Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.quote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zelfgemaakte boerenkool op!
Hilarischquote:Op maandag 3 november 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op maandag 3 november 2025 21:53 schreef Caland het volgende:[/b]
[..]
Frikadel Bergen Belsen. Beetje te lang in de airfryer laten liggen.
Etto jonge read the roomquote:
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?quote:
te kapitalistisch?quote:Op maandag 3 november 2025 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb een pittige mening over airfryers.
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?quote:
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Gaat iedereen nou weer die vernaggelde quote-tag quoten?
smaakt vaak een beetje naar nws feedbackquote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef recursief het volgende:
[..]
Een van de weinige groentes die ik niet zo lekker vind. Stamppot rauwe andijvie: prima, hutspot: ook prima. Maar boerenkool heeft voor mij een bijsmaak waar ik niet zo van hou.
Zo een prakje waar iedereen zijn plasje overheen gedaan heeft?quote:Op maandag 3 november 2025 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
smaakt vaak een beetje naar nws feedback
ik had jumbo´s peppersteak met aardappeltjepartjes en champignons in peperroomsausquote:Op maandag 3 november 2025 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was gewoon een oprechte vraag
FB / FOK! en advertenties. Meld hier problemen... #17quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat is dat met die reclames geheel over halve posts heen waardoor je bijvoorbeeld niet kunt quoten? Schijtirritant
KLB / Te laat foto gemaakt van lekkerste gerecht aller tijdenquote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef matspontius het volgende:
Is die terminale tuinkabouter al op weg naar Palestina?
Metaforisch dood wss.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:43 schreef Starhopper het volgende:
Is NWS / Dick Cheney overleden Wel echt dood?
Gaat alle perken te buiten. Meerdere policy overtredingen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:43 schreef SemperLibertas het volgende:
De Raad van State is een orgaan dat keihard meedoet met de omvolking. De arme moslim krijgt sowieso wat hij wil. Over niet minder dan 25 jaar is Europa onherkenbaar veranderd en bestaat het straatbeeld nog meer dan nu uit vieze, smerige Somaliėrs, Syriėrs en ander minderwaardig vuilnis die uit zijn op geweld en ondertussen de staatsruif leegvreten.
Alleen als ik zulke mensen zie, met name die ranzige Eritreeėrs, dan ga ik bijna over mijn nek. Wat een onmensen zijn dat zeg![]()
Ik hoop zo vurig op een grote zuivering van Europa. Helaas gaat dit niet gebeuren, maar zullen de komende decennia hordes autochtone West-Europeanen vluchten naar Oost-Europa, waar men het vuilnis nog wel buiten de deur weet te houden.
RIP West-Europa, opgevreten door parasieten die niet worden verdelgd, maar juist alle ruimte krijgen van politiek en media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |