Oeh ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
in de UK hebben ze de troetelbeertjes in de Happy Meal!!
Dat willik ook!
Waarom had je die nog niet ingeleverd toen je daar wegging dan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
De batterij van m'n telefoon begint raar te doen. Tijd om hem in te leveren bij m'n oude werk.
Alle partijen waren het vergetenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je die nog niet ingeleverd toen je daar wegging dan?
Oftewel ze wisten al dat dat ding gammel was en wilden hem eigenlijk niet terugquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle partijen waren het vergeten
Ik werd er op m'n laatste dag aan herinnerd door een collega, en toen ik bij het inleveren van m'n laptop vroeg hoe en wat kreeg ik te horen dat het het handigst is als ik hem inlever ipv overkoop en dat het geen haast heeft. Dus denk dat binnen een maand wel redelijk is dan.
Dan had ik hem wel over kunnen kopenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel ze wisten al dat dat ding gammel was en wilden hem eigenlijk niet terug
Zal administratief wel teveel moeite zijn geweest voor die paar tientjesquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik hem wel over kunnen kopen
Zoiets had ik dus net.quote:Laat je niet neppen en bel de echte politie
Let op: de politie gaat nooit op deze manier te werk. Een agent zal nooit vragen om waardevolle spullen of geld af te staan om deze ‘veilig te stellen’. Word je gebeld door iemand die zich voordoet als politiemedewerker en vertrouw je het niet? Hang op en maak melding bij de politie. Je kunt hiervoor het telefoonnummer 0900-8844 bellen.
Hij is pas 1,5 jaar oud en kostte 700¤quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal administratief wel teveel moeite zijn geweest voor die paar tientjes
apart..quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus net.
In eerste instantie geloofwaardig maar gesprek werd steeds vreemder. Gezegd dat ik zelf de politie zou bellen om deze zaak te verifiëren. Ergens werd toen de verbinding verbroken.
Politie gebeld en die bevestigden dit bekende oplichtersverhaal.
Beetje vreemd wel.
Wilde vragen of het een iphone was, maar die beginnen meestal niet na 1,5 jaar te kuttenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is pas 1,5 jaar oud en kostte 700¤
nou, dan heb ik iets van: die hebben pech hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja
wat als het nou wel echt politie is en je zo reageert, denk je dan.
Ik vermoed dat ze afgehaakt zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, dan heb ik iets van: die hebben pech hoor
Ook die hebben een kutbatterij.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde vragen of het een iphone was, maar die beginnen meestal niet na 1,5 jaar te kutten
Die heb ik gezienquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
in de UK hebben ze de troetelbeertjes in de Happy Meal!!
Dat willik ook!
Ik lig wel al op bed, heb vroeg in de avond iets na 8 een paar uur geslapen. Gelukkig hoef ik er niet heel vroeg uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 02:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das laat bos. moet je niet aan je kussen ruiken>
Ah. Duim dat je zo toch gewoon in slaap valtquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 03:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lig wel al op bed, heb vroeg in de avond iets na 8 een paar uur geslapen. Gelukkig hoef ik er niet heel vroeg uit.
Na de herfstvakanties is iedereen vergeten hoe ze moeten autorijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is alweer lekker chaos op de weg.
en donker, regen en blaadjes.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de herfstvakanties is iedereen vergeten hoe ze moeten autorijden.
En het regent ook, volgens mij, dan weten mensen het ook niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na de herfstvakanties is iedereen vergeten hoe ze moeten autorijden.
Jepquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar midden en noord hebben nu toch herfstvakantie?
Jep. Ik heb gisteren de briljante theorie gehoord dat mensen nu juist de weg op gaan omdat thuis werken niet meer in vrede kanquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar midden en noord hebben nu toch herfstvakantie?
Dat verklaart wel alle chaos daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ik heb gisteren de briljante theorie gehoord dat mensen nu juist de weg op gaan omdat thuis werken niet meer in vrede kan
ik ga vandaag maar weer. Wilde gisteren ook gaan maar ben niet geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verklaart wel alle chaos daar.
Ik heb gisteren gebadmintond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga vandaag maar weer. Wilde gisteren ook gaan maar ben niet geweest
Ja, slapen heeft me goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:08 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Voel je je weer wat beter?
Wat is dit nu weer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ik heb gisteren de briljante theorie gehoord dat mensen nu juist de weg op gaan omdat thuis werken niet meer in vrede kan
herfstvakantie, meeste mensen hebben hun kids thuis (of buren met kids)quote:
Spijtoptantenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
herfstvakantie, meeste mensen hebben hun kids thuis (of buren met kids)
gewoon geen vieze dingen doen , werkt nog beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spijtoptanten![]()
Condooms jongens. Gebruik ze.
Blijft jammer dat we in de verkeerde tijdzone zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gezever over zomertijd en wintertijd is weer begonnen.
Afschaffen die ongein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gezever over zomertijd en wintertijd is weer begonnen.
Kunnen beter beginnen met @Haags afschaffenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad! gezever moeten we afschaffen!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, slapen heeft me goed gedaan.
Al zou ik best nog wel wat langer willen.
Ieder half jaar wisselen tussen zomer- en wintertijd.quote:
Ja, lekker hele jaar door vroeg donkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:32 schreef Haags het volgende:
Geen last van depressies, geen last van spijt kies #TeamWintertijd
Niet links, niet rechts maar dwars door het midden!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Over tien jaar eenmansfractie @:Haags in de Tweede Kamer met de PvdW
Tenminste niet meer naar bed voor de zon onder is in de zomerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lekker hele jaar door vroeg donker
Geen idee waar hij voor staat maar zou op m stemmen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Over tien jaar eenmansfractie @:Haags in de Tweede Kamer met de PvdW
je kan geen depressies krijgen als je altijd depressief bentquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:32 schreef Haags het volgende:
Geen last van depressies, geen last van spijt kies #TeamWintertijd
Nee, maar hij komt wel al om half 3 of zo op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenminste niet meer naar bed voor de zon onder is in de zomer
Nee johquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:34 schreef AirwiN het volgende:
Sta je op de kieslijst voor Hart voor Den Haag @:Haags?
Dat is voor Haags juist een groot pluspunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, lekker hele jaar door vroeg donker
Gemiste kans voor Den Haag.quote:
Partij voor de Wintertijd natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar hij voor staat maar zou op m stemmen.
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:39 schreef Haags het volgende:
Echt niets mis met wintertijd. Ik ga daar goed op.
Behalve dan dat ik straks in het donker naar huis moet door die ongein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:39 schreef Haags het volgende:
Echt niets mis met wintertijd. Ik ga daar goed op.
Is het met zomertijd op een gegeven moment ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.
Meeste mensen hier gaan daarna toch meteen naar bed toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.
Dus? Omdat het al 3-4 weken in het jaar zou gebeuren, moeten we er maar 4 maanden van maken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het met zomertijd op een gegeven moment ook
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meeste mensen hier gaan daarna toch meteen naar bed toe.
Welke partij heeft in het verkiezingsprogramma staan dat we zomer-, wintertijd moeten afschaffen? Goede reden om op te stemmen. Achterhaalde onzin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Partij voor de Wintertijd natuurlijk.
Prioriteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |