was van Bontebal.

En asiel zijn 'we' het redelijk eens. Zorg voor goede opvang, zet mensen aan het werk en aan de taal. Direct vanaf dag 1. En bouw aan je buffercapaciteit als er even wat minder mensen komen. Investeer in het COA. Dat is goedkoper dan het probleem bewust niet willen oplossen door Ter Apel te laten overstromen en je daardoor de Toekan-familie of Hennie vd Most rijk maakt.

Afgelopen dagen op best wat onderwerpen discussie gehad. En op belastingstelsel, zorg, medisch ethisch bijvoorbeeld gaat het alle kanten op. Maar asiel en migratie is bijna geen onderwerp.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 28-10-2025 21:53:53 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219131490
Ik zou toch wel graag een vlieg aan de muur willen zijn bij Wilders als bekend zou worden dat Jetten of Timmermans de grootste is geworden :D
pi_219131527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( vetgemest vandaag :(

Oh die had ik ook!
Had je hier ook kunnen eten dus
pi_219131548
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh die had ik ook!
Had je hier ook kunnen eten dus
WAAROM GAF JE NIET?
pi_219131562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
WAAROM GAF JE NIET?
JIJ WILDE NIKS
pi_219131578
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
JIJ WILDE NIKS
:(
pi_219131589
:*
pi_219132245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou toch wel graag een vlieg aan de muur willen zijn bij Wilders als bekend zou worden dat Jetten of Timmermans de grootste is geworden :D
Vond deze tweet er leuk

pi_219132284
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vond deze tweet er leuk

[ afbeelding ]
Ik stem voor!
pi_219132431
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooiiii O+
Hoe gaat t metje ?
Matig.
Drom vitamines besteld. Drie kilo🙃 https://www.citrussebastia.nl/
pi_219132442
Ik heb eigenlijk helemaal nog geen idee welke persoon ik van GL-PvdA moet kiezen. Hebben jullie tips?
Spoilers!
pi_219132453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Vond deze tweet er leuk

[ afbeelding ]
Sneu voor Sigrid Kaag. Die krijgt dan continu een bak drek over zich van de klootzakken.
Anders… O+
pi_219132465
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 21:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal nog geen idee welke persoon ik van GL-PvdA moet kiezen. Hebben jullie tips?
De eerste vrouw of degene uit jouw regio…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')