quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Achtervolgingsploeg traint 20 minuten samen: 'Vertrouwen dat het goedkomt in Milaan'
kan dit?
Ik zou als Prins zijn alsnog een kort geding aanspannen, alhoewel nog steeds kansloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:04 schreef Remco het volgende:
Zelfs met 100% commitment van alle 3 lijkt het mij erg lastig vaker dan 2/3 keer samen te trainen in een maand door 3 verschillende ploegenbelangen en agenda's.
Gezien de tijd van Van den Bunt op 5km bij OKT heeft hij misschien als enige een kleine kans op een medaille. Huizinga en Bosker zijn compleet kansloos. Hun enige kans op een medaille is de ploegenachtervolging.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:04 schreef Remco het volgende:
Zelfs met 100% commitment van alle 3 lijkt het mij erg lastig vaker dan 2/3 keer samen te trainen in een maand door 3 verschillende ploegenbelangen en agenda's.
Dan nog is 2/3 keer al meer dan 20 minutenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:04 schreef Remco het volgende:
Dat is precies de ellende: Wint EEN madaille. Het wordt niet eens bekeken of het wel een serieuze medaille is. Brons op een afstand zegt me veel meer dan goud op een kermisonderdeelquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien de tijd van Van den Bunt op 5km bij OKT heeft hij misschien als enige een kleine kans op een medaille. Huizinga en Bosker zijn compleet kansloos. Hun enige kans op een medaille is de ploegenachtervolging.
Ik snap dat de ploegen elk een andere planning heeft maar in mijn ogen is het ook in hun ploegbelang (immers hun schaatser wint mogelijk een medaille) dat deze drie zo vaak mogelijk samen trainen. De Noren en de Amerikanen doen niets anders, maar wij Hollanders doen het wel eventjes.
Jezus, als bondscoach moet je er daarnaast dan toch ook voor zorgen dat zoiets niet op deze manier naar buiten komt. Hoe incapabel kunnen ze zijn, het is bijna een prestatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 13:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Achtervolgingsploeg traint 20 minuten samen: 'Vertrouwen dat het goedkomt in Milaan'
kan dit?
Dit interview met Huizinga is ook weer lekker tenenkrommendquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jezus, als bondscoach moet je er daarnaast dan toch ook voor zorgen dat zoiets niet op deze manier naar buiten komt. Hoe incapabel kunnen ze zijn, het is bijna een prestatie.
Die gooide zo tussen neus en lippen door Bosker nog even voor de bus.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit interview met Huizinga is ook weer lekker tenenkrommend
Zo niet sympathiek die gozer.
Nee dat is hij zeker niet..quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit interview met Huizinga is ook weer lekker tenenkrommend
Zo niet sympathiek die gozer.
en dat is wel terecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gooide zo tussen neus en lippen door Bosker nog even voor de bus.
Maar Huizinga doet het niet heel veel beter, dus die kan maar beter zijn mond houden. Die denkt vooral dat het aan alle anderen ligt dat de TP maximaal meedoet om het brons.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee dat is hij zeker niet..
[..]
en dat is wel terecht.
Bosker schaatst geen deuk in een pakje boter.
Ik snap echt niets van deze keuze.
Terwijl hij langzamer opende dan een vrouwquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Huizinga doet het niet heel veel beter, dus die kan maar beter zijn mond houden. Die denkt vooral dat het aan alle anderen ligt dat de TP maximaal meedoet om het brons.
Maar dat was de schuld van Tjerk de Boer aldus Chris.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Terwijl hij langzamer opende dan een vrouw
Het zou eens aan hemzelf liggen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat was de schuld van Tjerk de Boer aldus Chris.
Ik denk dat die nog nooit zichzelf de schuld heeft gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zou eens aan hemzelf liggen ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |