Die was ook geweldigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooie opvolger van de Campagnekrakers uit 2017
Bekijk deze YouTube-video
Die was ook leuk ja. Maar deze nieuwe is wel een stuk creatiever.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mooie opvolger van de Campagnekrakers uit 2017
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen maat!quote:
Die staat op de Dam in Amsterdam te wachten tot ze daar langskomt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:49 schreef NailQueen het volgende:
Nou waar blijft de tuinstoel van Arizona?
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee wij geven het gewoon aan je door
Nou nou wat een wind. Zijn jullie zo bang voor dit briesje?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is dat de wind van de verkeerde kant komt.
Maar ik wil best wel een tuinstoel van @:Arizona hebben.
Ja, was dit nou code oranje waardig?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Nou nou wat een wind. Zijn jullie zo bang voor dit briesje?
Dat vraagt degene die niet wilde dat we het door zouden sturen. Dus wie was er nou bangquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Nou nou wat een wind. Zijn jullie zo bang voor dit briesje?
Het zorgt vooral dat mensen meer spreiden bij de weg op gaan en ook meer thuisblijven. Daardoor zijn er juist minder problemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was dit nou code oranje waardig?
Ja. Als je de beelden van Kees van Dam (NOS) in Scheveningen ziet, dan lijkt het me wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, was dit nou code oranje waardig?
Ze zijn Kees sindsdien nog aan het zoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. Als je de beelden van Kees van Dam (NOS) in Scheveningen ziet, dan lijkt het me wel.
Van dam van de dijk gewaaid?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn Kees sindsdien nog aan het zoeken
En Erik van Dijk is van een dam gewaaid.quote:
Die was dan blijven zoeken naar zijn muts die was weggewaaid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mis wel de beelden van Gerri Eickhof.
Alleen Marga Bult is niet omgewaaid blijkbaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
En Erik van Dijk is van een dam gewaaid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |