Katy Piri.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
Echt geen politicus die irritanter is dan Dilan.
Dat is echt gewoon een rooskleurige terugblik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef Nexum het volgende:
Ik denk echt wat me het meest irriteert aan moderne debatten en eigenlijk ook politiek is dat iedereen simpele antwoorden wilt horen i.p.v. de waarheid.
Dat was twee jaar geleden niet anders. Een groot kippenhok.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het een beetje schreeuwerig allemaal, gaat niet over de inhoud.
Als je het debat door SBS laat doen krijg je datquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het een beetje schreeuwerig allemaal, gaat niet over de inhoud.
Jimmy Dijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil alleen nog weten wie de salarissen van zorgpersoneel omhoog gooit dan weet ik genoeg
Ik hoop niemandquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wil alleen nog weten wie de salarissen van zorgpersoneel omhoog gooit dan weet ik genoeg
Bij een andere zender komt Geert niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:51 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Als je het debat door SBS laat doen krijg je dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |