Nee hoor, jij maakt er een ding van dat de hele maatschappij moet veranderen omdat jouw persoonlijke leven niet uitkomt. Je kunt zelf ook veranderen he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast een wereldvreemd concept voor jou, een leven buiten werk.
Welke acteur gaat jou spelen? En wie speelt Cali?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou daar wel een RLS van willen zien.
Zegt de mevrouw die de status quo wil aanpassen tegen iemand die dat niet wilquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor, jij maakt er een ding van dat de hele maatschappij moet veranderen omdat jouw persoonlijke leven niet uitkomt. Je kunt zelf ook veranderen he?
Laten we de aarde anders positioneren tov de zon.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de lichttijd in de winter is gewoon te kort en in de zomer te lang. Dat is wel de conclusie die we kunnen trekken hieruit.
Of een Yuki hebt. Die staat lekker vroeg naast het bed: "Het is weer een nieuwe dag, hup eruit, ik wil achter de konijnen aan"quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik spreek je graag als je ooit eens aan kinderen begint.
Waar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zegt de mevrouw die de status quo wil aanpassen tegen iemand die dat niet wil
Ik zou me na loop der tijd echt kapotvervelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk om te rentenieren.
Dat is toch genieten!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een Yuki hebt. Die staat lekker vroeg naast het bed: "Het is weer een nieuwe dag, hup eruit, ik wil achter de konijnen aan"
Even wat bekende lookalikes zoeken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke acteur gaat jou spelen? En wie speelt Cali?
Beetje vastgoed kopen en parasiteren op mensen die gebukt gaan onder de woningnood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me echt heerlijk om te rentenieren.
heerlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk man als het pikdonker is wanneer het avondeten tijd is.
Nee, dat zeggen ze veel mensen, maar ik zou me geen moment vervelen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou me na loop der tijd echt kapotvervelen.
Acteert Jan Versteegh ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat bekende lookalikes zoeken.
En dan moet je nog even door.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:55 schreef Pheno het volgende:
Maar ik ben een loonslaaf, dus ik mag werken totdat ze me rijp vinden om neer te vallen.
Dubbel geld verdienen; eerst een Nederlandse versie en daarna internationaal. #makingmoneylikebitterbalquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is wel een eenvoudige keuze voor het publiek in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |