abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219094430
Dag allemaal,

Ik heb een ijzeren pot van ca. 70cm doorsnede, gebruikten ze in frankrijk vroeger om vis in te koken. Onderin zit ook een gat waar een stop in kan om zeewater weg te laten lopen, erg geinig.

de pot is sterk verroest, zandstralen kan om de hoek voor EU 50,00 maar daarna wil ik hem ook behandelen zodat hij volgende week niet weer verroest is.

In een over inbranden is nogal lastig gezien het formaat (ook wel 30+cm hoog) en dat moet continu gebeuren, daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een coating.

Poedercoaten werd mij afgeraden omdat deze bij zeg 250 graden gebakken wordt en bij 250 graden de coating al loslaat in het eten...

Hebben jullie een idee wat een beetje haalbaar is , een food grade coating aanbrengen voor een enkele pot lijkt nogal lastig?
Lachen joh.
pi_219095377
Wil je die pan ook daadwerkelijk gaan gebruiken dan?

Gewoon in de olie zetten om hem roestvrij te houden. Als je hem gaat gebruiken, wordt hij vanzelf zwart.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_219099949
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_219100754
quote:
Dat is voor kachels, niet voor pannen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_219101150
Dat
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Dat is voor kachels, niet voor pannen.
Dat is voor ijzer, beetje out of the box denken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')