Er zit ook nog een chatbot bij die onzin uitspuugt.quote:
Auch proficiatquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja de naam van mijn kat is wel een referentie naar Harry Potter.
Gelukkig werkt management vaak ook nietquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van bedrijf waar ik nu aan uitgeleend ben heeft een validatie-tool gemaakt met een of andere AI-tool. Beetje jammer dat die tool niet werkt en hij het wel al gebruikt voor rapportages aan management
Amaiquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auch proficiat![]()
Dat is dan weer een referentie naar Samson en Gert trouwens
Denk dat de general counsel het niet zo leuk gaat vinden als hij erachter komt dat hij onzin-rapportages krijgt. Kan duur grapje worden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig werkt management vaak ook niet
Ich Auchquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben juist wel blij dat ik nog kan genieten van dingen als Harry Potter, LEGO etc.
Ik wil ook modder naar die idioot gooien. Vrachtladingen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zit ook nog een chatbot bij die onzin uitspuugt.
Op deze manier heb ik wel weer paar maanden werk om puin te ruimen.
Jepquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat was die phising-actie van jou laatst zo'n nep Cloudflare pagina?
Was normaal best prima product manager; maar hier gaat hij zijn eigen ruiten mee ingooien.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil ook modder naar die idioot gooien. Vrachtladingen.
Zag er best wel aannemelijk uit.quote:
nog? gewoon weerquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:37 schreef Ama het volgende:
Ik ben juist wel blij dat ik nog kan genieten van dingen als Harry Potter, LEGO etc.
Tot je het commando ziet dat ze willen dat je uitvoertquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag er best wel aannemelijk uit.
assie maar geen voetballer wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gesport. Op de terugweg natuurlijk wind tegen op de fiets.En halverwege begon het ook nog te regenen.
Ja, daar moet je ook stoppen natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot je het commando ziet dat ze willen dat je uitvoert
Philips methode toepassen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
Mijn CV ketel doet weer raar maar ja mag er niet meer voor bellen want ze denken oprecht dat het tussen mijn oren zit dus tja.
Ik bedacht me later dat ze echt stom zijn door er geen enters in te zetten zodat ie meteen uitgevoerd wordt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, daar moet je ook stoppen natuurlijk
Maar was eigenlijk gewoon een website openen
Ik heb niet zoveel te meldenquote:
?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Philips methode toepassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |