Ja stond al sinds de release op de verlanglijst maar vond de adviesprijs veel te hoogquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
goeie score, gaat er eind van het jaar uit
Scheelt weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat is net de afdeling waar ik geen interesse in heb.
Ik spaar Transformers, en die kasten komen ook steeds vollerquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan ook niet alles sparen van LEGO.
Grote auto's is ook wel leuk hoor, bijvoorbeeld de Mustangquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga alleen voor F1 denk ik als ik ooit Lego ga sparen
Scheelt wel een hoop gedoe, en met sommige dingen is het 's ochtends bestellen en dan 's avonds al thuisquote:
Ja die zag ik. Echt heel erg mooi.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grote auto's is ook wel leuk hoor, bijvoorbeeld de Mustang
Ik ben tegenwoordig meer van de Amazon want heb wel Prime.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt wel een hoop gedoe, en met sommige dingen is het 's ochtends bestellen en dan 's avonds al thuis
Is wel uit de handel geloof ik, dus die zal inmiddels wel weer veel te duur zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja die zag ik. Echt heel erg mooi.
Bol en Amazon matchen toch bijna altijd hun prijzen, dan bestel ik liever bij bolquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig meer van de Amazon want heb wel Prime.Maar die hebben het Hocus Pocus huis niet zie ik.
Elke volwassen persoon die nog openbaar HP meuk doet, staat voor lul jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Je druk maken over wat een ander denkt.
Ik heb mijn kat vernoemd naar de uil uit Harry Potter.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke volwassen persoon die nog openbaar HP meuk doet, staat voor lul ja
Moet jij wetenquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn kat vernoemd naar de uil uit Harry Potter.Sta ik ook voor lul? Zoja boeit me niks eigenlijk.
Je zou je maar eraan ergeren als iemand anders wel dat leuk vindt.quote:
Ik erger mij sowieso als iemand anders plezier heeftquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou je maar eraan ergeren als iemand anders wel dat leuk vindt.
He verdoriequote:Op maandag 20 oktober 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is wel uit de handel geloof ik, dus die zal inmiddels wel weer veel te duur zijn
quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik erger mij sowieso als iemand anders plezier heeft
Lastigquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik erger mij sowieso als iemand anders plezier heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |