Klinkt als heel erg veel werk, wel benieuwd of dat de moeite waard isquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:14 schreef NoCigar het volgende:
Vanavond broccoli uit de oven (iets teveel zout op gestrooid), hachee (iets te zoet: het receptje vroeg om stroop, daar ben ik iets te enthousiast mee geweest, ik probeerde het nog wat te herstellen met citroensap, azijn en zelfs sojasaus, redelijk gelukt en het was best lekker.) en mijn eerst poging tot 'pommes pavé ooit. Die zagen er uiteindelijk ook niet uit zoals God ze bedoelde: de volgende keer echt een stuk langer in de oven als ik het nog ooit maak). Toch lekker gegeten hoor.
Nu rode wijn van Monte del Fra, Lena Corvina Veronese.
Valt enerzijds best mee (dit recept ongeveer gevolgd), maar het moet ook twaalf uur in de koelkast, dat is wel een barrière. IPBV naderhand bakken heb ik ze in de oven gedaan, maar dat had veel langer dan 1r minuten gemoeten denk ik. Ook vallen ze uit elkaar als ze weer warm worden. (Ik typ dit nu hier maar even zodat ik dit misschienquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als heel erg veel werk, wel benieuwd of dat de moeite waard is
Ik voorzie carbonaraquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:50 schreef Karzai het volgende:
Weer eens vlees gehaald bij stadsboer dirk in osdorp
www.deherkomst.nl
[ afbeelding ]
Zéker wel interessantquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:19 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Valt enerzijds best mee (dit recept ongeveer gevolgd), maar het moet ook twaalf uur in de koelkast, dat is wel een barrière. IPBV naderhand bakken heb ik ze in de oven gedaan, maar dat had veel langer dan 1r minuten gemoeten denk ik. Ook vallen ze uit elkaar als ze weer warm worden. (Ik typ dit nu hier maar even zodat ik dit misschien
de eventuele volgende keer minder snel vergeet, voor de rest voor niemand interessant)
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:58 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik lamskoteletjes met honing-tijmsaus met daarbij pilavrijst en een komkommer-tomaatsalade.
quote:
ik vond het eigenlijk wat tegen vallenquote:
Ik dacht dat je dit zelf had gemaakt johquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wat tegen vallen, ook vanwege het personeel
vond die koreaan stukken beter en smaakvoller eigenlijk
tis deze als je een keertje in amsterdam bent goed eten voor een normale prijsquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ramen, lekker man!
Pannekoeken mag je houden (sorry, niet mijn ding) maar dat lamsvlees ziet er ook heerlijk uit
Hier Zweedse wafels als toetje gegeten omdat de curry nogal pittig uitviel, oeps. Nu thee![]()
het was erg flauw, mja vond het niet echt een smaak sensatie verderquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit zelf had gemaakt joh![]()
Ramen bij een tentje hoort wel wat meer spul te bevatten erin, vind ik
Het is dat ik een hekel heb aan (de drukte en toeristen in) Amsterdam, anders had ik het adres van de Koreaan gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |