Dat is gek. Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
? waar staat dat .. het was net gewoon live ...

Je hebt lekker weer meegenomen.quote:

Waar vloog je op, Amsterdam of Dusseldorf? Of nog wat anders.quote:

Dat was om 11 uur vanmorgen en viel nog alles mee.quote:
Ja ben ook al nat geregendquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt lekker weer meegenomen.

Schipholquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar vloog je op, Amsterdam of Dusseldorf? Of nog wat anders.

Volgens mij deden ze de vorige ronde wel meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
doen je roeiers al mee?
Bekijk deze YouTube-video

Nou... wat zal ik zeggenquote:
 Heb hem af gekeken, maar kostte wat moeite af en toe.  Het heeft wel wat, maar je moet wel je mindset er op inzetten.  Anyway, tnx for the tip!
    Heb hem af gekeken, maar kostte wat moeite af en toe.  Het heeft wel wat, maar je moet wel je mindset er op inzetten.  Anyway, tnx for the tip!

Die boompjes rechts doen net alsof het stormt!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met het weer hier
[ afbeelding ]

Idd, het lijkt wel alsof ze deze avond in Nederland staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die boompjes rechts doen net alsof het stormt!

Ja je moet er ook gewoon de lol van in zien (al dan niet met geestverruimende hulpquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou... wat zal ik zeggenHeb hem af gekeken, maar kostte wat moeite af en toe. Het heeft wel wat, maar je moet wel je mindset er op inzetten. Anyway, tnx for the tip!
 Maar dit is echt een klassieker, en die kan je van je lijstje afstrepen. Ik zou die film poster best wel willen hebben btw.
  Maar dit is echt een klassieker, en die kan je van je lijstje afstrepen. Ik zou die film poster best wel willen hebben btw. 

Ben je alweer pleite? Waar zit je nou weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Niets mis met het weer hier
[ afbeelding ]

Dat bedoelde ik met de mindset.. je moet er in mee..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet er ook gewoon de lol van in zien (al dan niet met geestverruimende hulpMaar dit is echt een klassieker, en die kan je van je lijstje afstrepen. Ik zou die film poster best wel willen hebben btw.
En dit is toch geniaal
Bekijk deze YouTube-video

The Room is wat dat betreft ook wel een aanrader, ander genre. Die wordt zo nu en dan ook in de bioscoop gedraaid voor de fan's. Dat wil ik graag een keer meemaken, dan gooien mensen met lepeltjes (die zitten veelvuldig in de film om onbekende reden) Er is zelfs een film over die film gemaakt of beter over Tommy Wiseau die schrijver van het script is de regisseur de producer en de hoofdrolspeler, en alle vier suck'squote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met de mindset.. je moet er in mee..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |