Hiermee is alles gezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heta gewoon een nutteloos stuk darter
Ik heb de bandwagon inmiddels van de handrem nu in zijn achteruit gezet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Mani89 Ik focus me volledig op de Niko Springer-bandwagon na deze absolute choke.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meneer wint met hangen en wurgen zn wedstrijd en is meteen zn arrogante zelf. Wat is Van Gerwen toch een verachtelijk wezen
Van Gerwen werd bovendien gevraagd naar de opkomst van Nederlandse talenten zoals Nijman, maar ook Gian van Veen. ,,Je gaat Wessel en Gian toch niet met mij vergelijken? Dat zou erg onbeschoft zijn. Natuurlijk doen ze het hartstikke goed, maar laat ze eerst maar eens een groot televisietoernooi winnen. Darts is geen teamsport en ik geef er eerlijk gezegd ook niets om hoe goed zij het doen."
Zo hard als het hier staat kwam het op camera helemaal niet over. En dat Nijman tot nu toe een choker is is een volkomen juiste constatering.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Meneer wint met hangen en wurgen zn wedstrijd en is meteen zn arrogante zelf. Wat is Van Gerwen toch een verachtelijk wezen
Van Gerwen werd bovendien gevraagd naar de opkomst van Nederlandse talenten zoals Nijman, maar ook Gian van Veen. ,,Je gaat Wessel en Gian toch niet met mij vergelijken? Dat zou erg onbeschoft zijn. Natuurlijk doen ze het hartstikke goed, maar laat ze eerst maar eens een groot televisietoernooi winnen. Darts is geen teamsport en ik geef er eerlijk gezegd ook niets om hoe goed zij het doen."
Misschien een apart interview met t AD?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo hard als het hier staat kwam het op camera helemaal niet over. En dat Nijman tot nu toe een choker is is een volkomen juiste constatering.
Die user kennen we niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zou Poepz0r vanavond ook weer eens langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |