Dat lijkt me een hele nette prijs...quote:
Precies, dan krijg je van dat schemel gaar buitenlands asociaal volk aan de deur wat de boel oplichten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele nette prijs...
Ik hoor graag nog meer ervaringen, maar kan vast verklappen dat mijn vader een rekening had die bijna 10x zo hoog was...
Dat krijg je dus als mensen digitaal niet zo vaardig zijn, en op Google zoeken op: schoorsteenveger WOONPLAATS
Zit hier alleen niks in de buurt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:34 schreef vosss het volgende:
https://www.schoorsteenveger.nl/
Die club is dat.
Heb je ook met schilders, klussers enz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:25 schreef vosss het volgende:
Jammer dat er zo veel asociaal kutvolk is wat misbruik maakt van onwetenden.
Loodgieters en slotenmakers, zijn heel bekend daarin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook met schilders, klussers enz.
Met een schilder meegemaakt dat ik zo stom was halverwege de klus al te betalen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Loodgieters en slotenmakers, zijn heel bekend daarin.
Hierin was berekend.
Voorrijkosten a ¤20,-
8x 1 meter reinigen a ¤49,50
Camerainspectie (deed hij 5 seconden a ¤110,-
Daarbovenop kwam nog de btw![]()
En hier pakt hij de mensen waarschijnlijk op, want dat scheelt ze bijna 150 euro. Dus dan denken ze goedkoop uit te zijn door contant te betalen.
Camerainspectie heeft ie uiteindelijk ook maar laten vallen, maar dus alsnog 400 euro
Dat lijkt me dan wel erg goedkoop, is dat ook met certificaat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
25 euro. Plaats een oproep in een Facebook groep en je hebt er zo 1 voor een mooi prijsje.
5 minuten? Dan lijkt ook niet heel jovel gedaan dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb hier in Duitsland vorige maand ¤48,75 betaald. Dat is goed betaald voor nog geen 5 minuten werk. Rekening had ik 2 minuten na gereed komen al in m'n online dossier staan.
Ik wist niet dat je zelf ook schoorsteenveger was en kennis van zaken hadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
5 minuten? Dan lijkt ook niet heel jovel gedaan dan.
Wat is dat nou voor achterlijke reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zelf ook schoorsteenveger was en kennis van zaken had
Ik vond jouw reactie aardig achterlijk, vandaar dat je hem terug kreeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor achterlijke reactie.
Ik vind 5 minuten aardig snel.
Ja alleen totaal onvindbaar, de vorige naam waaronder ze opereerden had meer dan 100 recenties in een paar weken tijd, en allemaal 1 ster, precies dezelfde praktijken. Die site is offline gehaald.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:13 schreef MisterFox het volgende:
Vergeet niet dat je gewoon juridische hulp in kunt roepen als je het niet eens bent met een onredelijke factuur. Iedereen snapt dat 500,- euro voor 10 minuutjes schoorsteen vegen niet acceptabel is.
Net zoals die slotenmakers die je voor 700,- euro wel even komen "helpen".
Oplichters, sterf aan een tumor ofzo.
Altijd aangifte doen, want wat ze doen is gewoon strafbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja alleen totaal onvindbaar, de vorige naam waaronder ze opereerden had meer dan 100 recenties in een paar weken tijd, en allemaal 1 ster, precies dezelfde praktijken. Die site is offline gehaald.
Het bedrijf bestaat niet eens. Dus deze zal binnenkort ook wel verdwijnen.
Aangifte kon niet want civiel, wel melding gemaakt voor dossieropbouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Altijd aangifte doen, want wat ze doen is gewoon strafbaar.
en tegen wie ga je aangifte doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk adresquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:00 schreef Bouke-p het volgende:
Sinds een paar maanden heb ik een huis met houtkachel en het vegen zou hier 7tientjes zijn.
Alleen heeft de beste man pas eind december tijd. Zn concurrentie nog pas veel later.... Dus voorlopig geen houtkachel gebruiken.
Als ik me goed herinner was het juíst Radar die zei dat mensen aangifte moeten doen maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 18:03 schreef freak1 het volgende:
[..]
en tegen wie ga je aangifte doen?
het bedrijf bestaat niet echt, nep KVK, de site verdwijnt als sneeuw voor de zon en de namen is ook de vraag of die echt zijn.
kijk eens op youtube naar de vele radar afleveringen hierover, loodgieters, slotenmakers etc. etc.
iedere maand een nieuw bedrijf, nep kvk en alles en zelfs al vind je degene die erachter zit, zie die maar eens aan te pakken....
Civielrechtelijk valt het misschien onder misleiding of oplichting, maar dat is dus civiel recht en geen strafrecht. Politie en OM zullen daar dus in beginsel niets mee doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom die mensen geen research doen of gewoon vragen aan familie en kennissen hoe zo iets in zijn werk zou moeten gaan, maar liever op de eerste de beste hit op google klikken en maar hopen dat ze geen peperdure rekening krijgen (die je ook gewoon van te voren kunt afspreken of opvragen)quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat krijg je dus als mensen digitaal niet zo vaardig zijn, en op Google zoeken op: schoorsteenveger WOONPLAATS
Tja, dat zal hij in het vervolg ook wel doenquote:Op donderdag 20 november 2025 09:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom die mensen geen research doen of gewoon vragen aan familie en kennissen hoe zo iets in zijn werk zou moeten gaan, maar liever op de eerste de beste hit op google klikken en maar hopen dat ze geen peperdure rekening krijgen (die je ook gewoon van te voren kunt afspreken of opvragen)
Ik was benieuwd en deed vroeg chatgpt naar drie bedrijven uit Emmen die een meterkast houden kunnen vervangen. Een bv die minimaal 10 jaar bestaat en tussen de 10 en 80 mensen in dienst heeft.quote:Op donderdag 20 november 2025 09:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af waarom die mensen geen research doen of gewoon vragen aan familie en kennissen hoe zo iets in zijn werk zou moeten gaan, maar liever op de eerste de beste hit op google klikken en maar hopen dat ze geen peperdure rekening krijgen (die je ook gewoon van te voren kunt afspreken of opvragen)
quote:Op vrijdag 21 november 2025 12:09 schreef MisterFox het volgende:
NOOIT BETALEN PER METER
DAT ZIJN OPLICHTERS
Het is nooit duurder dan 70 euro PER KANAAL
Zie ook de laatste aflevering van AvroTros Radar
Dat is dus dezequote:
Je zal het vast goed doen, en geen problemen mee hebben, maar je hebt dan niet een certificaat voor de verzekering natuurlijk.quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef blomke het volgende:
Betaal niks.
Ooit een ¤50,- schoorsteenveegset gekocht
[ afbeelding ]
en sindsdien ga ik zelf het dak op. Eergisteren nog gedaan, kwam een emmer roet uit. Houtkachel brandt weer als een tierelier op (afval)hout.
Klopt allemaal.quote:Op zondag 23 november 2025 09:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je zal het vast goed doen, en geen problemen mee hebben, maar je hebt dan niet een certificaat voor de verzekering natuurlijk.
Maar jij bent dan ook superhandig! Dat is natuurlijk niet iedereen en max EUR 100 per jaar is wel te overzien lijkt me .....quote:Op zondag 23 november 2025 08:52 schreef blomke het volgende:
Betaal niks.
Ooit een ¤50,- schoorsteenveegset gekocht
[ afbeelding ]
en sindsdien ga ik zelf het dak op. Eergisteren nog gedaan, kwam een emmer roet uit. Houtkachel brandt weer als een tierelier op (afval)hout.
Gemeld is het ook, maar een aangifte willen ze niet opnemen. Civiel zeggen ze dan.quote:Op zondag 23 november 2025 09:25 schreef matspontius het volgende:
Max EUR 100 voor gerenommeerd bedrijf met garantie. Daarboven wordt je genaaid en een rekening 10x zo hoog is criminieel en moet bij de politie gemeld worden wegens oplichting!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |