Dat is voor kachels, niet voor pannen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 07:47 schreef halfway het volgende:
En anders zebraline inbranden
https://www.smeedijzerenb(...)helpoets-tube-100-ml
Dat is voor ijzer, beetje out of the box denken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is voor kachels, niet voor pannen.
Excuus voor de late reactie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:37 schreef Jordy-B het volgende:
Wil je die pan ook daadwerkelijk gaan gebruiken dan?
Gewoon in de olie zetten om hem roestvrij te houden. Als je hem gaat gebruiken, wordt hij vanzelf zwart.
Foto?quote:Op dinsdag 11 november 2025 14:43 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Excuus voor de late reactie.
Ja, wil er daadwerkelijk in gaan koken maar wel sporadisch eens.
Zal vaak in een schuur gaan staan ook.
Hallo Blomke,quote:
Zou de binnenkant niet behandelen; dat gaat smurrie in je eten geven.quote:Op vrijdag 5 december 2025 13:30 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Hallo Blomke,
Foto heb ik niet maar dit is vrijwel gelijk minus de pootjes https://www.google.com/se(...)swAkoKCAIQAhgCIAIoAg
Zo goed?
Ja dat is idd altijd lastig ,maar dan gaat hij wel weer roesten.quote:Op vrijdag 5 december 2025 14:43 schreef blomke het volgende:
[..]
Zou de binnenkant niet behandelen; dat gaat smurrie in je eten geven.
Vreemd .....quote:Op vrijdag 5 december 2025 15:41 schreef Pajanus het volgende:
Ik wilde hem namelijk laten zandstralen en tijdens het zandstralen zijn er scheuren in gekomen in de pot.
Zo lekker licht en handzaam ook.quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:13 schreef Basp1 het volgende:
Dan maar vol met gaatjes boren, laten emailleren en heb je een uniek vergiet.
Whahahah top idee..quote:Op zaterdag 6 december 2025 09:13 schreef Basp1 het volgende:
Dan maar vol met gaatjes boren, laten emailleren en heb je een uniek vergiet.
Gietijzer is geen staal en meestal dik. Ik denk toch dat - gezien het roesten - dat het PBS is.quote:Op maandag 8 december 2025 09:19 schreef Pajanus het volgende:
[..]
het is echt heel erg dun staal en veel roest, dus zo gek is het ook weer niet.
Pisbakkenstaal?quote:Op maandag 8 december 2025 09:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Gietijzer is geen staal en meestal dik. Ik denk toch dat - gezien het roesten - dat het PBS is.
Sg van staal is 10% hoger dan van gietijzer.quote:Op maandag 8 december 2025 09:31 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Pisbakkenstaal?
Zou zomaar kunnen, het is iig echt mega zwaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |