abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219089842
Er wordt alleen maar gekletst tijdens de debatten terwijl het asielzoekers probleem heel makkelijk kan worden opgelost.

De asielzoekers worden verplicht ondergebracht in huis bij linkse mensen. Afhankelijk van de grootte van de woning en het aantal bewoners. Heb jij als alleenstaande een 3 kamer woning? Minimaal 1 maximaal twee asielzoekers dan op 1 slaapkamer. Heb jij een gezin van bijvoorbeeld 4 personen, twee ouders twee kinderen en heb jij een 5 kamer woning? Dan gaan er minimaal twee maximaal een 4 koppig gezin bij jou wonen.

Een speciale afdeling van het ministerie volkshuisesting gaat in kaart brengen hoeveel slaapkamers in de woningen er niet efficiënt worden gebruikt door haar bewoners. Denk aan een gezin van 4 waarbij er 4 slaapkamers zijn. De eigen kinderen kunnen prima op 1 slaapkamer waardoor er twee slaapkamers overblijven voor de asielzoekers. Overdag gezellig op de bank, of savonds een stukje multicultereel samen zijn en lekker leren over elkaars cultuur. Lekker thee drinken samen en genieten van het verrijken van elkaar.

Daarnaast zal er gekeken worden naar wie er links heeft gestemd en wie er lid is van een linkse partij. Daarnaast moet, om misverstanden te voorkomen, kritisch worden gekeken naar wat de definitie links precies is.

Wij laten dit beleid uitvoeren door het COA. Zij gaan speciale agenten (werkgelegenheid) inzetten die langs de deuren gaan met een dwangbevel. De overheid kan immers ook land onteigenen, dus dan kan dit ook wel.

Een bijkomend voordeel hierbij is dat normale mensen weer kunnen leven in Nederland en zij niet 20 jaar op een wachtlijst hoeven te staan. Want iedereen zijn zin. Linkse mensen hun asielzoekers en normale mensen weer hun leven kunnen oppakken zonder dwars te worden gezeten.

Klacht: er wordt maar gekletst terwijl de meest simpele burgers een oplossing kunnen aandragen.
pi_219089968
Exact waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan

Voor dit soort deugvolk moet je dat doen:
Bekijk deze YouTube-video
graag op anoniem
  Miss 200.000.000! donderdag 23 oktober 2025 @ 21:34:57 #3
367000 roos94
pi_219090030
Uiteindelijk gaan we toch allemaal de pijp uit. Dus boeion
pi_219090113
VOL IS VOL
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219090230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
VOL IS VOL
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND
HOUZEE
pi_219090723
Beter gooien we de racisten en boeren het land uit en laten we de asielzoekers in hun huizen leven. Dan gaat de kwaliteit van de Nederlandse bevolking er ook nog op vooruit en hebben we ook minder overbelasting van de infrastructuur en kunnen we de problemen in Nederland een keertje oplossen. Hadden ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden. :{w
pi_219090784
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Beter gooien we de racisten en boeren het land uit en laten we de asielzoekers in hun huizen leven. Dan gaat de kwaliteit van de Nederlandse bevolking er ook nog op vooruit en hebben we ook minder overbelasting van de infrastructuur. Hadden ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden. :{w
Wat hebben boeren je aangedaan behalve smerige groenten verbouwen?
Vakman pur sang
pi_219090864
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat hebben boeren je aangedaan behalve smerige groenten verbouwen?
Nederlandse politiek al jarenlang gijzelen zodat o.a. stikstofprobleem en mestoverschot niet kunnen worden opgelost en er geen woningen en andere belangrijke dingen kunnen worden gebouwd en het stroomnet niet verbeterd kan worden, asbest verbranden, politici bedreigen, snelwegen blokkeren, teveel subsidie krijgen terwijl ze al bijna allemaal miljonair zijn. Boeren zijn echt de aids van onze samenleving.
pi_219090886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]
Nederlandse politiek al jarenlang gijzelen zodat o.a. stikstofprobleem en mestoverschot niet kunnen worden opgelost, asbest verbranden, politici bedreigen, snelwegen blokkeren, teveel subsidie krijgen terwijl ze al bijna allemaal miljonair zijn.
Zozo en nu wil je ze het liefst zien vermoorden?
Doen ze ook in zuid Afrika met witte boeren.
Gezellig.

Ik vind dit nogal een uitspraak. Waar haal je deze wijsheden vandaan?
Vakman pur sang
pi_219090951
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Beter gooien we de racisten en boeren het land uit en laten we de asielzoekers in hun huizen leven. Dan gaat de kwaliteit van de Nederlandse bevolking er ook nog op vooruit en hebben we ook minder overbelasting van de infrastructuur en kunnen we de problemen in Nederland een keertje oplossen. Hadden ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden. :{w
Whut??
Dit moet toch sarcastisch zijn hoop ik??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219091009
Wij schuiven de grachtengordel leeg zodat we daar minimaal 100k gelukszoekers kunnen huisvesten
pi_219091052
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Whut??
Dat denk ik niet, mensen zijn door misinformatie en activisme helemaal gek geworden.
Vakman pur sang
pi_219091060
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat denk ik niet, mensen zijn door misinformatie en activisme helemaal gek geworden.
:N
pi_219091081
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Pendule het volgende:
Er wordt alleen maar gekletst tijdens de debatten terwijl het asielzoekers probleem heel makkelijk kan worden opgelost.

De asielzoekers worden verplicht ondergebracht in huis bij linkse mensen. Afhankelijk van de grootte van de woning en het aantal bewoners. Heb jij als alleenstaande een 3 kamer woning? Minimaal 1 maximaal twee asielzoekers dan op 1 slaapkamer. Heb jij een gezin van bijvoorbeeld 4 personen, twee ouders twee kinderen en heb jij een 5 kamer woning? Dan gaan er minimaal twee maximaal een 4 koppig gezin bij jou wonen.

Een speciale afdeling van het ministerie volkshuisesting gaat in kaart brengen hoeveel slaapkamers in de woningen er niet efficiënt worden gebruikt door haar bewoners. Denk aan een gezin van 4 waarbij er 4 slaapkamers zijn. De eigen kinderen kunnen prima op 1 slaapkamer waardoor er twee slaapkamers overblijven voor de asielzoekers. Overdag gezellig op de bank, of savonds een stukje multicultereel samen zijn en lekker leren over elkaars cultuur. Lekker thee drinken samen en genieten van het verrijken van elkaar.

Daarnaast zal er gekeken worden naar wie er links heeft gestemd en wie er lid is van een linkse partij. Daarnaast moet, om misverstanden te voorkomen, kritisch worden gekeken naar wat de definitie links precies is.

Wij laten dit beleid uitvoeren door het COA. Zij gaan speciale agenten (werkgelegenheid) inzetten die langs de deuren gaan met een dwangbevel. De overheid kan immers ook land onteigenen, dus dan kan dit ook wel.

Een bijkomend voordeel hierbij is dat normale mensen weer kunnen leven in Nederland en zij niet 20 jaar op een wachtlijst hoeven te staan. Want iedereen zijn zin. Linkse mensen hun asielzoekers en normale mensen weer hun leven kunnen oppakken zonder dwars te worden gezeten.

Klacht: er wordt maar gekletst terwijl de meest simpele burgers een oplossing kunnen aandragen.
Ik nomineer deze post als beste post van het jaar 2025.
pi_219091118
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zozo en nu wil je ze het liefst zien vermoorden?
Doen ze ook in zuid Afrika met witte boeren.
Gezellig.

Ik vind dit nogal een uitspraak. Waar haal je deze wijsheden vandaan?
Lees het nieuws eens. Als je dit niet hebt meegekregen in de afgelopen 10 jaar dan heb je echt met je vingers in je oren rondgelopen. Google maar eens op boeren asbest verbranden, boeren politici bedreigen, boeren snelwegen blokkeren, boeren subsidie, boeren diesel belastingvrij, boeren miljonair, stikstofcrisis, grootste uitstoters co2 nederland, bouwcrisis enz. En dat van die zuid-afrikaanse boeren was nepnieuws van trump. Trap niet overal in en lees je eens in voor je wat zegt.
pi_219091129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:N
Wat vind jij er nou van?
Vakman pur sang
pi_219091172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Whut??
Hoezo? Beter hardwerkende mensen die wanhopig zijn ergens een veilig bestaan op te bouwen dan racisten die continu lopen te rellen en onze rechtsstaat en sociale zekerheid willen ondermijnen toch? Als we mogen kiezen wie we het land uitzetten, doe dan die racisten maar. Daar heb je toch niks aan?

Bovendien zijn rechtse politici er altijd vol van dat mensen zich aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden en ze anders het land uit moeten. Racisme is geen Nederlandse waarde. Dat past niet in een democratie. Er uit met die mensen.
pi_219091201
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat vind jij er nou van?
Boeren zijn leven. We hebben ze heel erg hard nodig.
'Rechtse' mensen houden wat balans in de zaak.. anders kunnen we net zo goed allemaal al meteen een hoofddoekje gaan dragen en onze kerken slopen. Ik zet rechts tussen haakjes omdat maar heel weinig mensen echt rechts zijn.. Mensen willen gewoon graag dat hun land een beetje hun land blijft. En het is op hoog tempo aan het veranderen.
Voor de rest mogen al die welkomliedjeszingende mensen van mij inderdaad asielzoekers in huis gaan nemen :P

Voor de rest is mijn mening totaal niet van waarde want ik mag toch niet stemmen in Nederland :D
pi_219091224
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:41 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]
Hoezo? Beter hardwerkende mensen die wanhopig zijn ergens een veilig bestaan op te bouwen dan racisten die continu lopen te rellen en onze rechtsstaat en sociale zekerheid willen ondermijnen toch?
Alweer: WHUT??

Ik moet iets heel vreemds in mijn drinken hebben zitten :?
pi_219091275
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Boeren zijn leven. We hebben ze heel erg hard nodig.
'Rechtse' mensen houden wat balans in de zaak.. anders kunnen we net zo goed allemaal al meteen een hoofddoekje gaan dragen en onze kerken slopen. Ik zet rechts tussen haakjes omdat maar heel weinig mensen echt rechts zijn.. Mensen willen gewoon graag dat hun land een beetje hun land blijft. En het is op hoog tempo aan het veranderen.
Voor de rest mogen al die welkomliedjeszingende mensen van mij inderdaad asielzoekers in huis gaan nemen :P

Voor de rest is mijn mening totaal niet van waarde want ik mag toch niet stemmen in Nederland :D
Mooie mening. Eens! Maar ik mag wel stemmen.
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage donderdag 23 oktober 2025 @ 22:52:13 #21
38148 crew  Innisdemon
pi_219091344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]
Nederlandse politiek al jarenlang gijzelen zodat o.a. stikstofprobleem en mestoverschot niet kunnen worden opgelost en er geen woningen en andere belangrijke dingen kunnen worden gebouwd en het stroomnet niet verbeterd kan worden, asbest verbranden, politici bedreigen, snelwegen blokkeren, teveel subsidie krijgen terwijl ze al bijna allemaal miljonair zijn. Boeren zijn echt de aids van onze samenleving.
als je een beetje op had gelet tijdens die boerenprotest en, wist je dat die brandjes op de snelweg door relschoppers zijn gesticht, die de boerenprotesten gekaapt hebben, net zoals ze dat bij vele andere protesten doen.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_219091605
Je bent zelf allochtoon.

Dus ga zelf weg met je familie. Zo zijn er gelijk 10/15 weg in een klap
pi_219091609
Kom neuken dan!
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:43:28 #24
441859 crew  Lenny77
pi_219092515
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 23:30 schreef Cockwhale het volgende:
Kom neuken dan!
Apart wetsvoorstel
pi_219093006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Alweer: WHUT??

Ik moet iets heel vreemds in mijn drinken hebben zitten :?
Ik denk dat TS iets heel vreemds in zijn thee had. ;) :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_219093046
Geschreven door iemand die hier ook niet vandaan komt, optieven dan dom rechts figuur
pi_219093241
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:52 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
als je een beetje op had gelet tijdens die boerenprotest en, wist je dat die brandjes op de snelweg door relschoppers zijn gesticht, die de boerenprotesten gekaapt hebben, net zoals ze dat bij vele andere protesten doen.
bron?
pi_219093301
Ts is toch zelf ook een asielzoeker geweest?
pi_219093596
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
En homo! Geen aanwinst voor Nederland dus ;(
pi_219093602
En lowkey alcoholist met Nederlands geld ;(
pi_219094286
quote:
wat als de asielzoeker zelf ook racistisch is? (komt regelmatig voor) moeten we die dan uit het huis gooien waar we hem net ingestopt hebben?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_219095143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 13:49 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
wat als de asielzoeker zelf ook racistisch is? (komt regelmatig voor) moeten we die dan uit het huis gooien waar we hem net ingestopt hebben?
ja
pi_219097551
Mensen, alles staat op instorten. De asielzoekers zijn maar een symptoom
pi_219098102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 09:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik denk dat TS iets heel vreemds in zijn thee had. ;) :)
Nee wijn Riesling :)
pi_219098155
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dat is dus totaal wat anders. Ik kom uit een deels Islamitisch gezin en er is een reden dat ik nu hier woon en dat komt door mijn moeder. Die was het leven in Georgië namelijk zeer zat. En ook de dominante religie en karakter die hij bij zich had.

Ik heb gelijk goede wil getoond een aangegeven dat ik mij graag wil aanpassen aan de Nederlanders en hun cultuur.

Geen probleem. Ik heb een baan en een koophuis en ik spreek nagenoeg accentloos Nederlands. En ik woon hier net iets meer als 10 jaar en ik ben 24.

Ik ben niet achterlijk, al doe ik soms wel alsof ik dat ben.

Heel veel mensen zien niet wat er met hun land gebeurd en ik zie dat wel omdat ik er zelf mee te maken heb gehad en weet wat er nu binnenkomt aan ellende.

Dit wil je niet.
pi_219098161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
Geschreven door iemand die hier ook niet vandaan komt, optieven dan dom rechts figuur
En jij moet al helemaal niet spreken, met de plaat voor jouw kop iedere keer.
pi_219098220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:58 schreef Pendule het volgende:

[..]
En jij moet al helemaal niet spreken, met de plaat voor jouw kop iedere keer.
Oh vertel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')