Jep. Ik heb gisteren de briljante theorie gehoord dat mensen nu juist de weg op gaan omdat thuis werken niet meer in vrede kanquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 07:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar midden en noord hebben nu toch herfstvakantie?
Dat verklaart wel alle chaos daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ik heb gisteren de briljante theorie gehoord dat mensen nu juist de weg op gaan omdat thuis werken niet meer in vrede kan
ik ga vandaag maar weer. Wilde gisteren ook gaan maar ben niet geweestquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat verklaart wel alle chaos daar.
Ik heb gisteren gebadmintond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga vandaag maar weer. Wilde gisteren ook gaan maar ben niet geweest
Ja, slapen heeft me goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:08 schreef Ama het volgende:
@:Luctor.et.Emergo Voel je je weer wat beter?
Wat is dit nu weer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Ik heb gisteren de briljante theorie gehoord dat mensen nu juist de weg op gaan omdat thuis werken niet meer in vrede kan
herfstvakantie, meeste mensen hebben hun kids thuis (of buren met kids)quote:
Spijtoptantenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
[..]
herfstvakantie, meeste mensen hebben hun kids thuis (of buren met kids)
gewoon geen vieze dingen doen , werkt nog beterquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spijtoptanten![]()
Condooms jongens. Gebruik ze.
Blijft jammer dat we in de verkeerde tijdzone zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gezever over zomertijd en wintertijd is weer begonnen.
Afschaffen die ongein.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:20 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het gezever over zomertijd en wintertijd is weer begonnen.
Kunnen beter beginnen met @Haags afschaffenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad! gezever moeten we afschaffen!
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, slapen heeft me goed gedaan.
Al zou ik best nog wel wat langer willen.
Ieder half jaar wisselen tussen zomer- en wintertijd.quote:
Ja, lekker hele jaar door vroeg donkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:32 schreef Haags het volgende:
Geen last van depressies, geen last van spijt kies #TeamWintertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |