Jup, Peter koppeltjeduikt niet volgens de Juulmethodequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ging ze nou Peter (Sport en Bewegen, turnvereniging) vertellen hoe hij het moest doen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En ging ze nou Peter (Sport en Bewegen, turnvereniging) vertellen hoe hij het moest doen?
Ik vind je niet zuur en vals hoor. Maar als het beter is voor je om even te stoppen hier en te stoppen met kijken, dan is dat prima.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké, ik klik het weg, mijn tolerantie is te laag vandaag
Sorry voor mijn zure en valse commentaar. Maandag ben ik weer mezelf hoor
Ik snap het, dan zijn we weer terug in de wintertijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
joh lekker blijvenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat gaan we vandaag misschien nog zien of dat mag. En wij hadden gewoon klimrekken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
Mag je niet met één knie over die stok dan kan je eindeloos doorrollen, deed ik als kind altijd op een pleintje waar een ding stond om koeien aan vast te maken.
Koeienmarkt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
Mag je niet met één knie over die stok dan kan je eindeloos doorrollen, deed ik als kind altijd op een pleintje waar een ding stond om koeien aan vast te maken.
Ja maar dit was leukerquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat gaan we vandaag misschien nog zien of dat mag. En wij hadden gewoon klimrekken.
Ja kloptquote:
Faat is al duizelig na één koprol, doorrlollen is niet voor "ouwe mense"quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:17 schreef Soury het volgende:
Die laatstequote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zijn er zoveel, ook/vooral buiten Noord Holland.
Hebben ze daar nog steeds koeienmarken?quote:
Nee al heel lang niet meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog steeds koeienmarken?
Het draagt de naam in het centrum, van kroegen en vreettenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |