HOUZEEquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
VOL IS VOL
WIJ ZIJN NEDERLAND WIJ ZIJN NEDERLAND
Wat hebben boeren je aangedaan behalve smerige groenten verbouwen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Beter gooien we de racisten en boeren het land uit en laten we de asielzoekers in hun huizen leven. Dan gaat de kwaliteit van de Nederlandse bevolking er ook nog op vooruit en hebben we ook minder overbelasting van de infrastructuur. Hadden ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden.![]()
Nederlandse politiek al jarenlang gijzelen zodat o.a. stikstofprobleem en mestoverschot niet kunnen worden opgelost en er geen woningen en andere belangrijke dingen kunnen worden gebouwd en het stroomnet niet verbeterd kan worden, asbest verbranden, politici bedreigen, snelwegen blokkeren, teveel subsidie krijgen terwijl ze al bijna allemaal miljonair zijn. Boeren zijn echt de aids van onze samenleving.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat hebben boeren je aangedaan behalve smerige groenten verbouwen?
Zozo en nu wil je ze het liefst zien vermoorden?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Nederlandse politiek al jarenlang gijzelen zodat o.a. stikstofprobleem en mestoverschot niet kunnen worden opgelost, asbest verbranden, politici bedreigen, snelwegen blokkeren, teveel subsidie krijgen terwijl ze al bijna allemaal miljonair zijn.
Whut??quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Beter gooien we de racisten en boeren het land uit en laten we de asielzoekers in hun huizen leven. Dan gaat de kwaliteit van de Nederlandse bevolking er ook nog op vooruit en hebben we ook minder overbelasting van de infrastructuur en kunnen we de problemen in Nederland een keertje oplossen. Hadden ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden.![]()
Dat denk ik niet, mensen zijn door misinformatie en activisme helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whut??
Dit moet toch sarcastisch zijn hoop ik??
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, mensen zijn door misinformatie en activisme helemaal gek geworden.
Ik nomineer deze post als beste post van het jaar 2025.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Pendule het volgende:
Er wordt alleen maar gekletst tijdens de debatten terwijl het asielzoekers probleem heel makkelijk kan worden opgelost.
De asielzoekers worden verplicht ondergebracht in huis bij linkse mensen. Afhankelijk van de grootte van de woning en het aantal bewoners. Heb jij als alleenstaande een 3 kamer woning? Minimaal 1 maximaal twee asielzoekers dan op 1 slaapkamer. Heb jij een gezin van bijvoorbeeld 4 personen, twee ouders twee kinderen en heb jij een 5 kamer woning? Dan gaan er minimaal twee maximaal een 4 koppig gezin bij jou wonen.
Een speciale afdeling van het ministerie volkshuisesting gaat in kaart brengen hoeveel slaapkamers in de woningen er niet efficiënt worden gebruikt door haar bewoners. Denk aan een gezin van 4 waarbij er 4 slaapkamers zijn. De eigen kinderen kunnen prima op 1 slaapkamer waardoor er twee slaapkamers overblijven voor de asielzoekers. Overdag gezellig op de bank, of savonds een stukje multicultereel samen zijn en lekker leren over elkaars cultuur. Lekker thee drinken samen en genieten van het verrijken van elkaar.
Daarnaast zal er gekeken worden naar wie er links heeft gestemd en wie er lid is van een linkse partij. Daarnaast moet, om misverstanden te voorkomen, kritisch worden gekeken naar wat de definitie links precies is.
Wij laten dit beleid uitvoeren door het COA. Zij gaan speciale agenten (werkgelegenheid) inzetten die langs de deuren gaan met een dwangbevel. De overheid kan immers ook land onteigenen, dus dan kan dit ook wel.
Een bijkomend voordeel hierbij is dat normale mensen weer kunnen leven in Nederland en zij niet 20 jaar op een wachtlijst hoeven te staan. Want iedereen zijn zin. Linkse mensen hun asielzoekers en normale mensen weer hun leven kunnen oppakken zonder dwars te worden gezeten.
Klacht: er wordt maar gekletst terwijl de meest simpele burgers een oplossing kunnen aandragen.
Lees het nieuws eens. Als je dit niet hebt meegekregen in de afgelopen 10 jaar dan heb je echt met je vingers in je oren rondgelopen. Google maar eens op boeren asbest verbranden, boeren politici bedreigen, boeren snelwegen blokkeren, boeren subsidie, boeren diesel belastingvrij, boeren miljonair, stikstofcrisis, grootste uitstoters co2 nederland, bouwcrisis enz. En dat van die zuid-afrikaanse boeren was nepnieuws van trump. Trap niet overal in en lees je eens in voor je wat zegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zozo en nu wil je ze het liefst zien vermoorden?
Doen ze ook in zuid Afrika met witte boeren.
Gezellig.
Ik vind dit nogal een uitspraak. Waar haal je deze wijsheden vandaan?
Hoezo? Beter hardwerkende mensen die wanhopig zijn ergens een veilig bestaan op te bouwen dan racisten die continu lopen te rellen en onze rechtsstaat en sociale zekerheid willen ondermijnen toch? Als we mogen kiezen wie we het land uitzetten, doe dan die racisten maar. Daar heb je toch niks aan?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Whut??
Dit moet toch sarcastisch zijn hoop ik??
Boeren zijn leven. We hebben ze heel erg hard nodig.quote:
Alweer: WHUT??quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:41 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Hoezo? Beter hardwerkende mensen die wanhopig zijn ergens een veilig bestaan op te bouwen dan racisten die continu lopen te rellen en onze rechtsstaat en sociale zekerheid willen ondermijnen toch?
Mooie mening. Eens! Maar ik mag wel stemmen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Boeren zijn leven. We hebben ze heel erg hard nodig.
'Rechtse' mensen houden wat balans in de zaak.. anders kunnen we net zo goed allemaal al meteen een hoofddoekje gaan dragen en onze kerken slopen. Ik zet rechts tussen haakjes omdat maar heel weinig mensen echt rechts zijn.. Mensen willen gewoon graag dat hun land een beetje hun land blijft. En het is op hoog tempo aan het veranderen.
Voor de rest mogen al die welkomliedjeszingende mensen van mij inderdaad asielzoekers in huis gaan nemen
Voor de rest is mijn mening totaal niet van waarde want ik mag toch niet stemmen in Nederland
als je een beetje op had gelet tijdens die boerenprotest en, wist je dat die brandjes op de snelweg door relschoppers zijn gesticht, die de boerenprotesten gekaapt hebben, net zoals ze dat bij vele andere protesten doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:23 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Nederlandse politiek al jarenlang gijzelen zodat o.a. stikstofprobleem en mestoverschot niet kunnen worden opgelost en er geen woningen en andere belangrijke dingen kunnen worden gebouwd en het stroomnet niet verbeterd kan worden, asbest verbranden, politici bedreigen, snelwegen blokkeren, teveel subsidie krijgen terwijl ze al bijna allemaal miljonair zijn. Boeren zijn echt de aids van onze samenleving.
Ik denk dat TS iets heel vreemds in zijn thee had.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alweer: WHUT??
Ik moet iets heel vreemds in mijn drinken hebben zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |