Ja die is nu helemaal weer geboost na die peiling van Maurice "gamechanger" de Hond. Ik hoop van harte dat Ipsos morgen de VVD weer wat kleiner inschat....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:10 schreef Fokfluencer het volgende:
Dilan is echt verschrikkelijk nep.
Ik ken Moorman niet zo goed. Maar het is geen vanzelfsprekenheid dat ze evenveel weerstand opwekt als Timmermans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan heb je het probleem van een lage naamsbekendheid en dat dan de rechtse megafoons deze naamsbekendheid wel even in gaan vullen.
Moorman uit de Amsterdamse grachtengordel, elitair opgegroeid in Wassenaar (die boekcover kun je creatief gebruiken) enzovoorts. Ik kan het nu al dromen hoor.
Dat Moorman in Wassenaar helemaal niet welvarend opgroeide doet er niet toe en valt helemaal weg.
Het is niet veel anders als voorheen met Kaag en Cohen.
Timmermans is geen heilige, maar die hele Green Deal kreeg hij mooi voor elkaar.
72 zetels zit wel binnen de margesquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet genoeg zetels om daar een kabinet mee te vormen. Op dit moment dan.
Forum erbij. 😀quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet genoeg zetels om daar een kabinet mee te vormen. Op dit moment dan.
Je wilt toch niet regeren met maanlandingontkennersquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:21 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Die zitten flink in de lift. Hoger dan de SP en het dubbele van die Dieren Partij.
Doet zij dat nog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Je wilt toch niet regeren met maanlandingontkenners
Ja, dan gaan alle vleeseters naar de Gulag en worden ze gedeporteerd. Mag je je huis weggeven aan een asielzoeker.quote:
Niet zo'n beetje ook... want als winnaar van het debat van gisteren bleek iedereen ongeveer 20% gescoord te hebben dus die +4 is wel erg shady....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat Maurice de Hond de VVD flink zit te pluggen momenteel bij Kockelman.
Corrupte vent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat Maurice de Hond de VVD flink zit te pluggen momenteel bij Kockelman.
Gwn Henri godquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, dan gaan alle vleeseters naar de Gulag en worden ze gedeporteerd. Mag je je huis weggeven aan een asielzoeker.
Oh nee wacht. Massadeportaties zijn iets van rechts.
Lijkt een beetje de partij voor mensen met psychische problemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:31 schreef jigggy het volgende:
[..]
Rare partij met vaste sekte die ze volgt sinds COVID
Iedere PvdAGL'er roept evenveel weerstand op als Timmermans omdat negers.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ken Moorman niet zo goed. Maar het is geen vanzelfsprekenheid dat ze evenveel weerstand opwekt als Timmermans.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iedere PvdAGL'er roept evenveel weerstand op als Timmermans omdat negers.
Ik ben het lang niet met alle standpunten van Forum voor Democratie eens, maar het is absoluut geen partij voor mensen met psychische problemen. Ik zou eerder zeggen, het is een van de weinige partijen van mensen die zich niet de ene na de andere angstpsychose aan laten praten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:34 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt een beetje de partij voor mensen met psychische problemen.
Precies, een veel hogere verschuiving dan je op basis van een redelijk gelijkwaardig debatje zou mogen verwachten en die merkwaardig hogere marge voor de VVD qua potentiële zetelgroei vind ik zeer opmerkelijk en misschien ook wel onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook... want als winnaar van het debat van gisteren bleek iedereen ongeveer 20% gescoord te hebben dus die +4 is wel erg shady....
Ook dat + en - lijstje werd gebracht alsof de VVD de meeste marges heeft.
Nou ja, ze zijn natuurlijk op een gegeven moment vol de complotheorie kant op gegaan. En dat trekt complotdenkers aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik ben het lang niet met alle standpunten van Forum voor Democratie eens, maar het is absoluut geen partij voor mensen met psychische problemen. Ik zou eerder zeggen, het is een van de weinige partijen van mensen die zich niet de ene na de andere angstpsychose aan laten praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |