SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Denk dat je je hier wel even mee kunt vermaken andersquote:
Dat is voor de iPhonequote:Op maandag 20 oktober 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat je je hier wel even mee kunt vermaken anders![]()
[ afbeelding ]
ja weet ik veel wie wat voor telefoon heeftquote:
https://youtube.com/shorts/2q3ot_KbfG4?si=8IZXpJRY0laNXVKzquote:Op maandag 20 oktober 2025 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koolhydraten met koolhydraten en koolhydraten. Goed voor je kont
Ja ik heb geen iPhone.quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja weet ik veel wie wat voor telefoon heeft
Je druk maken over wat een ander denkt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn zaklamp gewoon aanzetten met het knopje boven in de statusbalk is minder werk en ik sta niet voor lul
Wees blij.quote:
raar jochquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/2q3ot_KbfG4?si=8IZXpJRY0laNXVKz
Het is weer maandag, iedereen moet weer bijkomen van de eerste werkdagquote:
Dat is wel een goede prijs voor zoveel stukjes.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend deze besteld, was 'maar' 159 bij bol
[ afbeelding ]
goeie score, gaat er eind van het jaar uitquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Vanochtend deze besteld, was 'maar' 159 bij bol
[ afbeelding ]
Oh dat is net de afdeling waar ik geen interesse in heb.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga alleen voor F1 denk ik als ik ooit Lego ga sparen
zal gizmo eens volproppenquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
Pff ik wil dat Hocus Pocus huis eigenlijk ook wel.
Ja stond al sinds de release op de verlanglijst maar vond de adviesprijs veel te hoogquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie score, gaat er eind van het jaar uit
Scheelt weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is net de afdeling waar ik geen interesse in heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |