Mwa. chelsea had ook rood moeten hebben en die tweede pingel was onzinquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, alles is terecht hoor. Scheids/VAR doen een prima job.
Het was wel een beetje dommig om direct na die eerste beweging vol op iemands voet te gaan staanquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa. chelsea had ook rood moeten hebben en die tweede pingel was onzin
We hadden gehoopt dat hij voornamelijk als pinchhitter zou fungeren en Brobbey de goal bedreigde.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Caland het volgende:
Oprechte vraag, schamen jullie je nooit dat Weghorst een speler van Ajax is?
Ditquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mwa. chelsea had ook rood moeten hebben en die tweede pingel was onzin
Nee klopt, dat was ook een simpele penalty. Net zoals het op de voet staan van Moro een penalty was, was die van Baas er ook eentje. Gewoon oliedom.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ja. Er zijn mensen die de overtreding van Baas geen penalty vonden, maar daar ben ik het niet mee eens.
Ja die Itakura en McConnell hebben spijt als haren op hun hoofd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef Black-Death het volgende:
Ergens ook wel medelijden met die McConnell. Die wordt als halve verlosser binnengehaald, de man voor op 6. Maar die komt echt in een kneuzenkermis terecht
Niet per se. Nac thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Wotte het volgende:
Die Heitinga brengt ongeluk. Dit kan niet anders.
Ok ok fair point. Eens met je onderbouwing hier.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, ik had Ajax ook graag zien verrassen tegen het arrogante met een C-elftal spelende Chelsea.
Maar dit was gewoon vol op de enkel, die jongen mag blij zijn dat ie niet helemaal vast staat, want dan gaat ie van het veld en zien we hem over tien maanden pas terug.
Ik hoef geen podcasts over voetbal. Ik heb Fokquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef TennethKaylor het volgende:
wat is tegenwoordig jullie favoriete ajax podcast?
kale kokkie blijft de beste
maar bij fc afkicken hebben ze er ook eentje met een brabander/limburger, die dan met een zachte g gaat uitleggen wat er allemaal mis gaat
dat is ook een aanrader
Kroes zit te genieten, checkt Unibet en zijn inzet op dik verliesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef DeeBee het volgende:
Kroes zit te genieten: had dit al voorspeld!!!1!!
Of gaan met de ootoo naar het werkquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef Wotte het volgende:
Sowieso mensen die tijd hebben voor podcasts gaan of met het openbaar vervoer of hebben een uitkering.
Morgen om 6:45 in de trein weer napleiten luisteren en wegdommelenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef Wotte het volgende:
Sowieso mensen die tijd hebben voor podcasts gaan of met het openbaar vervoer of hebben een uitkering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |