Dat lijkt me een hele nette prijs...quote:
Precies, dan krijg je van dat schemel gaar buitenlands asociaal volk aan de deur wat de boel oplichten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hele nette prijs...
Ik hoor graag nog meer ervaringen, maar kan vast verklappen dat mijn vader een rekening had die bijna 10x zo hoog was...
Dat krijg je dus als mensen digitaal niet zo vaardig zijn, en op Google zoeken op: schoorsteenveger WOONPLAATS
Zit hier alleen niks in de buurt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 13:34 schreef vosss het volgende:
https://www.schoorsteenveger.nl/
Die club is dat.
Heb je ook met schilders, klussers enz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:25 schreef vosss het volgende:
Jammer dat er zo veel asociaal kutvolk is wat misbruik maakt van onwetenden.
Loodgieters en slotenmakers, zijn heel bekend daarin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook met schilders, klussers enz.
Met een schilder meegemaakt dat ik zo stom was halverwege de klus al te betalen....quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 14:36 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Loodgieters en slotenmakers, zijn heel bekend daarin.
Hierin was berekend.
Voorrijkosten a ¤20,-
8x 1 meter reinigen a ¤49,50
Camerainspectie (deed hij 5 seconden a ¤110,-
Daarbovenop kwam nog de btw![]()
En hier pakt hij de mensen waarschijnlijk op, want dat scheelt ze bijna 150 euro. Dus dan denken ze goedkoop uit te zijn door contant te betalen.
Camerainspectie heeft ie uiteindelijk ook maar laten vallen, maar dus alsnog 400 euro
Dat lijkt me dan wel erg goedkoop, is dat ook met certificaat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 15:13 schreef Mikeytt het volgende:
25 euro. Plaats een oproep in een Facebook groep en je hebt er zo 1 voor een mooi prijsje.
5 minuten? Dan lijkt ook niet heel jovel gedaan dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:26 schreef ueberduitser het volgende:
Ik heb hier in Duitsland vorige maand ¤48,75 betaald. Dat is goed betaald voor nog geen 5 minuten werk. Rekening had ik 2 minuten na gereed komen al in m'n online dossier staan.
Ik wist niet dat je zelf ook schoorsteenveger was en kennis van zaken hadquote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:42 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
5 minuten? Dan lijkt ook niet heel jovel gedaan dan.
Wat is dat nou voor achterlijke reactie.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:50 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zelf ook schoorsteenveger was en kennis van zaken had
Ik vond jouw reactie aardig achterlijk, vandaar dat je hem terug kreeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 11:54 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor achterlijke reactie.
Ik vind 5 minuten aardig snel.
Ja alleen totaal onvindbaar, de vorige naam waaronder ze opereerden had meer dan 100 recenties in een paar weken tijd, en allemaal 1 ster, precies dezelfde praktijken. Die site is offline gehaald.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:13 schreef MisterFox het volgende:
Vergeet niet dat je gewoon juridische hulp in kunt roepen als je het niet eens bent met een onredelijke factuur. Iedereen snapt dat 500,- euro voor 10 minuutjes schoorsteen vegen niet acceptabel is.
Net zoals die slotenmakers die je voor 700,- euro wel even komen "helpen".
Oplichters, sterf aan een tumor ofzo.
Altijd aangifte doen, want wat ze doen is gewoon strafbaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja alleen totaal onvindbaar, de vorige naam waaronder ze opereerden had meer dan 100 recenties in een paar weken tijd, en allemaal 1 ster, precies dezelfde praktijken. Die site is offline gehaald.
Het bedrijf bestaat niet eens. Dus deze zal binnenkort ook wel verdwijnen.
Aangifte kon niet want civiel, wel melding gemaakt voor dossieropbouw.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 17:19 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Altijd aangifte doen, want wat ze doen is gewoon strafbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |