Het hoeft ook niet verboden te worden. Wel kunnen we ervoor kiezen om dit soort zaken niet met belastinggeld te financieren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:05 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de overheid geen onverdraagzaamheid moet toestaan, maar ik denk ook niet dat de school/personen op die school ineens een andere mening toegedaan zal zijn als er ipv katholieke basisschool openbare basisschool op de gevel zou staan.
Mijn ervaring hier is ook dat er veel scholen zijn waar weliswaar katholiek/christelijk op de gevel staat, maar dat het aandeel "geloof" in de lessen echt verwaarloosbaar is
En dan uiteindelijk kom je bij het punt dat het aandeel niet geaccepteerde homos zo een klein percentage zal zijn tov de rest dat ik het niet nodig vind om een dergelijke systeem aanpassing te doen in de hoop dat er dan iets veranderd.
Ik denk ook niet dat de houding van iemand in de biblebelt compleet afhankelijk is van wat er op school gezegd wordt of het labeltje op de school.
Ah dat wist ik niet! Weet je ook waar?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:07 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik Friesland zijn ze wel bezig met deze zogenaamde "doorstroomlocaties". Mits je dat sober doet, lijkt me dat wel prima. Maar het blijft schuren ten opzichte van jongeren die jarenlang op een zolderkamer moeten blijven wonen.
Procedure moet ook korter en overzichtelijker. 1 aanvraag en maximaal 1x bezwaar daarna is het onherroepelijk. En kappen met die dwangsommen en met activistische advocaten die hier een fortuin aan verdienen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Niet alleen Islam, ook omdat ze een kleurtje hebben bijvoorbeeld. Maar idd, instroom moet omlaag en voor de rest moeten processen en procedures efficiënter. Veel efficiënter. Veiligelanders sneller terug kunnen sturen bijvoorbeeld.
Van Yesilgöz tot Timmermans tot Bontebal zijn ze eens verenigd in het feit dat ze klaar zijn met zijn oneliners, populisme en geschreeuw. Dit hebben ze rustig kunnen uitbouwen deze campagne omdat ie er niet bij was en het is volgens mij ook tot sommige kiezers doorgedrongen. Hij komt er nu niet zo makkelijk meer mee weg. Bovendien heeft zijn partij regeringsverantwoordelijkheid gedragen en kan hij niet alleen maar naar anderen wijzen. Volgens mij irriteert het hem ook dat men dat nu gewoon eens doorziet. Maargoed misschien verandert zijn tacktiek de tweede helft of bij de overige debatten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Zap net in, maar Geert ziet er echt afgepeigerd/vermoeid uit?
Amen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Procedure moet ook korter en overzichtelijker. 1 aanvraag en maximaal 1x bezwaar daarna is het onherroepelijk. En kappen met die dwangsommen en met activistische advocaten die hier een fortuin aan verdienen.
Aardige reflectie dan van het publieke debat de afgelopen 10 jaar. Doodzonde.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef Astro_boy het volgende:
Het SBS debat gaat alleen over migratie. Nou ja, asielzoekers.
Niks over onderwijs, zorg en iets wat mega belangrijk is: privacy en digitale geletterdheid
Doodzonde inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aardige reflectie dan van het publieke debat de afgelopen 10 jaar. Doodzonde.
Te worden, die was wel scherp, jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:34 schreef JAM het volgende:
'Om tegengewerkt te werken moet je wel werken.'. Yesilgöz heeft wel een paar leuke tekstschrijvers ingehuurd voor deze avond.
.
en dat komt door de woningnood , waar asielzoekers de schuld van krijgen, terwijl zie ondertussen in cruisseschepen , kampen en hotels zittenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef Astro_boy het volgende:
Niks over onderwijs, zorg en iets wat mega belangrijk is: privacy en digitale geletterdheid
Viel mij ook op. Ook het woningtekort wordt op conto van statushouders geschreven.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef Astro_boy het volgende:
Letterlijk het Wildersdebat dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:24 schreef Astro_boy het volgende:
Ja. Kolfje naar zijn hand.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Letterlijk het Wildersdebat dus?
De politiek heeft geen zin om de werkelijke problemen aan te pakken, het is hun eigen schuld dat de onvrede zo oplooptquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:37 schreef Astro_boy het volgende:
Ik denk dat Wilders’ antwoord zometeen is: Geen asielzoekers is gratis zorg
Ja, er schuilt een stand-up comedian in haar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:34 schreef JAM het volgende:
'Om tegengewerkt te werken moet je wel werken.'. Yesilgöz heeft wel een paar leuke tekstschrijvers ingehuurd voor deze avond.
.
Dwangsommen werken in een gezond stelsel wel, maar dat is het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:10 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Procedure moet ook korter en overzichtelijker. 1 aanvraag en maximaal 1x bezwaar daarna is het onherroepelijk. En kappen met die dwangsommen en met activistische advocaten die hier een fortuin aan verdienen.
Het is SBS, dus duh..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Letterlijk het Wildersdebat dus?
Volgens mij bieden die op zich genoeg ruimte, op wat uitzonderingen na. We moeten gewoon zelf de zaken goed op orde brengen. Tenzij je natuurlijk naar een asielstop wilt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:40 schreef Straatcommando. het volgende:. Regelgeving moet anders. Verdragen moeten anders.
Het ziekenfonds kende ook geen eigen risico he, dat was voor de marktwerkingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:42 schreef JAM het volgende:
Godverdomme zeg, Wilders komt wéér met zijn praatje dat dat eigen risico afgeschaft moet worden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |