Wanneer STARt je met etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Trage eters zoals ik die er soms wel 3 kwartier over doen voelen zich enorm buitengesloten hier.
vroeger dan 17u*quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
Meestal 16:30, maar dat staat er niet bij
Meestal als ik thuiskom van het werk en dat is zo rond de klok van 18. Ik zal het even aanvinkenquote:
Sorry hoor, maar zo vroeg noem ik het gewoon ontbijt. Achterlijke Europeanen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
De Scandinavische landen hebben toch de beste tijd.
[ afbeelding ]
In Noorwegen 6-7 uur ontbijt, 11 uur lunch en dan 16 uur avondetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:59 schreef YoopY het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zo vroeg noem ik het gewoon ontbijt. Achterlijke Europeanen.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:24 schreef capuchon_jongen het volgende: Soms aten we friet of patat , soms rijst of spaghetti.
Ahh mijn voorliefde voor vrouwelijk schoon uit Oost-Europa heeft dus m'n avondeten-tijd beïnvloed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Siësta en daardoor pas rond 20:00 uur klaar zijn met werken, ook de warmte maakt het wat aangenamer.quote:
Dan kies het tijdsvak waarin het grootste deel van je maaltijd valt. Zo moeilijk hoef het echt niet te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Trage eters zoals ik die er soms wel 3 kwartier over doen voelen zich enorm buitengesloten hier.
Zo werkt dat niet maat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:25 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan kies het tijdsvak waarin het grootste deel van je maaltijd valt. Zo moeilijk hoef het echt niet te zijn.
Wat een debiele manier om een kaart in te kleuren. Waarom zou je het land blauw maken en het water wit?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Vast voorbereiden op de ijstijdquote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:42 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat een debiele manier om een kaart in te kleuren. Waarom zou je het land blauw maken en het water wit?
Misschien omdat er maar één kleur wit is en vele tinten blauw.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:42 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat een debiele manier om een kaart in te kleuren. Waarom zou je het land blauw maken en het water wit?
normaal zeg ik zelf frieten, maar ik moet me aanpassen hequote:
Zelfde tijden maar warm en koud andersom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 22:26 schreef kwiwi het volgende:
Tussen de middag warm, en tussen 17 en 18u brood en salade of soep.
Oh ja, even vergeten dat er maar twee opties zijn om plaatjes mee in te kleuren. Wit en blauw. De andere kleuren waren op.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 14:46 schreef 215 het volgende:
[..]
Misschien omdat er maar één kleur wit is en vele tinten blauw.
OK, dan kies je het tijdsvak waarin je START met ETEN!!quote:
Dat staat er niet, er staat je avondeten eten. Kun je wel lezen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
OK, dan kies je het tijdsvak waarin je START met ETEN!!
NOG SIMPELER!!
HOE
SIMPEL
KAN
HET
ZIJN
![]()
Ja en omdat dat blijkbaar te MOEILIJK is voor jou om daar een antwoord op te geven.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat staat er niet, er staat je avondeten eten. Kun je wel lezen?
Jij begrijpt het.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja en omdat dat blijkbaar te MOEILIJK is voor jou om daar een antwoord op te geven.
Kun je het speciaal voor jou SIMPEL maken door het tijdslot in te vullen waarin je begint.
Maar als zelfs dat te MOEILIJK is dan houdt het op he...
's-middags avondetenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:29 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |