SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ken je dat niet?quote:
Nee denk dat ze mij niet leuk vinden dus dan trek ik mij terug in het zoeken van contact. Terwijl ik er geen reden toe heb om zo te denken. Bv mijn nicht , die heeft zoiets nog nooit laten zien of mij op wat voor manier ook laten zitten en bij haar denk ik ook van ze gaat aquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan onzeker of ze je wel leuk genoeg vinden? Of vind je het ingewikkeld het te onderhouden?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Gaat voor mij sowieso niet werken met iemand met bindingsangst
Nee, dacht dat je het had over het hechten van wondenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat niet?
[..]
Nee denk dat ze mij niet leuk vinden dus dan trek ik mij terug in het zoeken van contact. Terwijl ik er geen reden toe heb om zo te denken. Bv mijn nicht , die heeft zoiets nog nooit laten zien of mij op wat voor manier ook laten zitten en bij haar denk ik ook van ze gaat a
oh nee daar ben ik expert in uiteraardquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dacht dat je het had over het hechten van wonden
Doe je iets om er van af te komen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat noemen ze een vermijdende onveilige hechtingsstijl in de hechtingstheorie.
Hmm, klinkt wel een beetje als een hele lichte vorm van sociale fobie/vermijdende persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat ze mij niet leuk vinden dus dan trek ik mij terug in het zoeken van contact. Terwijl ik er geen reden toe heb om zo te denken. Bv mijn nicht , die heeft zoiets nog nooit laten zien of mij op wat voor manier ook laten zitten en bij haar denk ik ook van ze gaat a
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe je iets om er van af te komen?
Wou al flauw zeggen dat ik wel een gezonde hechting in mijn vinger heb nu.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dacht dat je het had over het hechten van wonden
zie dat de helft van de zin kwijt isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel een beetje als een hele lichte vorm van sociale fobie/vermijdende persoonlijkheidsstoornis.
Ga maar even hier lezen dan: https://nl.wikipedia.org/(...)oonlijkheidsstoornisquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie dat de helft van de zin kwijt is![]()
Hmm geen idee. in de basis denk ik dat niemand mij eigenlijk magDus ben ook altijd alles in de andere persoon aan het analyseren. De toon, hoe ze kijken , wat ze zeggen etc en dat is natuurlijk erg vermoeiend.
En op fok kan ik dat eigenlijk niet doen wat wel fijn is
Jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
Shit ben ik helemaal vergeten om die halve vinger naar @:bitterbal op te sturen.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawas een mooie voor de koopjeshoek
Mag ik bij jou schuilen als ik niet meer naar huis kan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Haags het volgende:
Ik ben klaar voor de storm des doods @:nattekat
Nou, ik denk niet dat ik er helemaal vanaf ga komen, maar ik snap wel steeds beter hoe ik in elkaar zit en dat is een belangrijke stap.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merk je iets van verschil? Denkt deze therapeut dat je er van af kan komen?
hmmm. Heeft de therapeut dat ook bevestigd bij jou?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga maar even hier lezen dan: https://nl.wikipedia.org/(...)oonlijkheidsstoornis
Niet dat je dan direct die stoornis hebt, maar je hebt wel trekken in die richting. En ik ook trouwens.
nee denk dat de meeste mensen gewoon een gezonde set van skills hebben om relaties aan te gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit stilgestaan bij mijn hechtingsstijl.
Gewoon op tijd wegwezenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik bij jou schuilen als ik niet meer naar huis kan?
Zo even luisteren. Wel jammer van die bassistquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bomenverzameling Nieuwe van Limp Bizkit is ook best chill.
Deze niet maar een vorige wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm. Heeft de therapeut dat ook bevestigd bij jou?
Denk dat je ook 'gewoon' iemand moet vinden waarmee je wat dat betreft op één lijn zit. Dan gaat alles als vanzelf, en hoef je jezelf niet aan te passen/veranderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat de meeste mensen gewoon een gezonde set van skills hebben om relaties aan te gaan.
Oh das fijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ik er helemaal vanaf ga komen, maar ik snap wel steeds beter hoe ik in elkaar zit en dat is een belangrijke stap.
Romantisch bubbelen met Haags tijdens de stormquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoopte eindelijk eens in jouw bubbelbad te kunnen
Je hebt jezelf vastgebonden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Haags het volgende:
Ik ben klaar voor de storm des doods @:nattekat
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoopte eindelijk eens in jouw bubbelbad te kunnen
Nou, dat valt tegen hoor. Ongeveer 30-40% van de mensen is onveilig gehecht. Als je geluk hebt met een goede relatie, kun je er ook vanzelf vanaf komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat de meeste mensen gewoon een gezonde set van skills hebben om relaties aan te gaan.
joh? Das onwijs veelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt tegen hoor. Ongeveer 30-40% van de mensen is onveilig gehecht. Als je geluk hebt met een goede relatie, kun je er ook vanzelf vanaf komen.
Hmm weet niet of het zo makkelijk is maar kan idd dat ik dat nog nooit heb gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je ook 'gewoon' iemand moet vinden waarmee je wat dat betreft op één lijn zit. Dan gaat alles als vanzelf, en hoef je jezelf niet aan te passen/veranderen.
Niet iedereen heeft meteen problemen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? Das onwijs veel![]()
Dus al die mensen struggelen ook in hun relaties
ik zie eigenlijk in mijn omgeving dat iedereen issues heeft in hun relatiequote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft meteen problemen natuurlijk.
Is best veel. Verklaart een hoop.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt tegen hoor. Ongeveer 30-40% van de mensen is onveilig gehecht. Als je geluk hebt met een goede relatie, kun je er ook vanzelf vanaf komen.
Er zijn wel allerlei combinaties die werken. Twee vermijdende of angstige mensen kunnen best een stabiele relatie hebben. Of een relatie tussen een vermijdende of angstige gehechte persoon en een veilig gehecht iemand werkt ook wel. Maar er struggelen inderdaad veel mensen met relaties.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? Das onwijs veel![]()
Dus al die mensen struggelen ook in hun relaties
Wat vind jij issues?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk in mijn omgeving dat iedereen issues heeft in hun relatie
Ik denk dat mijn ex ook het zelfde had als ik maar hij kon zich niet beheersen waardoor ik dus bij hem er eigenlijk geen last van had omdat ik niet hoefde te twijfelen bij hem. Maar daar kwam ik pas jaren later achter toen ik mij bijna het zelfde ging gedragen bij het daten als wat hij deedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wel allerlei combinaties die werken. Twee vermijdende of angstige mensen kunnen best een stabiele relatie hebben. Of een relatie tussen een vermijdende of angstige gehechte persoon en een veilig gehecht iemand werkt ook wel. Maar er struggelen inderdaad veel mensen met relaties.
Veel van die hechtingsstijlproblemen gaan ook pas spelen na de eerste verliefde fase. Relaties tussen angstige en vermijdende mensen zijn vaak heel heftig en gaan ook vaak weer uit en weer aan en daar kun je jaren mee druk zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft meteen problemen natuurlijk.
geweld in relatiesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij issues?
Overal is wel iets, maar om het meteen als issue te bestempelen is ook weer zoiets.
Voor mij werkte geen enkele relatie voordat ik Gergi leerde kennen. Had altijd twijfels, vond mezelf ook minderwaardig en kreeg niet de bevestiging die ik zocht waardoor dat gevoel wegging.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm weet niet of het zo makkelijk is maar kan idd dat ik dat nog nooit heb gehad
ja de emoties zijn intensquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel van die hechtingsstijlproblemen gaan ook pas spelen na de eerste verliefde fase. Relaties tussen angstige en vermijdende mensen zijn vaak heel heftig en gaan ook vaak weer uit en weer aan en daar kun je jaren mee druk zijn.
Ja jij en Gergi lijken echt een hele goede matchquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij werkte geen enkele relatie voordat ik Gergi leerde kennen. Had altijd twijfels, vond mezelf ook minderwaardig en kreeg niet de bevestiging die ik zocht waardoor dat gevoel wegging.
Bij Gergi heb ik daar nul last van gehad, omdat hij net als ik van duidelijkheid houdt en we allebei vanaf dag 1 wisten hoe we overal in stonden etc. Geen verrassingen, geen hard-to-get spelen (waar ik écht een hekel aan heb), zelfde behoefte aan mate van contact als we niet samen waren/zijn, etc. Maar ja, moet je net geluk mee hebben.
Haha, jij wil dus de hele tijd bellen of je vriend nog van je houdt en waar hij is en wat hij doet?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ex ook het zelfde had als ik maar hij kon zich niet beheersen waardoor ik dus bij hem er eigenlijk geen last van had omdat ik niet hoefde te twijfelen bij hem. Maar daar kwam ik pas jaren later achter toen ik mij bijna het zelfde ging gedragen bij het daten als wat hij deedMijn geluk is denk ik nog dat ik mij kan inhouden en mij 'dus' normaler voor doe dan ik eigenlijk ben
Ik heb er ook ervaring meequote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel van die hechtingsstijlproblemen gaan ook pas spelen na de eerste verliefde fase. Relaties tussen angstige en vermijdende mensen zijn vaak heel heftig en gaan ook vaak weer uit en weer aan en daar kun je jaren mee druk zijn.
Zoals met Frikandel dusquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, jij wil dus de hele tijd bellen of je vriend nog van je houdt en waar hij is en wat hij doet?
Alleen over dat ie m'n eten op eet. Maar ja, daar is overheen te komenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jij en Gergi lijken echt een hele goede matchhoor je ook nooit klagen over hem
Over Cali hoor je me hier ook niet klagen. Maar dat is voornamelijk omdat ze meeleestquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja jij en Gergi lijken echt een hele goede matchhoor je ook nooit klagen over hem
Nou dat hoefde dus niet omdat hij dat wel bij mij deed. Hij was echt extreem. Constant bevestiging zoeken dat ik hem nog leuk vond en er nog was. En als ik dan bv niet reageerde dan kwamen de berichten zoals : als je niet meer met mij wilt praten is prima joh etcquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, jij wil dus de hele tijd bellen of je vriend nog van je houdt en waar hij is en wat hij doet?
Dat zou voor de meesten hier een dealbreaker zijn!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen over dat ie m'n eten op eet. Maar ja, daar is overheen te komen
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over Cali hoor je me hier ook niet klagen. Maar dat is voornamelijk omdat ze meeleest
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over Cali hoor je me hier ook niet klagen. Maar dat is voornamelijk omdat ze meeleest
Dat is wel echt heel irritant. Ik heb die gevoelens soms wel, maar ik hou me dan in net als jij. Ik doe dat soort dingen heel bewust gewoon niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat hoefde dus niet omdat hij dat wel bij mij deed. Hij was echt extreem. Constant bevestiging zoeken dat ik hem nog leuk vond en er nog was. En als ik dan bv niet reageerde dan kwamen de berichten zoals : als je niet meer met mij wilt praten is prima joh etc
Ik kreeg bij hem niet de kans om mij zo te gedragen
Ja. Ook wel zoals jij beschrijft. Geen verrassingen, kunnen goed ons eigen ding doen. En ze heeft een goede kont.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Nou Cali is volgens mij ook wel gewoon een goede match voor jou
Het is dan ook morgen pas.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie er eerlijk gezegd nog geen code oranje in, maar goed..
ja omdat ik weet dat het gestoord gedrag is en super irritant. Ik had met mijn ex altijd ruzie als we niet samen waren vanwege ditquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel irritant. Ik heb die gevoelens soms wel, maar ik hou me dan in net als jij. Ik doe dat soort dingen heel bewust gewoon niet.
Wilde liken, maar ja dan is het alsof ik haar kont like en is toch wat raarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Ook wel zoals jij beschrijft. Geen verrassingen, kunnen goed ons eigen ding doen. En ze heeft een goede kont.
Vrouwen kunnen dat gewoon doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde liken, maar ja dan is het alsof ik haar kont like en is toch wat raar
Beter dan haar kont likken, me dunkt.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde liken, maar ja dan is het alsof ik haar kont like en is toch wat raar
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
Maar als frikandel dan later belt dan normaal dan denk ik nou die belt nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat helpt ook niet mee, geen goed voorbeeld hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja en heb in mijn familie ook niet echt goede relaties gezien
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:23 schreef Recce het volgende:
[..]Word al moe als ik het lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same same.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:22 schreef bitterbal het volgende:
Ah ja en heb in mijn familie ook niet echt goede relaties gezien
Ik dacht altijd dat mijn ouders een enorm saaie relatie hadden, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Die hebben ook gewoon hun eigen dingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat helpt ook niet mee, geen goed voorbeeld hebben.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:23 schreef Recce het volgende:
[..]Ik denk dat ik dan doordraaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Frikandel is eigenlijk vrij constant wat ik niet vaak heb meegemaakt moet ik zeggen
Saai is juist goed denk ikquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn ouders een enorm saaie relatie hadden, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Die hebben ook gewoon hun eigen dingen.
'Saai' is goedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mijn ouders een enorm saaie relatie hadden, maar dat is eigenlijk helemaal niet zo. Die hebben ook gewoon hun eigen dingen.
Behalve dat italianen de rest van hun leven onder de duim zitten bij moeders.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:25 schreef bitterbal het volgende:
Net zoals i toen met die italiaan aan het daten was die ik een beetje saai vond. Achteraf gezien was dat gewoon een hele goede catch
Ja, maar het is ook heel verslavend op een bepaalde manier, net als gokken. Je wordt steeds angstig/onzeker gemaakt door iemand, maar diegene maakt dat dan ook weer goed waardoor je een soort rush krijgt alsof je de jackpot hebt gewonnen en dan herhaalt het zich weer.quote:
Ja. Alleen zag ik dat natuurlijk niet zo toen ik wat jonger was.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's niet saai, da's goed op elkaar ingespeeld.
Ja, alleen de passie is er een beetje uit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan doordraai![]()
Frikandel is eigenlijk vrij constant wat ik niet vaak heb meegemaakt moet ik zeggen
ja dat was ook het breekpuntquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Behalve dat italianen de rest van hun leven onder de duim zitten bij moeders.
Nee, is ook logisch.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Alleen zag ik dat natuurlijk niet zo toen ik wat jonger was.
daar gaat het ook omquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een voor de buitenwereld saaie relatie hoef je niet als saai te ervaren. Kerel en ik kunnen prima het hele weekend voor een ander tergend saaie dingen doen, maar dat voelt voor ons niet als saai.
Jeps heel naarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook heel verslavend op een bepaalde manier, net als gokken. Je wordt steeds angstig/onzeker gemaakt door iemand, maar diegene maakt dat dan ook weer goed waardoor je een soort rush krijgt alsof je de jackpot hebt gewonnen en dan herhaalt het zich weer.
Je bent zo te horen met de juiste getrouwdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een voor de buitenwereld saaie relatie hoef je niet als saai te ervaren. Kerel en ik kunnen prima het hele weekend voor een ander tergend saaie dingen doen, maar dat voelt voor ons niet als saai.
das een vereiste tochquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je gewoon je eigen smurftijd mag houden
Ja, onveilig gehechte mensen vinden een veilige relatie vaak saai aanvoelen en denken dan dat er iets niet klopt, maar dat is meestal juist goed.quote:
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt cruciaal vind ik, elkaar daar vrij in latenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lol, moet 'ie proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat je partner je smurftijd wil inperken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |