nee denk dat de meeste mensen gewoon een gezonde set van skills hebben om relaties aan te gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:02 schreef kwiwi het volgende:
Heb nog nooit stilgestaan bij mijn hechtingsstijl.
Gewoon op tijd wegwezenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag ik bij jou schuilen als ik niet meer naar huis kan?
Zo even luisteren. Wel jammer van die bassistquote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:54 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:bomenverzameling Nieuwe van Limp Bizkit is ook best chill.
Deze niet maar een vorige wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm. Heeft de therapeut dat ook bevestigd bij jou?
Denk dat je ook 'gewoon' iemand moet vinden waarmee je wat dat betreft op één lijn zit. Dan gaat alles als vanzelf, en hoef je jezelf niet aan te passen/veranderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat de meeste mensen gewoon een gezonde set van skills hebben om relaties aan te gaan.
Oh das fijnquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat ik er helemaal vanaf ga komen, maar ik snap wel steeds beter hoe ik in elkaar zit en dat is een belangrijke stap.
Romantisch bubbelen met Haags tijdens de stormquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoopte eindelijk eens in jouw bubbelbad te kunnen
Je hebt jezelf vastgebonden?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 15:59 schreef Haags het volgende:
Ik ben klaar voor de storm des doods @:nattekat
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoopte eindelijk eens in jouw bubbelbad te kunnen
Nou, dat valt tegen hoor. Ongeveer 30-40% van de mensen is onveilig gehecht. Als je geluk hebt met een goede relatie, kun je er ook vanzelf vanaf komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat de meeste mensen gewoon een gezonde set van skills hebben om relaties aan te gaan.
joh? Das onwijs veelquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt tegen hoor. Ongeveer 30-40% van de mensen is onveilig gehecht. Als je geluk hebt met een goede relatie, kun je er ook vanzelf vanaf komen.
Hmm weet niet of het zo makkelijk is maar kan idd dat ik dat nog nooit heb gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat je ook 'gewoon' iemand moet vinden waarmee je wat dat betreft op één lijn zit. Dan gaat alles als vanzelf, en hoef je jezelf niet aan te passen/veranderen.
Niet iedereen heeft meteen problemen natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? Das onwijs veel![]()
Dus al die mensen struggelen ook in hun relaties
ik zie eigenlijk in mijn omgeving dat iedereen issues heeft in hun relatiequote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft meteen problemen natuurlijk.
Is best veel. Verklaart een hoop.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, dat valt tegen hoor. Ongeveer 30-40% van de mensen is onveilig gehecht. Als je geluk hebt met een goede relatie, kun je er ook vanzelf vanaf komen.
Er zijn wel allerlei combinaties die werken. Twee vermijdende of angstige mensen kunnen best een stabiele relatie hebben. Of een relatie tussen een vermijdende of angstige gehechte persoon en een veilig gehecht iemand werkt ook wel. Maar er struggelen inderdaad veel mensen met relaties.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh? Das onwijs veel![]()
Dus al die mensen struggelen ook in hun relaties
Wat vind jij issues?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie eigenlijk in mijn omgeving dat iedereen issues heeft in hun relatie
Ik denk dat mijn ex ook het zelfde had als ik maar hij kon zich niet beheersen waardoor ik dus bij hem er eigenlijk geen last van had omdat ik niet hoefde te twijfelen bij hem. Maar daar kwam ik pas jaren later achter toen ik mij bijna het zelfde ging gedragen bij het daten als wat hij deedquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wel allerlei combinaties die werken. Twee vermijdende of angstige mensen kunnen best een stabiele relatie hebben. Of een relatie tussen een vermijdende of angstige gehechte persoon en een veilig gehecht iemand werkt ook wel. Maar er struggelen inderdaad veel mensen met relaties.
Veel van die hechtingsstijlproblemen gaan ook pas spelen na de eerste verliefde fase. Relaties tussen angstige en vermijdende mensen zijn vaak heel heftig en gaan ook vaak weer uit en weer aan en daar kun je jaren mee druk zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft meteen problemen natuurlijk.
geweld in relatiesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat vind jij issues?
Overal is wel iets, maar om het meteen als issue te bestempelen is ook weer zoiets.
Voor mij werkte geen enkele relatie voordat ik Gergi leerde kennen. Had altijd twijfels, vond mezelf ook minderwaardig en kreeg niet de bevestiging die ik zocht waardoor dat gevoel wegging.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm weet niet of het zo makkelijk is maar kan idd dat ik dat nog nooit heb gehad
ja de emoties zijn intensquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel van die hechtingsstijlproblemen gaan ook pas spelen na de eerste verliefde fase. Relaties tussen angstige en vermijdende mensen zijn vaak heel heftig en gaan ook vaak weer uit en weer aan en daar kun je jaren mee druk zijn.
Ja jij en Gergi lijken echt een hele goede matchquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor mij werkte geen enkele relatie voordat ik Gergi leerde kennen. Had altijd twijfels, vond mezelf ook minderwaardig en kreeg niet de bevestiging die ik zocht waardoor dat gevoel wegging.
Bij Gergi heb ik daar nul last van gehad, omdat hij net als ik van duidelijkheid houdt en we allebei vanaf dag 1 wisten hoe we overal in stonden etc. Geen verrassingen, geen hard-to-get spelen (waar ik écht een hekel aan heb), zelfde behoefte aan mate van contact als we niet samen waren/zijn, etc. Maar ja, moet je net geluk mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |