daar gaat het ook omquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een voor de buitenwereld saaie relatie hoef je niet als saai te ervaren. Kerel en ik kunnen prima het hele weekend voor een ander tergend saaie dingen doen, maar dat voelt voor ons niet als saai.
Jeps heel naarquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook heel verslavend op een bepaalde manier, net als gokken. Je wordt steeds angstig/onzeker gemaakt door iemand, maar diegene maakt dat dan ook weer goed waardoor je een soort rush krijgt alsof je de jackpot hebt gewonnen en dan herhaalt het zich weer.
Je bent zo te horen met de juiste getrouwdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar een voor de buitenwereld saaie relatie hoef je niet als saai te ervaren. Kerel en ik kunnen prima het hele weekend voor een ander tergend saaie dingen doen, maar dat voelt voor ons niet als saai.
das een vereiste tochquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat je gewoon je eigen smurftijd mag houden
Ja, onveilig gehechte mensen vinden een veilige relatie vaak saai aanvoelen en denken dan dat er iets niet klopt, maar dat is meestal juist goed.quote:
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dat is wel echt cruciaal vind ik, elkaar daar vrij in latenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lol, moet 'ie proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat je partner je smurftijd wil inperken
Dat gebeurt echt héél vaak in relaties.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
stel je voor dat je partner je smurftijd wil inperken
ja of ze denken dat ze de partner niet leuk genoeg vinden omdat ze niet genoeg 'chemie' voelenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, onveilig gehechte mensen vinden een veilige relatie vaak saai aanvoelen en denken dan dat er iets niet klopt, maar dat is meestal juist goed.
ja daarom vind ik samenwonen ook wat engquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt héél vaak in relaties.
Bewust en onbewust.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt héél vaak in relaties.
Ja en die 'chemie' is dus eigenlijk een totaal ontregeld zenuwstelsel dat je met liefde verwart.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja of ze denken dat ze de partner niet leuk genoeg vinden omdat ze niet genoeg 'chemie' voelen
Alleen samenwonen in een huis waarbij je allebei ook nog een eigen ruimte hebt, was voor mij de oplossingquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom vind ik samenwonen ook wat eng
jepsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en die 'chemie' is dus eigenlijk een totaal ontregeld zenuwstelsel dat je met liefde verwart.
Oh dat ken ik niet. Wat ging je dan doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bewust en onbewust.
In een van mijn vorige relaties gingen we onbewust dingen doen waarvan we van elkaar dachten dat we ze wilde doen. Dat kan ook heel geleidelijk ontstaan.
Dat hebben de meest FOK!-ers wel nodig.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen samenwonen in een huis waarbij je allebei ook nog een eigen ruimte hebt, was voor mij de oplossing
ik heb het idee dat dat een beetje een vrouwelijk trekje isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Wat ging je dan doen?
Gergi zei laatst dat ik de eerste vriendin was die hem z'n alone-time gunde. Z'n exen probeerden dat steeds in te perken, en die hadden dus ook steeds ruzie.
Same.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen samenwonen in een huis waarbij je allebei ook nog een eigen ruimte hebt, was voor mij de oplossing
Heel simpel voorbeeld was series bingen. Eigenlijk iets dat voor allebei niet de voorkeur had.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Wat ging je dan doen?
Gergi zei laatst dat ik de eerste vriendin was die hem z'n alone-time gunde. Z'n exen probeerden dat steeds in te perken, en die hadden dus ook steeds ruzie.
Ja volgens mij ook. En in oost europa helemaal heb ik het idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dat een beetje een vrouwelijk trekje is
En hoe kwam je daar dan uiteindelijk achter, dat jullie het eigenlijk allebei niks vonden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel simpel voorbeeld was series bingen. Eigenlijk iets dat voor allebei niet de voorkeur had.
Ik denk eigenlijk dat het vooral een uiting van controle is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb het idee dat dat een beetje een vrouwelijk trekje is
Achteraf eigenlijk. Teveel compromissen die eigenlijk niet nodig waren. Maar toen was ik natuurlijk ook nog x jaar jonger.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En hoe kwam je daar dan uiteindelijk achter, dat jullie het eigenlijk allebei niks vonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |