Niks aan gelogen toch? Recept zelf koolhydraatarmquote:Op maandag 27 oktober 2025 10:48 schreef fietsie het volgende:
Soms heb ik het idee dat mensen aan iets beginnen, en dan vervolgens compleet vergeten zijn waar ze aan begonnen waren tegen de tijd dat ze er mee klaar waren.
Zoals het schrijven van de tekst van dit recept.
[..]
Uhuh ja heel koolhydraatarm als je er aardappeltjes of pasta bij serveert..
Het stukje tussen de scherpe haken wel ja... Het totaalplaatje.. is voor mensen die niet echt weten wat ze aan het doen zijn in de keuken mijnsinziens licht misleidend.quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niks aan gelogen toch? Recept zelf koolhydraatarm
Welke zoekterm gebruik jij op Tinder?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef fietsie het volgende:
Zow... weer een mevrouw toegevoegd, met 5 huwelijken waarvan 3 ontbonden en 1 door doodvallende kerel. 12 kinderen, waarvan 8 dood voor hun 10e.
In dit geval was de query "vrouwen van in genealogisch gezien(tijdsperiode 1650-1920) kind-barende leeftijd met 1 of meer geregistreerde huwelijken zonder kinderen in het huidige bestand"quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke zoekterm gebruik jij op Tinder?
In dat geval zal ik ook iets posten, zodat er sneller een nieuw topic isquote:Op maandag 27 oktober 2025 07:09 schreef Vanyel het volgende:
Elke keer als ik dit topic zie dat stomme DE riedeltje in mijn hoofd
Lekker dan. Waar heb je een notaris voor?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Broertje zou vandaag de sleutel van zijn huis krijgen.
Zou.
Verkoper heeft blijkbaar de zaken niet op orde, iets met schuldeisers.
Nu weet broertje niet wanneer hij de sleutel dan gaat krijgen.
Wtf
Ik hoop het voor hem. Maar hij heeft zover ik weet geen rechtsbijstandverzekering dus dit kan ook geld gaan kosten juistquote:Op maandag 27 oktober 2025 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Balen, maar kan ook geld opleveren
Om dat te controleren en te voorkomen dat de schuldeisers bij jou komen?quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker dan. Waar heb je een notaris voor?
Zonder rechtsbijstandverzekering kun je ook wel je recht halen natuurlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Maar hij heeft zover ik weet geen rechtsbijstandverzekering dus dit kan ook geld gaan kosten juist
Jij hebt een goed hartquote:Op maandag 27 oktober 2025 12:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In dat geval zal ik ook iets posten, zodat er sneller een nieuw topic is
Jeetje. Wat een gedoe nu!quote:Op maandag 27 oktober 2025 12:47 schreef Tele6 het volgende:
Broertje zou vandaag de sleutel van zijn huis krijgen.
Zou.
Verkoper heeft blijkbaar de zaken niet op orde, iets met schuldeisers.
Nu weet broertje niet wanneer hij de sleutel dan gaat krijgen.
Wtf
ou handig zijn als dat IETS eerder dan de dag zelf blijkt, denk je ook niet?quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om dat te controleren en te voorkomen dat de schuldeisers bij jou komen?
Jup, maar die kunnen ook last minute dingen in veranderen. Bij mij keek de notaris ook op het laatste moment (nogmaals) of er schulden op zaten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ou handig zijn als dat IETS eerder dan de dag zelf blijkt, denk je ook niet?
Ik had ook een akkefietje met een creditcard op de dag voor overdracht. (Waarbij de -limiet- van de CC als schuld werd aangehouden, niet het saldo).quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, maar die kunnen ook last minute dingen in veranderen. Bij mij keek de notaris ook op het laatste moment (nogmaals) of er schulden op zaten.
Ook lullig als er achteraf wel iets mee is en de notaris zegt "ja maar op 21 september was er niets aan de hand"
Oh ja dat had ik voor de hypotheek. Alles opzeggen, hypotheek, alles weer aanvragen. Piece a cake. Hoepeltjespringen maar zo werkt het nou eenmaal.quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had ook een akkefietje met een creditcard op de dag voor overdracht. (Waarbij de -limiet- van de CC als schuld werd aangehouden, niet het saldo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de merels eten volop van de 4 boompjes, die vliegen af en aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als koper of als verkoper?quote:Op maandag 27 oktober 2025 14:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had ook een akkefietje met een creditcard op de dag voor overdracht. (Waarbij de -limiet- van de CC als schuld werd aangehouden, niet het saldo).
Misschien heeft de verkoper het als onderpand voor iets anders gebruikt. Waardoor je broertje dan ineens verantwoordelijk is voor de schuld van een ander? Geen idee of zoiets in NL kan, toen ik m'n huis kocht kwamen "grond schulden" wel ter sprake en dat die er niet op zaten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als koper of als verkoper?
Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is als de verkoper schulden heeft, het gaat er toch om dat broertje hem het geld kan betalen? En dat geld heeft hij, het staat al klaar.
Ik ook niet, daarom had ik ook geen tolk mee naar de notaris. In het Nederlands zou ik er evenveel van begrijpenquote:Ik kan echt niks maken van de notaristaal op websites van notarissen en makelaars.
Collega moest Britten rondleiden, ze had het over de opgeschroefde economiequote:Op maandag 27 oktober 2025 17:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Elke keer bij grappige vertalingen moet ik aan je denken @:Morgane89 en aan hoeveel beter jij het waarschijnlijk gedaan had.
"Je pakt dingen wel graag in, hč"
"Ik hou van inpakken"
Rapping zeiden ze. Rapping. Niet wrapping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |