abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219093046
Geschreven door iemand die hier ook niet vandaan komt, optieven dan dom rechts figuur
pi_219093241
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:52 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
als je een beetje op had gelet tijdens die boerenprotest en, wist je dat die brandjes op de snelweg door relschoppers zijn gesticht, die de boerenprotesten gekaapt hebben, net zoals ze dat bij vele andere protesten doen.
bron?
pi_219093301
Ts is toch zelf ook een asielzoeker geweest?
pi_219093596
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
En homo! Geen aanwinst voor Nederland dus ;(
pi_219093602
En lowkey alcoholist met Nederlands geld ;(
pi_219094286
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 22:17 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Beter gooien we de racisten en boeren het land uit en laten we de asielzoekers in hun huizen leven. Dan gaat de kwaliteit van de Nederlandse bevolking er ook nog op vooruit en hebben we ook minder overbelasting van de infrastructuur en kunnen we de problemen in Nederland een keertje oplossen. Hadden ze zich maar aan de Nederlandse normen en waarden moeten houden. :{w
wat als de asielzoeker zelf ook racistisch is? (komt regelmatig voor) moeten we die dan uit het huis gooien waar we hem net ingestopt hebben?
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_219095143
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 13:49 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
wat als de asielzoeker zelf ook racistisch is? (komt regelmatig voor) moeten we die dan uit het huis gooien waar we hem net ingestopt hebben?
ja
pi_219097551
Mensen, alles staat op instorten. De asielzoekers zijn maar een symptoom
pi_219098102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 09:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik denk dat TS iets heel vreemds in zijn thee had. ;) :)
Nee wijn Riesling :)
pi_219098155
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
Dat is dus totaal wat anders. Ik kom uit een deels Islamitisch gezin en er is een reden dat ik nu hier woon en dat komt door mijn moeder. Die was het leven in Georgië namelijk zeer zat. En ook de dominante religie en karakter die hij bij zich had.

Ik heb gelijk goede wil getoond een aangegeven dat ik mij graag wil aanpassen aan de Nederlanders en hun cultuur.

Geen probleem. Ik heb een baan en een koophuis en ik spreek nagenoeg accentloos Nederlands. En ik woon hier net iets meer als 10 jaar en ik ben 24.

Ik ben niet achterlijk, al doe ik soms wel alsof ik dat ben.

Heel veel mensen zien niet wat er met hun land gebeurd en ik zie dat wel omdat ik er zelf mee te maken heb gehad en weet wat er nu binnenkomt aan ellende.

Dit wil je niet.
pi_219098161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
Geschreven door iemand die hier ook niet vandaan komt, optieven dan dom rechts figuur
En jij moet al helemaal niet spreken, met de plaat voor jouw kop iedere keer.
pi_219098220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:58 schreef Pendule het volgende:

[..]
En jij moet al helemaal niet spreken, met de plaat voor jouw kop iedere keer.
Oh vertel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')