Al verloren ze met 10-0 was het nog niet genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:49 schreef Black-Death het volgende:
Toch zal domme Sjon hier niet om ontslagen worden. Kroes zal hem dit niet aanrekenen.
Ik mag toch hopen dat Sjon snapt dat hij weghorst eruit moet halen nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:51 schreef Black-Death het volgende:
Wat een waanzin
Weghorst krijgt vanavond sowieso nog rood.
Ik vond dat Feyenoord met Guidetti ook wel lachen, dat hij een pingel scoort en dan het shirt uittrekt waarna hij zijn tweede geel krijgtquote:
Dat krijg je als je enige plan inzet is.quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
Heitinga zei toch ook voor de wedstrijd dat ze er 'vol op moeten klappen'.
Nou, dat gebeurt op zich wel.
Tot bloedens aan toequote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
Heitinga zei toch ook voor de wedstrijd dat ze er 'vol op moeten klappen'.
Nou, dat gebeurt op zich wel.
Het stond tactisch gewoon prima voor die rode kaart. De opstelling is vrij logisch denk de sterkste die je hebt. Die Taylor pakt dom rood, bal van richting en twee domme penalties tegen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je enige plan inzet is.
Beetje wild rondrennen en dan ga je vanzelf rare dingen doen. Maar dit is de visie van Heitinga.
Bedankt vriendquote:Op woensdag 22 oktober 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bespaart je een eurootje of 100 als je niet zo moeilijk doet, zijn weer flink wat biertjes in de pub en van die nacht krijg je toch weinig mee.
Ik geef vriend @:tjacka groot gelijk.
Discutabelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:56 schreef LethalNinja het volgende:
Rood voor Taylert is discutabel, maar als een scheids dan zo makkelijk kaarten uitdeelt waarom dan geen tweede geel voor degene die Woutje een bloedend hoofd schopt?
Ach het zal wel voor de eindstand maakt het weinig uit. Dit Ajax heeft al moeite met de eredivisie iedereen wist dat Champions league helemaal teveel van het goede was.
Als Louis III mee was gereisd zou die nu de tribune afzakken om naast John Dahl Heitinga plaats te nemen zoals met twee andere personen in de historie een keer gebeurdequote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Tot bloedens aan toe
Johnny nú gezellig met Kroes in de kleedkamer![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Waren de prnaltys en rood terecht?
Voordat ik straks begin te geloven dat het niet door Ome John is?
Ja, alles is terecht hoor. Scheids/VAR doen een prima job.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Het komt JUIST door Sjon dat die spelers zich als volslagen debielen gedragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef GwaiLow het volgende:
Zonder die rode kaart pak je hier waarschijnlijk gewoon de overwinning. Maar wat heeft Ajax een vreselijk domme en gefrustreerde spelers zeg. Hoe kan John dit zooitje ooit managen?
Ja. Er zijn mensen die de overtreding van Baas geen penalty vonden, maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Fijn dat je onderbouwd toelicht waarom je het niet met mij eens bent! Is de haat tegen Ajax zo groot? Zelfs bij een internationale wedstrijd?quote:
Die schop tegen Wout had je rood voor kunnen geven als je gelooft dat hij het bewust deed, wat ik wel denk maar lastig te bewijzen is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, alles is terecht hoor. Scheids/VAR doen een prima job.
Enige wat je de scheidsrechter aan kan rekenen is die trap op het hoofd van Weghorst die niet bestraft werd.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ja. Er zijn mensen die de overtreding van Baas geen penalty vonden, maar daar ben ik het niet mee eens.
Die komt niet door John.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
Zeker niet, ik had Ajax ook graag zien verrassen tegen het arrogante met een C-elftal spelende Chelsea.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Fijn dat je onderbouwd toelicht waarom je het niet met mij eens bent! Is de haat tegen Ajax zo groot? Zelfs bij een internationale wedstrijd?
Precies. Liever in een schoon hostel dan een goor hotel met bedwantsenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 21:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Als het maar schoon is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |