SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Denk dat je je hier wel even mee kunt vermaken andersquote:
Dat is voor de iPhonequote:Op maandag 20 oktober 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat je je hier wel even mee kunt vermaken anders![]()
[ afbeelding ]
ja weet ik veel wie wat voor telefoon heeftquote:
https://youtube.com/shorts/2q3ot_KbfG4?si=8IZXpJRY0laNXVKzquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koolhydraten met koolhydraten en koolhydraten. Goed voor je kont
Ja ik heb geen iPhone.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik veel wie wat voor telefoon heeft
Je druk maken over wat een ander denkt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn zaklamp gewoon aanzetten met het knopje boven in de statusbalk is minder werk en ik sta niet voor lul
Wees blij.quote:
raar jochquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/2q3ot_KbfG4?si=8IZXpJRY0laNXVKz
Het is weer maandag, iedereen moet weer bijkomen van de eerste werkdagquote:
Dat is wel een goede prijs voor zoveel stukjes.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend deze besteld, was 'maar' 159 bij bol
[ afbeelding ]
goeie score, gaat er eind van het jaar uitquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend deze besteld, was 'maar' 159 bij bol
[ afbeelding ]
Oh dat is net de afdeling waar ik geen interesse in heb.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga alleen voor F1 denk ik als ik ooit Lego ga sparen
zal gizmo eens volproppenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
Pff ik wil dat Hocus Pocus huis eigenlijk ook wel.
Ja stond al sinds de release op de verlanglijst maar vond de adviesprijs veel te hoogquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie score, gaat er eind van het jaar uit
Scheelt weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is net de afdeling waar ik geen interesse in heb.
Ik spaar Transformers, en die kasten komen ook steeds vollerquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles sparen van LEGO.
Grote auto's is ook wel leuk hoor, bijvoorbeeld de Mustangquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga alleen voor F1 denk ik als ik ooit Lego ga sparen
Scheelt wel een hoop gedoe, en met sommige dingen is het 's ochtends bestellen en dan 's avonds al thuisquote:
Ja die zag ik. Echt heel erg mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grote auto's is ook wel leuk hoor, bijvoorbeeld de Mustang
Ik ben tegenwoordig meer van de Amazon want heb wel Prime.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop gedoe, en met sommige dingen is het 's ochtends bestellen en dan 's avonds al thuis
Is wel uit de handel geloof ik, dus die zal inmiddels wel weer veel te duur zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja die zag ik. Echt heel erg mooi.
Bol en Amazon matchen toch bijna altijd hun prijzen, dan bestel ik liever bij bolquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer van de Amazon want heb wel Prime.Maar die hebben het Hocus Pocus huis niet zie ik.
Elke volwassen persoon die nog openbaar HP meuk doet, staat voor lul jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je druk maken over wat een ander denkt.
Ik heb mijn kat vernoemd naar de uil uit Harry Potter.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke volwassen persoon die nog openbaar HP meuk doet, staat voor lul ja
Moet jij wetenquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat vernoemd naar de uil uit Harry Potter.Sta ik ook voor lul? Zoja boeit me niks eigenlijk.
Je zou je maar eraan ergeren als iemand anders wel dat leuk vindt.quote:
Ik erger mij sowieso als iemand anders plezier heeftquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou je maar eraan ergeren als iemand anders wel dat leuk vindt.
He verdoriequote:Op maandag 20 oktober 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel uit de handel geloof ik, dus die zal inmiddels wel weer veel te duur zijn
quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik erger mij sowieso als iemand anders plezier heeft
Lastigquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik erger mij sowieso als iemand anders plezier heeft
Weet je wat pas lastig is? Dat ik altijd vergeet smileys te gebruiken zodat mensen niet weten dat ik iets niet meenquote:
Ik zie altijd zo'n kansloos figuur voor me wiens hoogtepunt de tijd als tiener is als iemand zoiets zegt. Bonuspunten voor het hebben van een baby op een vrij jonge leeftijd. Altijd terugverlangen naar die goede oude tijd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke volwassen persoon die nog openbaar HP meuk doet, staat voor lul ja
die heb ik van werk gekregenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
Pff ik wil dat Hocus Pocus huis eigenlijk ook wel.
Ik snap helemaal niets van wat je zegt, behalve dat ik het liedje Skater boi ken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie altijd zo'n kansloos figuur voor me wiens hoogtepunt de tijd als tiener is als iemand zoiets zegt. Bonuspunten voor het hebben van een baby op een vrij jonge leeftijd. Altijd terugverlangen naar die goede oude tijd.
Feitelijk pretty face uit Skater Boi.
Dat je die meid bent die zich te goed voelde voor de skater boi en nu 5 jaar later een kansloos leven heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van wat je zegt, behalve dat ik het liedje Skater boi ken.
Ga je nog lekker vibe-coden?quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net een powernap gedaan en heb er nu wel de energie voor
Nimmer!quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je nog lekker vibe-coden?
Oh okequote:Op maandag 20 oktober 2025 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je die meid bent die zich te goed voelde voor de skater boi en nu 5 jaar later een kansloos leven heeft.
nee gewoon een meisjesnaam. Niet een heel gebruikelijke maar okee.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat vernoemd naar de uil uit Harry Potter.Sta ik ook voor lul? Zoja boeit me niks eigenlijk.
Nou ja de naam van mijn kat is wel een referentie naar Harry Potter.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee gewoon een meisjesnaam. Niet een heel gebruikelijke maar okee.
Nee, ik heb het al gemaket. Mijn eerste update staat op productie.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben jij dit Nattekat met je fake it till you make it?
Hi guys, I started working at AWS as a Senior Software Developer. A couple of hours ago, I pushed new updates to AWS to speed things up. I have a good feeling about it. I'm so glad for the new job. #greatful
Ach mensen mogen het kinderachtig vinden of wat ze ook voor mening hebben maar het doet me echt niks.quote:
Collega van bedrijf waar ik nu aan uitgeleend ben heeft een validatie-tool gemaakt met een of andere AI-tool. Beetje jammer dat die tool niet werkt en hij het wel al gebruikt voor rapportages aan managementquote:
Ik gooi modder naar die mensenquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach mensen mogen het kinderachtig vinden of wat ze ook voor mening hebben maar het doet me echt niks.
even wat water over gizmo strooienquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja de naam van mijn kat is wel een referentie naar Harry Potter.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van bedrijf waar ik nu aan uitgeleend ben heeft een validatie-tool gemaakt met een of andere AI-tool. Beetje jammer dat die tool niet werkt en hij het wel al gebruikt voor rapportages aan management
Er zit ook nog een chatbot bij die onzin uitspuugt.quote:
Auch proficiatquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja de naam van mijn kat is wel een referentie naar Harry Potter.
Gelukkig werkt management vaak ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van bedrijf waar ik nu aan uitgeleend ben heeft een validatie-tool gemaakt met een of andere AI-tool. Beetje jammer dat die tool niet werkt en hij het wel al gebruikt voor rapportages aan management
Amaiquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auch proficiat![]()
Dat is dan weer een referentie naar Samson en Gert trouwens
Denk dat de general counsel het niet zo leuk gaat vinden als hij erachter komt dat hij onzin-rapportages krijgt. Kan duur grapje worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig werkt management vaak ook niet
Ich Auchquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben juist wel blij dat ik nog kan genieten van dingen als Harry Potter, LEGO etc.
Ik wil ook modder naar die idioot gooien. Vrachtladingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zit ook nog een chatbot bij die onzin uitspuugt.
Op deze manier heb ik wel weer paar maanden werk om puin te ruimen.
Jepquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat was die phising-actie van jou laatst zo'n nep Cloudflare pagina?
Was normaal best prima product manager; maar hier gaat hij zijn eigen ruiten mee ingooien.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ook modder naar die idioot gooien. Vrachtladingen.
Zag er best wel aannemelijk uit.quote:
nog? gewoon weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben juist wel blij dat ik nog kan genieten van dingen als Harry Potter, LEGO etc.
Tot je het commando ziet dat ze willen dat je uitvoertquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag er best wel aannemelijk uit.
assie maar geen voetballer wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Op de terugweg natuurlijk wind tegen op de fiets.En halverwege begon het ook nog te regenen.
Ja, daar moet je ook stoppen natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot je het commando ziet dat ze willen dat je uitvoert
Philips methode toepassen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Mijn CV ketel doet weer raar maar ja mag er niet meer voor bellen want ze denken oprecht dat het tussen mijn oren zit dus tja.
Ik bedacht me later dat ze echt stom zijn door er geen enters in te zetten zodat ie meteen uitgevoerd wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, daar moet je ook stoppen natuurlijk
Maar was eigenlijk gewoon een website openen
Ik heb niet zoveel te meldenquote:
?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Philips methode toepassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |