Leuk idee, altijd te vlak, halve kruidenla nodig om echt lekker te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:11 schreef livelink het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met HelloFresh?
Mam man maakte gisteren een bloemkool ovenschotel met een recept van chatgpt. Was ook erg lekker.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:28 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind Hello fresh veel te duur, dat is voor 3 dagen duurder dan mijn gemiddelde boodschappen voor een week… inhoudelijk dus geen ervaring mee. Ik doe liever zelf boodschappen.
Ik heb wel vandeweek voor het eerst chatgpt avondeten laten samenstellen op basis van de gehakt en groente die ik in huis had. Was best een succes, dus dat gaan we wellicht vaker doen.
Hier de eerste alweer op! De eerste kraam staat al 2 weken op z'n plek en vorige week eentje bij de kermis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik zocht een oliebollenkraam van de week, maar blijkbaar ben ik te vroeg. Ik houd er zo van!
Te vroeg? Hier staat er op de markt eentje het hele jaar door, en sinds september alweer bij het winkelcentrum waar ik boodschappen doe en bij het station waar ik heen moet voor naar mn psycholoogquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik zocht een oliebollenkraam van de week, maar blijkbaar ben ik te vroeg. Ik houd er zo van!
Ik blijf strijden voor variatie!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:33 schreef FlyingFish het volgende:
Je kan ook gewoon doen wat mijn man vroeger deed Venco. Die at gewoon elke week precies hetzelfde…
In de zomer was het ook prima. In december heb je nog wat kerst variatie (3 kleuren wortels, dat soort spul). Maar januari en februari werd kool, kool en een verlepte wortel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:07 schreef Vanyel het volgende:
Oh groentepakketten
Wij kregen gisteren nog 66 appels (~10 kg voor 16 euro) en een grote doos met groente en ander fruit. Maar 1 kooltje.
Ik hou ervan want ik kan gewoon niet bedenken wat ik in godsnaam moet kopen bij de winkel maar als ik zo'n bak groente voor mijn neus heb komen er vanzelf wel ideeën omdat ik nou eenmaal iets moet met wat ik heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |