Geen flexibele werktijden hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Eens met wintertijd, mits we collectief en wereldwijd besluiten om werk- en schooltijden één uur te vervroegen
Ook nog even terugverhuizen naar de tijdzone waar UK inzitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Eens met wintertijd, mits we collectief en wereldwijd besluiten om werk- en schooltijden één uur te vervroegen
Kan niet als je aan de lopende band moet staan voor je werk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flexibele werktijden hebben
Het probleem is het feit dat mijn leven uit meer bestaat dan alleen werk. De hele samenleef moet gewoon een uur vervroegd worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flexibele werktijden hebben
*kijkt naar buiten, welk daglicht?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is opstaan in het licht dan wel daglicht in de ochtend zo snel mogelijk het gezondst voor de mens. Ook voor avondmensen etc.
Dus wintertijd.
Maar die tijden zijn niet vaak van half 9 tot 5. Meeste van die mensen werken in ploegen of sowieso al vroeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan niet als je aan de lopende band moet staan voor je werk.
Dan sta jezelf een uur eerder op. Niemand houdt je tegen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is het feit dat mijn leven uit meer bestaat dan alleen werk. De hele samenleef moet gewoon een uur vervroegd worden.
Kantoortijden van 7 tot 15 en school van 6:30 tot 13:00 in dat geval. Lunch rond 10:30.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog even terugverhuizen naar de tijdzone waar UK inzit
Wij hebben hier weer regen. Jaja je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten, welk daglicht?
Mensen met kantoorhandjes zoals wij wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die tijden zijn niet vaak van half 9 tot 5. Meeste van die mensen werken in ploegen of sowieso al vroeg.
Ik spreek je graag als je ooit eens aan kinderen begint.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is het feit dat mijn leven uit meer bestaat dan alleen werk. De hele samenleef moet gewoon een uur vervroegd worden.
Vast een wereldvreemd concept voor jou, een leven buiten werk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan sta jezelf een uur eerder op. Niemand houdt je tegen.
Met de klimaatverandering moeten we tussen de middag een siesta in gaan plannen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kantoortijden van 7 tot 15 en school van 6:30 tot 13:00 in dat geval. Lunch rond 10:30.
Zou daar wel een RLS van willen zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spreek je graag als je ooit eens aan kinderen begint.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met de klimaatverandering moeten we tussen de middag een siesta in gaan plannen.
Ik hoef niet verplicht van half 9 tot 5 te werken. Ik mag andere tijden uitkiezen. Zolang het maar tussen 7 en 7 isquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen met kantoorhandjes zoals wij wel.
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de lichttijd in de winter is gewoon te kort en in de zomer te lang. Dat is wel de conclusie die we kunnen trekken hieruit.
Als die net als ik vroeger zijn, wordt dat een makkiequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Muah, niet te lang in de zomerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de lichttijd in de winter is gewoon te kort en in de zomer te lang. Dat is wel de conclusie die we kunnen trekken hieruit.
Nee hoor, jij maakt er een ding van dat de hele maatschappij moet veranderen omdat jouw persoonlijke leven niet uitkomt. Je kunt zelf ook veranderen he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast een wereldvreemd concept voor jou, een leven buiten werk.
Welke acteur gaat jou spelen? En wie speelt Cali?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou daar wel een RLS van willen zien.
Zegt de mevrouw die de status quo wil aanpassen tegen iemand die dat niet wilquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, jij maakt er een ding van dat de hele maatschappij moet veranderen omdat jouw persoonlijke leven niet uitkomt. Je kunt zelf ook veranderen he?
Laten we de aarde anders positioneren tov de zon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of een Yuki hebt. Die staat lekker vroeg naast het bed: "Het is weer een nieuwe dag, hup eruit, ik wil achter de konijnen aan"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Waar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die de status quo wil aanpassen tegen iemand die dat niet wil
Ik zou me na loop der tijd echt kapotvervelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk om te rentenieren.
Dat is toch genieten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een Yuki hebt. Die staat lekker vroeg naast het bed: "Het is weer een nieuwe dag, hup eruit, ik wil achter de konijnen aan"
Even wat bekende lookalikes zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke acteur gaat jou spelen? En wie speelt Cali?
Beetje vastgoed kopen en parasiteren op mensen die gebukt gaan onder de woningnood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk om te rentenieren.
heerlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.
Nee, dat zeggen ze veel mensen, maar ik zou me geen moment vervelen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou me na loop der tijd echt kapotvervelen.
Acteert Jan Versteegh ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat bekende lookalikes zoeken.
En dan moet je nog even door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:55 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ben een loonslaaf, dus ik mag werken totdat ze me rijp vinden om neer te vallen.
Dubbel geld verdienen; eerst een Nederlandse versie en daarna internationaal. #makingmoneylikebitterbalquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een eenvoudige keuze voor het publiek in Nederland.
Ik wou dat dit eens bij mij gebeurde. Lekker rustig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan weer eens niet inloggen bij Teams
Ja, laten we de grading waarop we nu zitten iets meer doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten we de aarde anders positioneren tov de zon.
Meerdere accounts hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wou dat dit eens bij mij gebeurde. Lekker rustig.
Langere dagen in de zomer en korte dagen in de winter?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, laten we de grading waarop we nu zitten iets meer doen.
Gewoon de aarde recht zetten, dan hebben we altijd 12 uur daglicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laten we de aarde anders positioneren tov de zon.
Nog kortere...quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Langere dagen in de zomer en korte dagen in de winter?
Doen we dat alleen om NK te plagen of gewoon voor de gehele mensheid?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:00 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook een hondenleven. Woofer meets woofer:
[ afbeelding ]
George MacKay voor de buitenlandse versiequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubbel geld verdienen; eerst een Nederlandse versie en daarna internationaal. #makingmoneylikebitterbal
Mijn hond ligt ook weer in zijn stoel te slapen, want hij had vannacht natuurlijk nog lang genoeg geslapen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:00 schreef Pheno het volgende:
Ik wil ook een hondenleven. Woofer meets woofer:
[ afbeelding ]
Hopen maar dat er niemand aanbelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die van mij is vanmorgen alweer naar de bank verhuisd.
Doen we niet. Hier altijd zomertijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ja @:bitterbal - mislukte Hagenees dat je er bent- hoe zit dat bij jou met winter/zomertijd?
Krijg je nog wat gedaan op een dag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Langste dag in de zomer is van 5:20 tot 22:04. Met wintertijd zou dat dan 4:20 tot 21:04 zijn.
Waarom zouden we zo vroeg al licht moeten hebben. En dan Haags ook nog eigenlijk naar UK tijd, dus dan wordt het 3:20 tot 20:04.
Kreeg laatst wel controle voor de hondenbelasting. Had ik even geluk dat hij toen niet bij mij thuis was.quote:
Hoezo. Krijg je nu niks gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je nog wat gedaan op een dag.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg laatst wel controle voor de hondenbelasting. Had ik even geluk dat hij toen niet bij mij thuis was.
Nee, te lui. Mijn lijf is in winterslaap.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo. Krijg je nu niks gedaan dan?
En dat is dan de langste dag, dat is maar een korte periode voor het verval weer inslaat. Je zit dan begin september al in het donker met je bord op schoot.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Langste dag in de zomer is van 5:20 tot 22:04. Met wintertijd zou dat dan 4:20 tot 21:04 zijn.
Waarom zouden we zo vroeg al licht moeten hebben. En dan Haags ook nog eigenlijk naar UK tijd, dus dan wordt het 3:20 tot 20:04.
Ja, dus dan wordt het alleen maar eerder donker daarna en daarvoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dat is dan de langste dag, dat is maar een korte periode voor het verval weer inslaat. Je zit dan begin september al in het donker met je bord op schoot.
lolquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een schokkende ontdekking gedaan over mijn thuiswerkplek.
Ik heb geen stopcontact waar die achterlijk grote Apple-oplader in past
Moet je geen Apple nemen!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een schokkende ontdekking gedaan over mijn thuiswerkplek.
Ik heb geen stopcontact waar die achterlijk grote Apple-oplader in past
Heel raar dat jij mee kijkt op zijn telefoon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Die gast naast mij op de loopband zit naar had blote vrouwen te kijken op zijn telefoon. Welke elke keer dezelfde vrouw lijkt het. Maar hij zoemt in op de borsten en dan laat die dat beeld zo staan en kijkt er verder niet naar voor 19 sec ofzo.
Echt heel raar
Alsof ik een keus had.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je geen Apple nemen!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Die gast naast mij op de loopband zit naar had blote vrouwen te kijken op zijn telefoon. Welke elke keer dezelfde vrouw lijkt het. Maar hij zoemt in op de borsten en dan laat die dat beeld zo staan en kijkt er verder niet naar voor 19 sec ofzo.
Echt heel raar
bijzonderquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Echt heel raar
Ja zo nieuwsgierigquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel raar dat jij mee kijkt op zijn telefoon.
Daar leek het even op jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien is dat z'n beloning voor het lopen?
Er is altijd een keuze!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alsof ik een keus had.
Overigens op dit gebied zonder twijfel de beste laptop voor de klus
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel raar dat jij mee kijkt op zijn telefoon.
Misschien moet je Frikandel uitleggen dat je beter kunt lopen als je z'n wasbordje mag zien daarna?quote:
Das echt een goed ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je Frikandel uitleggen dat je beter kunt lopen als je z'n wasbordje mag zien daarna?
Morgen 500, maar wel wasbordje dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das echt een goed idee![]()
Hij is niet zo onder indruk van mijn 400 calorieën
Dat is een pecanbroodje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das echt een goed idee![]()
Hij is niet zo onder indruk van mijn 400 calorieën
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voorheen kleedde die zich nog welles om in beeld maar dat doet die niet meer
Heb jij ook een loopband? Hoe bevalt dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar heb jij een fatwa over uitgesproken toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
We waren het er toch al over eens dat je het dood moet laten bloedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |