Oeh ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
in de UK hebben ze de troetelbeertjes in de Happy Meal!!
Dat willik ook!
Waarom had je die nog niet ingeleverd toen je daar wegging dan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
De batterij van m'n telefoon begint raar te doen. Tijd om hem in te leveren bij m'n oude werk.
Alle partijen waren het vergetenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom had je die nog niet ingeleverd toen je daar wegging dan?
Oftewel ze wisten al dat dat ding gammel was en wilden hem eigenlijk niet terugquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle partijen waren het vergeten
Ik werd er op m'n laatste dag aan herinnerd door een collega, en toen ik bij het inleveren van m'n laptop vroeg hoe en wat kreeg ik te horen dat het het handigst is als ik hem inlever ipv overkoop en dat het geen haast heeft. Dus denk dat binnen een maand wel redelijk is dan.
Dan had ik hem wel over kunnen kopenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel ze wisten al dat dat ding gammel was en wilden hem eigenlijk niet terug
Zal administratief wel teveel moeite zijn geweest voor die paar tientjesquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had ik hem wel over kunnen kopen
Zoiets had ik dus net.quote:Laat je niet neppen en bel de echte politie
Let op: de politie gaat nooit op deze manier te werk. Een agent zal nooit vragen om waardevolle spullen of geld af te staan om deze ‘veilig te stellen’. Word je gebeld door iemand die zich voordoet als politiemedewerker en vertrouw je het niet? Hang op en maak melding bij de politie. Je kunt hiervoor het telefoonnummer 0900-8844 bellen.
Hij is pas 1,5 jaar oud en kostte 700¤quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal administratief wel teveel moeite zijn geweest voor die paar tientjes
apart..quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus net.
In eerste instantie geloofwaardig maar gesprek werd steeds vreemder. Gezegd dat ik zelf de politie zou bellen om deze zaak te verifiëren. Ergens werd toen de verbinding verbroken.
Politie gebeld en die bevestigden dit bekende oplichtersverhaal.
Beetje vreemd wel.
Wilde vragen of het een iphone was, maar die beginnen meestal niet na 1,5 jaar te kuttenquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is pas 1,5 jaar oud en kostte 700¤
nou, dan heb ik iets van: die hebben pech hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja
wat als het nou wel echt politie is en je zo reageert, denk je dan.
Ik vermoed dat ze afgehaakt zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, dan heb ik iets van: die hebben pech hoor
Ook die hebben een kutbatterij.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde vragen of het een iphone was, maar die beginnen meestal niet na 1,5 jaar te kutten
Die heb ik gezienquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
in de UK hebben ze de troetelbeertjes in de Happy Meal!!
Dat willik ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |