Hiermee is alles gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heta gewoon een nutteloos stuk darter
Ik heb de bandwagon inmiddels van de handrem nu in zijn achteruit gezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik focus me volledig op de Niko Springer-bandwagon na deze absolute choke.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meneer wint met hangen en wurgen zn wedstrijd en is meteen zn arrogante zelf. Wat is Van Gerwen toch een verachtelijk wezen
Van Gerwen werd bovendien gevraagd naar de opkomst van Nederlandse talenten zoals Nijman, maar ook Gian van Veen. ,,Je gaat Wessel en Gian toch niet met mij vergelijken? Dat zou erg onbeschoft zijn. Natuurlijk doen ze het hartstikke goed, maar laat ze eerst maar eens een groot televisietoernooi winnen. Darts is geen teamsport en ik geef er eerlijk gezegd ook niets om hoe goed zij het doen."
Zo hard als het hier staat kwam het op camera helemaal niet over. En dat Nijman tot nu toe een choker is is een volkomen juiste constatering.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meneer wint met hangen en wurgen zn wedstrijd en is meteen zn arrogante zelf. Wat is Van Gerwen toch een verachtelijk wezen
Van Gerwen werd bovendien gevraagd naar de opkomst van Nederlandse talenten zoals Nijman, maar ook Gian van Veen. ,,Je gaat Wessel en Gian toch niet met mij vergelijken? Dat zou erg onbeschoft zijn. Natuurlijk doen ze het hartstikke goed, maar laat ze eerst maar eens een groot televisietoernooi winnen. Darts is geen teamsport en ik geef er eerlijk gezegd ook niets om hoe goed zij het doen."
Misschien een apart interview met t AD?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo hard als het hier staat kwam het op camera helemaal niet over. En dat Nijman tot nu toe een choker is is een volkomen juiste constatering.
Die user kennen we niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou Poepz0r vanavond ook weer eens langskomen
Hep nog wel z'n XXXXXXL-Borussiashirt aan,quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:17 schreef Zipportal het volgende:
Pinda pakt een leg. Geen reactie van het publiek.
Nieuwe aanwas in DRT.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:54 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:adidasveter is van de hatelijke 0 af
Ben je voor of tegen Van Gerwen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:58 schreef Adidasveter het volgende:
[..]
Ik gooi regelmatig wat pijltjes
Geboren met de dartpijl in de hand?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:58 schreef Adidasveter het volgende:
[..]
Ik gooi regelmatig wat pijltjes
Ik ben voor alle Nederlanders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ben je voor of tegen Van Gerwen?
Dat mag. Maar op dit forum hebben we niks met Van Gerwen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:01 schreef Adidasveter het volgende:
[..]
Ik ben voor alle Nederlanders.
Ow dat wist ik niet. Ik zal me inhouden dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat mag. Maar op dit forum hebben we niks met Van Gerwen.
Hallo @Dr_Flashquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:01 schreef Adidasveter het volgende:
[..]
Uitzondering: vanaf kwartfinale WK.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kunnen darters gewoon weer opkomen met handjes en boksjes ipv aan jan en alleman handtekeningen uit te delen waardoor de opkomst 2 minuten duurt
Wij - op enkele azijnpissers na - geven hier ALLES voor het vlaggetje.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:01 schreef Adidasveter het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Wij - op enkele azijnpissers na - geven hier ALLES voor het vlaggetje.![]()
![]()
Heel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:03 schreef Adidasveter het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Ik zal me inhouden dan.
Dank je welquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel goed.
En welkom
Een nieuwe user in dit warme bad, dat gebeurt niet zo vaak.
Kloon wat bedoel je daarmee? Ik ben nieuw als je dat bedoelt. Een vriend van mij zit ook op dit forum. Die zei dat ik me ook moest inschrijven. Dus gedaan. lachen hoor. Nog nooit op een forum gezeten maar het is wel grappig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar even serieus, van wie ben je een kloon?
quote:
Gewoon betalûh.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hele avond ook niet meer terug. Tering bedrijf.
Ook met betalen krijg je flink wat reclame. Allen bij premium abonnement ben je reclamevrijquote:
Kunnen we deze flopshow ergens gratis zien?quote:
VTM GO met VPNquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we deze flopshow ergens gratis zien?
https://nl.xhamster.com/quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot een kwartier geleden wel. Nu is Omroep Max weer begonnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
België gebruiken als server.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Welke vpn gebruik je? Vpn nederland word herkend.
Ja duhh. Dat werkt niet. App herkent dat het een VPN is.quote:
In een browser werkt het hier wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ja duhh. Dat werkt niet. App herkent dat het een VPN is.
Suikered.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Qua opkomst weet Barney dat het al gedaan is. Geen handjes niks.
laat gaan joh. Als t een nieuwe bewoner is, prima. Als t een trol is, dan houden ze t toch niet lang volquote:
Ik was niet al te serieusquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
laat gaan joh. Als t een nieuwe bewoner is, prima. Als t een trol is, dan houden ze t toch niet lang vol
Nieuw beleid sinds afgelopen week.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:20 schreef Zipportal het volgende:
Qua opkomst weet Barney dat het al gedaan is. Geen handjes niks.
quote:quote:Opvallend was ook dat Van Barneveld zijn excuses aanbood voor een onderbreking tijdens zijn walk-on, waarbij hij geen handtekeningen uitdeelde. “Sorry daarvoor,” zegt hij oprecht. “Maar tijdens de World Grand Prix zat er een gat in het podium waar ik bijna ben gevallen. Sindsdien ben ik daar voorzichtiger mee. Ik wil geen blessure oplopen. Zeker nu niet.”
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Uitzondering: vanaf kwartfinale WK.
Die pedofiel hebben ze vastgezet. Heel mooi.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou Poepz0r vanavond ook weer eens langskomen
Hè wut?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die pedofiel hebben ze vastgezet. Heel mooi.
Zwerver Searle geeft geen thuis zou pietje pleeborstel zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Poepstront in de gevangenis?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gurney alweer in de kwartfinalequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nijman-hypetrain dit, Springer-hypetrain dat, de enige waar je momenteel op moet zitten is die van Gian
Nou inderdaad. Dat interview over/na Nijman was echt stuitend.quote:
.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:53 schreef mitt het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Dat interview over/na Nijman was echt stuitend.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Knakenforum blijft weer eens hangen mobiel. Stik erin.
quote:Op maandag 1 mei 2023 14:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Danny heeft bier en shag gekocht ipv te investeren in zijn paradepaardje.
Je kan je geld net zo goed in de Maas flikkeren. Ook die abo inkomsten gaan rechtstreeks naar de kroeg.quote:
Ja wat zou jij doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan je geld net zo goed in de Maas flikkeren. Ook die abo inkomsten gaan rechtstreeks naar de kroeg.
Hup Gurney.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan je geld net zo goed in de Maas flikkeren. Ook die abo inkomsten gaan rechtstreeks naar de kroeg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zjossee de SossaBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zou ook mooi zijn als hij het eens op het WK laat zien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als Van Veen nog 1 wedstrijd wint vandaag staat ie voorlopig 10e richting t WK. Ontzettend knap
gaat dit jaar gebeuren, geen zorgenquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:05 schreef mitt het volgende:
[..]
Zou ook mooi zijn als hij het eens op het WK laat zien.
quote:
quote:
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gaat dit jaar gebeuren, geen zorgen
Ik zou dit toejuichen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:44 schreef spleeh het volgende:
Zal je net zien dat Wade het toernooi wint.
Iets met zijn vinger. Waarschijnlijk in de reet van Gordon gestoptquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoofd als een kutje Van Veen moet beter gooien.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Moge Dafne dat stuk levend stront helemaal kapotmaken.
Welkom terug @Poepz0rquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef MvgGod het volgende:
Gian Herpesmondje v Veen moet nu wel de finale winnen
Haha bijna, check deze @Haagsquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welkom terug @:Poepz0r
@:zipportal
En in twee weken tijd voor twee Grand Slams gekwalificeerdquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Veen heeft nog nooit een WK-wedstrijd gewonnen, maar staat wel 10e op de virtuele renking. Bij eindwinst zelfs zevende.
Of klaas @GGMM Doe allebei maar weg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welkom terug @:Poepz0r
@:zipportal
Knap hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En in twee weken tijd voor twee Grand Slams gekwalificeerd
Zou wel geinig zijn als dan Luke hier de bruine ridder blijkt te zijnquote:
Uitstekend. Jammer van die worp, trekt op niksquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En in twee weken tijd voor twee Grand Slams gekwalificeerd
Hoi Poepiequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:17 schreef MvgGod het volgende:
[..]
Uitstekend. Jammer van die worp, trekt op niks
Wat Noppert doet boeit eigenlijk niet zo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet weggezapt neem ik aan?
Nounounounouquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Moge Dafne dat stuk levend stront helemaal kapotmaken.
Cadby ook een finalequote:Op zondag 26 oktober 2025 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zijn er spelers die ooit een major hebben gewonnen voordat ze een WK-wedstrijd hebben gewonnen?
Een finale in ieder geval wel, dat was Rob Cross
Ik heb even gekeken. Jose de Sousa won de Grand Slam nog voor zijn eerste WK-zege.quote:
Of...?quote:Op zondag 26 oktober 2025 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook Van Veen bezwijkt onder de druk, net als Noppert eerder
Humphries gooide een dramaleg. Maar t20s zijn duur momenteel voor Van Veenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |