die is ook achterbaks hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die doet op zijn manier wel altijd met alles mee, vond ik aan Robert ook top. Sommige jonge mensen kunnen/willen niks, de 'oudere' doen gewoon mee
Ik bedoelde het absoluut niet naar! Gewoon oprecht leuk vinden hoe hij zijn best doet, je hoort hem nooit mokken over activiteiten. Doet altijd zijn best. Gewoon top!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die doet op zijn manier wel altijd met alles mee, vond ik aan Robert ook top. Sommige jonge mensen kunnen/willen niks, de 'oudere' doen gewoon mee
Ik weet niet of ik het daarmee eens benquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mercedes is leuker dan Demi. Maar ik moet toegeven dat die lat niet heel hoog ligt.
Nee, ik vatte het ook als positief commentaar op!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoelde het absoluut niet naar! Gewoon oprecht leuk vinden hoe hij zijn best doet, je hoort hem nooit mokken over activiteiten. Doet altijd zijn best. Gewoon top!
Ze zijn allebei even irritant op hun eigen, geheel unieke wijze.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het daarmee eens ben
Twijfel enorm over deze stelling
Op dit moment vind ik ze allemaal even vermoeiend, maar dat ligt helemaal aan mij jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
Pfff julia is wel vermoeiend, vind ik.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
"Ontzetteeennddttttt" gaat Valentijne nou de Roma tongval overnemen ?!
De meeste dan. En ligt denk ik niet aan jou. Daarom is het irritainment.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op dit moment vind ik ze allemaal even vermoeiend, maar dat ligt helemaal aan mij ja
Brrrrr.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Geile Erik.. wijkt geen centimeter![]()
• [ afbeelding ]
En ze kan alleen het vogelnestje..... oh wacht dat moet in de ringenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die oefent al maanden op die van Peter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |