Nee johquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:34 schreef AirwiN het volgende:
Sta je op de kieslijst voor Hart voor Den Haag @:Haags?
Dat is voor Haags juist een groot pluspunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lekker hele jaar door vroeg donker
Gemiste kans voor Den Haag.quote:
Partij voor de Wintertijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar hij voor staat maar zou op m stemmen.
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:39 schreef Haags het volgende:
Echt niets mis met wintertijd. Ik ga daar goed op.
Behalve dan dat ik straks in het donker naar huis moet door die ongein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:39 schreef Haags het volgende:
Echt niets mis met wintertijd. Ik ga daar goed op.
Is het met zomertijd op een gegeven moment ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.
Meeste mensen hier gaan daarna toch meteen naar bed toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.
Dus? Omdat het al 3-4 weken in het jaar zou gebeuren, moeten we er maar 4 maanden van maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het met zomertijd op een gegeven moment ook
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste mensen hier gaan daarna toch meteen naar bed toe.
Welke partij heeft in het verkiezingsprogramma staan dat we zomer-, wintertijd moeten afschaffen? Goede reden om op te stemmen. Achterhaalde onzin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Partij voor de Wintertijd natuurlijk.
Prioriteiten.
Geen flexibele werktijden hebbenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Eens met wintertijd, mits we collectief en wereldwijd besluiten om werk- en schooltijden één uur te vervroegen
Ook nog even terugverhuizen naar de tijdzone waar UK inzitquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:46 schreef Nattekat het volgende:
Eens met wintertijd, mits we collectief en wereldwijd besluiten om werk- en schooltijden één uur te vervroegen
Kan niet als je aan de lopende band moet staan voor je werk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flexibele werktijden hebben
Het probleem is het feit dat mijn leven uit meer bestaat dan alleen werk. De hele samenleef moet gewoon een uur vervroegd worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen flexibele werktijden hebben
*kijkt naar buiten, welk daglicht?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens is opstaan in het licht dan wel daglicht in de ochtend zo snel mogelijk het gezondst voor de mens. Ook voor avondmensen etc.
Dus wintertijd.
Maar die tijden zijn niet vaak van half 9 tot 5. Meeste van die mensen werken in ploegen of sowieso al vroeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan niet als je aan de lopende band moet staan voor je werk.
Dan sta jezelf een uur eerder op. Niemand houdt je tegen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is het feit dat mijn leven uit meer bestaat dan alleen werk. De hele samenleef moet gewoon een uur vervroegd worden.
Kantoortijden van 7 tot 15 en school van 6:30 tot 13:00 in dat geval. Lunch rond 10:30.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog even terugverhuizen naar de tijdzone waar UK inzit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |