We hebben niet echt een nachtploegquote:

maakt niet uitquote:Op donderdag 23 oktober 2025 06:15 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben niet echt een nachtploeg

Echt dit…voor een balzaalquote:

Ik hoop als hij niet meer aan de macht is dat ze een enorme sloopkogel door die balzaal slingeren.quote:

Ik krijg bij beide Groenlinks/PVDA eruit. Al ging ik eerst de tak op met 'het gaat niet zo goed met me', alleen ik vind niet dat het door de rijken of door de buitenlanders komtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 00:07 schreef Domnivoor het volgende:
Deze is wat overzichtelijker:
[ afbeelding ]

Het is wel duidelijk waar dat door komtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik krijg bij beide Groenlinks/PVDA eruit. Al ging ik eerst de tak op met 'het gaat niet zo goed met me', alleen ik vind niet dat het door de rijken of door de buitenlanders komt

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk waar dat door komt UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |