Jeetje, vrijwillig nog wel en jeetje, van de action nog wel, succes daarmee dan. Meestal is dat spul snel verrot.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig
En nog geen spijt van.
Heb vandaag een koptelefoon gescoord bij de action, ik luister altijd over speakers, en wilde hem testen.. dus dacht moet maar eens een beetje film kijken... en deze cult klassieker is het geworden

Zit je nou te haten op mijn spullenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jeetje, vrijwillig nog wel en jeetje, van de action nog wel, succes daarmee dan. Meestal is dat spul snel verrot.

Ja zometeen van Kaapstad naar Amsterdam. Morgenmiddag thuisquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik vroeg het net, bij deze mijn antwoord en fijne vlucht straks.

Nee, op de action.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit je nou te haten op mijn spullen

Een rechtstreekse vlucht?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zometeen van Kaapstad naar Amsterdam. Morgenmiddag thuis

Whoop whoop.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
 Nogmaals fijne en vooral veilige vlucht.
 Nogmaals fijne en vooral veilige vlucht.

Vliegzequote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:09 schreef engine het volgende:
[..]

zometeenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging je nou vandaag terug naar NL of ben je er al? Of is het weer uitgesteld?

Noem eens iets van de Action wat snel verrot was?quote:

Ik zelf koop daar niets en wil er ook niet heen maar genoeg van andere mensen gehoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Noem eens iets van de Action wat snel verrot was?

Klinkt als een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zelf koop daar niets en wil er ook niet heen maar genoeg van andere mensen gehoord.

Let me helpquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:14 schreef chufi het volgende:
Mijn auto refresh staat op 24 uur volgens mij ...

quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een betrouwbare bron.
[ afbeelding ]

Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klinkt als een betrouwbare bron.
[ afbeelding ]

Als je weet wat je koop, waarom en tegen welke prijs... heeft de Action een prima functie ;Yquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.
Maar jij hebt dus goede ervaringen met action? Ik zal het in mijn archief noteren.

Dat is alles behalve een cult klassieker hoor, het is een slechte film. Niks cults of klassiek aan. Er zijn hele slechte films die cult klassiek zijn, zo slecht dat het het kijken waard is.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geheel vrijwillig
En nog geen spijt van.
Heb vandaag een koptelefoon gescoord bij de action, ik luister altijd over speakers, en wilde hem testen.. dus dacht moet maar eens een beetje film kijken... en deze cult klassieker is het geworden

Ok, dat kan, ik ontwijk die winkel vooral omdat die hier zit altijd tering druk is en daar kan ik niet goed tegen dus meid ik hem als de pest. En ja een paar keer geweest en dat was verschrikkelijk en dan was ik er niet eens voor mezelf maar met iemand anders mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je weet wat je koop, waarom en tegen welke prijs... heeft de Action een prima functie ;Y

< Noteert dat. Heb een zwak voor Space filmsquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is alles behalve een cult klassieker hoor, het is een slechte film. Niks cults of klassiek aan. Er zijn hele slechte films die cult klassiek zijn, zo slecht dat het het kijken waard is.
The Room of Plan 9 from Outer Space.

Top moet je doenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Noteert dat. Heb een zwak voor Space films

Ja 11.5 uurquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een rechtstreekse vlucht?
Goede reis 🛫

Prima ervaringen met wat ik daar gekocht heb.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zulke types heb ik gelukkig niet veel in mijn omgeving. En facebook kom ik nauwelijks, alleen als iemand een filmpje doorstuurt dan klik ik en daarna gelijk weer weg.
Maar jij hebt dus goede ervaringen met action? Ik zal het in mijn archief noteren.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

quote:
 Dat is een beste reis.
 Dat is een beste reis.

Ok, is ook wel eens goed om te horen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prima ervaringen met wat ik daar gekocht heb.

2358 bcquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk jaartal moet ik hebben?

Ik moest even spieken hoor maar is van 1957quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Welk jaartal moet ik hebben?

Thnx, dacht dat er meerdere waren, maar dat blijken ingekleurde. Ze staan overigens compleet op YTquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest even spieken hoor maar is van 1957
[ link | afbeelding ]
Ed Wood

Oh echt, ga ik ook weer eens kijken. Heerlijk bewegende tapijtjesquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Thnx, dacht dat er meerdere waren, maar dat blijken ingekleurede. Ze staan overigens compleet op YT

Tuurlijk zo her en der kun je wat van zeggen, maar vond hem wel vet.
   Tuurlijk zo her en der kun je wat van zeggen, maar vond hem wel vet.    

Misschien dan meer een mannenfilm.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Afgelopen....
Heb me prima vermaakt met WaterworldTuurlijk zo her en der kun je wat van zeggen, maar vond hem wel vet.

Ik keek even op YT en als je Plan 9 from outer space intikt kom je ook wat van The Room tegen bij gerelateerde zoekopdrachtenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Thnx, dacht dat er meerdere waren, maar dat blijken ingekleurde. Ze staan overigens compleet op YT

Tl,drquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:50 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zelf steeds Joe Biden aanvallen en kleineren met z'n dementie en spotten met z'n 'blunders', nog niet zo lang terug
Het ergste natuurlijk is dat deze man extreem ongeschikt is en altijd was ( dus ook zonder issues) en nooit, never, jamais de president van de bieb op Rikers Island zou mogen worden, mocht hij ooit nog gaan brommen, het beest
Scrutiny grows over Trump competence – but can an unfit president be removed?
Donald Trump looked out across the White House ballroom at his audience of wealthy donors and business figures – people who had given millions of dollars to his extravagant plan to build a vast ballroom attached to the building’s East Wing.
The president, 79, told the crowd he had enjoyed a “really historic trip” to the Middle East, and indulged in some of his familiar patter: saying his tariffs were successful, and claiming that under Joe Biden, countries were “literally emptying out insane asylums into our country”.
As his speech, given last Wednesday, labored on, Trump turned to ballroom specifics.
He said: “So I just wanna say, thank you all. Uh, simply, behind me, so, is a knockout panel. This panel, the next time you come here, will be opened up and gone. No – uh, no problem with any of the surrounding areas. These, this room will be fixed. This will be like a cocktail – the whole floor will be cocktails or pre-briefings or whatever it may be, lots of different things. So the entire floor. So you come in, the entire floor sets up. We didn’t have to do any of that. Usually, you have to do that. You need different rooms to go along with a ballroom.”
The speech, with its confusing false starts and repeated tangent-veering, was typical of many addresses Trump, the oldest person to be inaugurated president, has given recently. The president frequently appears to lose his train of thought, before retreating to the verbal safe ground of repeating frequently incorrect claims about the current success of the US.Donald Trump looked out across the White House ballroom at his audience of wealthy donors and business figures – people who had given millions of dollars to his extravagant plan to build a vast ballroom attached to the building’s East Wing.
Bron/artikel:https://www.theguardian.c(...)trump-25th-amendment

Vandaag ga ik het niet meer redden, maar ga hem nog wel kijken.. Had heel even een stukje gekeken, moest aan Casablanca denken.. ook zwart-witquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik keek even op YT en als je Plan 9 from outer space intikt kom je ook wat van The Room tegen bij gerelateerde zoekopdrachten
 dat is wel een favo van mij om verschillende redenen..
   dat is wel een favo van mij om verschillende redenen..

He said: “So I just wanna say, thank you all. Uh, simply, behind me, so, is a knockout panel. This panel, the next time you come here, will be opened up and gone. No – uh, no problem with any of the surrounding areas. These, this room will be fixed. This will be like a cocktail – the whole floor will be cocktails or pre-briefings or whatever it may be, lots of different things. So the entire floor. So you come in, the entire floor sets up. We didn’t have to do any of that. Usually, you have to do that. You need different rooms to go along with a ballroom.”quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:55 schreef ChocoFan het volgende:
He said: “So I just wanna say, thank you all. Uh, simply, behind me, so, is a knockout panel. This panel, the next time you come here, will be opened up and gone. No – uh, no problem with any of the surrounding areas. These, this room will be fixed. This will be like a cocktail – the whole floor will be cocktails or pre-briefings or whatever it may be, lots of different things. So the entire floor. So you come in, the entire floor sets up. We didn’t have to do any of that. Usually, you have to do that. You need different rooms to go along with a ballroom.”

quote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
 vervelia
 vervelia

Oef dat is een aardige foute vergelijking. Ja ze zijn allebei zwart/witquote:Op woensdag 22 oktober 2025 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vandaag ga ik het niet meer redden, maar ga hem nog wel kijken.. Had heel even een stukje gekeken, moest aan Casablanca denken.. ook zwart-witdat is wel een favo van mij om verschillende redenen..

Werkt voor mij totaal nietquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
Deze is wat overzichtelijker:
[ afbeelding ]

Ik moet een trekker aanschaffen denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]

je gaat het politieke stelsel omploegen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet een trekker aanschaffen denk ik

nee, nattevinger werk is beterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]

We hebben niet echt een nachtploegquote:

maakt niet uitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben niet echt een nachtploeg

Echt dit…voor een balzaalquote:

Ik hoop als hij niet meer aan de macht is dat ze een enorme sloopkogel door die balzaal slingeren.quote:

Ik krijg bij beide Groenlinks/PVDA eruit. Al ging ik eerst de tak op met 'het gaat niet zo goed met me', alleen ik vind niet dat het door de rijken of door de buitenlanders komtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]

Het is wel duidelijk waar dat door komtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg bij beide Groenlinks/PVDA eruit. Al ging ik eerst de tak op met 'het gaat niet zo goed met me', alleen ik vind niet dat het door de rijken of door de buitenlanders komt

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar dat door komt UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

Vertel...quote:

Hij wil op Ajax stemmen denk ikquote:

Favo Griekse godhedenquote:

Die konden niet voetballenquote:

Heb ik gezegd tochquote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:33 schreef pullup het volgende:
Maar ehm we dwalen af, welke optie miste jij dan?

Dan vul je hem niet in.quote:

Niks te maarre.quote:

Moet jij niet iets nuttigs gaan doen?quote:

Dat kan wel maar dan kan ik jou niet meer dwars zitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij niet iets nuttigs gaan doen?

Kan dat echt ja?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan wel maar dan kan ik jou niet meer dwars zitten.

Kan wel maar dat mag ik niet meer.quote:

Van wie niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan wel maar dat mag ik niet meer.

Hoezo binnen? Ga eens gewoon in de vijver zwemmen jijquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:53 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat ik binnen zit.

Ik denk er niet aan, ik ben tenslotte een warmweer zwemmer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo binnen? Ga eens gewoon in de vijver zwemmen jij

De eenden van tegenwoordigquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk er niet aan, ik ben tenslotte een warmweer zwemmer.

5 oktober ....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:03 schreef chufi het volgende:
Aardig windje in de Westerschelde
Bekijk deze YouTube-video

Dat is gek. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
? waar staat dat .. het was net gewoon live ...

Je hebt lekker weer meegenomen.quote:

Waar vloog je op, Amsterdam of Dusseldorf? Of nog wat anders.quote:

Dat was om 11 uur vanmorgen en viel nog alles mee.quote:
Ja ben ook al nat geregendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt lekker weer meegenomen.

Schipholquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar vloog je op, Amsterdam of Dusseldorf? Of nog wat anders.

Volgens mij deden ze de vorige ronde wel meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
doen je roeiers al mee?

Nou... wat zal ik zeggenquote:
 Heb hem af gekeken, maar kostte wat moeite af en toe.  Het heeft wel wat, maar je moet wel je mindset er op inzetten.  Anyway, tnx for the tip!
    Heb hem af gekeken, maar kostte wat moeite af en toe.  Het heeft wel wat, maar je moet wel je mindset er op inzetten.  Anyway, tnx for the tip!

Die boompjes rechts doen net alsof het stormt!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met het weer hier
[ afbeelding ]

Idd, het lijkt wel alsof ze deze avond in Nederland staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die boompjes rechts doen net alsof het stormt!

Ja je moet er ook gewoon de lol van in zien (al dan niet met geestverruimende hulpquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... wat zal ik zeggenHeb hem af gekeken, maar kostte wat moeite af en toe. Het heeft wel wat, maar je moet wel je mindset er op inzetten. Anyway, tnx for the tip!
 Maar dit is echt een klassieker, en die kan je van je lijstje afstrepen. Ik zou die film poster best wel willen hebben btw.
  Maar dit is echt een klassieker, en die kan je van je lijstje afstrepen. Ik zou die film poster best wel willen hebben btw. 

Ben je alweer pleite? Waar zit je nou weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met het weer hier
[ afbeelding ]

Dat bedoelde ik met de mindset.. je moet er in mee..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet er ook gewoon de lol van in zien (al dan niet met geestverruimende hulpMaar dit is echt een klassieker, en die kan je van je lijstje afstrepen. Ik zou die film poster best wel willen hebben btw.
En dit is toch geniaal

The Room is wat dat betreft ook wel een aanrader, ander genre. Die wordt zo nu en dan ook in de bioscoop gedraaid voor de fan's. Dat wil ik graag een keer meemaken, dan gooien mensen met lepeltjes (die zitten veelvuldig in de film om onbekende reden) Er is zelfs een film over die film gemaakt of beter over Tommy Wiseau die schrijver van het script is de regisseur de producer en de hoofdrolspeler, en alle vier suck'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de mindset.. je moet er in mee..

Stilte voor de storm.quote:

Morguh Drakin, dan heb jij aan weinig uurtjes genoeg dus, zo lang heb je niet geslapen?quote:

Nee, maar ga zo wel weer proberen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Drakin, dan heb jij aan weinig uurtjes genoeg dus, zo lang heb je niet geslapen?

Gebroken slapen is ook vermoeiend vind ik altijd.quote:

Dit. Ben er zo moe van. Maar ik heb het vermoeden dat het er allemaal niet beter op gaat worden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:20 schreef pullup het volgende:
It's a prayer for rid of evil and a better year ahead, everyone is tired of the hatred and oppression.

In de jaren ‘80 fantaseerde ik over hoe de wereld eruit zou zien in 2025quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit. Ben er zo moe van. Maar ik heb het vermoeden dat het er allemaal niet beter op gaat worden.

Je bent de enige niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de jaren ‘80 fantaseerde ik over hoe de wereld eruit zou zien in 2025
Nu wil ik terug naar de jaren ‘80

Mooi zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 11:09 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben net gebeld nav de controle van vorige week. Het slechte nieuws is dat het met mijn oog niet meer goed gaat komen. (Dat had ik ook niet meer verwacht) Maar het goede nieuws is dat ik de schoonste aders heb en dat de kans op herhaling nihil is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |