Wat een mooi om er zo naar te kunnen kijken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ze helpt trouwens nog steedsDoor de verkoop van het huis hebben we een buffer/vangnet waardoor we het aandurfden om het qua werk voor ons beiden zodanig in te richten dat er altijd iemand thuis kan zijn voor de kinderen en alle afspraken, telefoontjes, etc. Natuurlijk had ik liever dat m'n moeder er zelf was om op zulke momenten te komen oppassen, maar het is toch mooi dat ze op deze manier toch nog steeds voor haar kleinkinderen zorgt.
Ja hè!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik mis je moeders wijze en relativerende adviezen ook. En haar humor natuurlijk.
Fijn dat je zo'n leuke dag had!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef Tink89 het volgende:
Livelink, heb je hulp? Iemand om mee te praten als het niet gaat? Het klinkt pittig en het kan echt helpend zijn om daar eens met een professional over te sparren… hoe dan ook: al jouw gevoelens mogen er gewoon zijn. Ook als je je moeder en de band die jullie hadden effe stom vindt of de zorg voor je vader gewoon compleet kut. Dat mag. Of de uitvaart en de periode daaromheen alleen uit plichtsbesef en liefde voor je moeder zo geregeld hebt. Het is oké om je te voelen zoals je voelt.
Zou je het niet met je broers en zus kunnen bespreken? Het klinkt alsof jij het leeuwendeel toen en nu op je bordje krijgt. En daar mag je best van aangeven dat dat niet is wat je wilt.
Ik had vandaag een fijne dag in Kerkrade. Het was heel gezellig, de kinderen hebben zich onwijs vermaakt en ik heb genoten van het typische fantasysfeertje waarin iedereen lekker zichzelf is en niemand het gek vindt als je bij een complimentje over je jurk ‘dankje! Weet je dat hij ook dit kan?’ zegt en dan een rondje draait. Het was heerlijk! Nu wel echt compleet gaar, maar waar ben ik blij dat ik gegaan ben.
Dank je wel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:23 schreef Schanu het volgende:
Inhoudelijk lukt even niet, maar wilde je even heel veel sterkte wensen @:livelink
Hoiquote:Op zondag 26 oktober 2025 04:59 schreef Ynske het volgende:
Zij die niets met wintertijd hebben groeten u
Goedemorgen… hier was het 5:15. Koffie?quote:Op zondag 26 oktober 2025 06:49 schreef Amsel het volgende:
Ons "laat ze lang opblijven zodat ze uitslapen en de overgang naar de wintertijd niet zo groot is"-plan is ook mislukt: de jongste is sinds 4:30 al wakker - en ik dus ook
Sinds deze zomer heb ik all season bandenquote:
Maar helemaal weg ben je nog niet!quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mjah...
Ik probeer een beetje te detoxen qua FOK!
Ha ha, ik moest ook meteen aan Leandra denkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:00 schreef BE het volgende:
Over winterbanden gesproken, waar is @:Leandra eigenlijk? Die is ook heel stilletjes lately?
Wel even opletten, wij hadden ooit All seasons die voor Duitsland niet waren goedgekeurd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:55 schreef hilliebillie het volgende:
Toen we het thuis 2,5 week geleden over wintertijd hadden dacht ik door dit topic ook aan winterbanden.
Wilde een afspraak maken en kon eigenlijk precies komende week. Maar toen zag ik dat mn apk voor 31 december moet. Dus de afspraak op 3 nov gezet zodat apk in een keer mee kan.
Maar het zit er door de reminders hier voort goed ingebakken!
Maar als ik ergens nieuwe banden moet worden het ook all season denk ik
quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:29 schreef amaranta het volgende:
Mushanga is je servies heelhuids aangekomen?
Ik was er al bang voor. Ik wilde niks zeggen omdat ik het niet wilde jinxen, maar bij mij kwam het servies ook kapot aan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Van de 10 platte en 10 diepe, waren 1 platte en 2 diepe kaduuk. Heb contact opgenomen en de volgende dag al kreeg ik nieuwe. Die zaten beter verpakt en dat werd wel heel bezorgd.
Ben er blij mee
Oh, bohquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Ik wilde niks zeggen omdat ik het niet wilde jinxen, maar bij mij kwam het servies ook kapot aan.
Dat weet ik niet meer precies, maar ook een paar bordenquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oh, bohBij jou ook die met 4 in een doos zeker? Die apart verpakten gingen wel goed. Wat was er bij jou kapot?
Philips heeft laten weten dat ze mijn airfryer hebben ontvangen en bezig zijn met repareren. Hij is dus in ieder geval niet kwijt en ze weten dat-ie van mij isquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Hupje het volgende:
[..]
Opsturen naar de reparatie serviceDat heb ik vandaag gedaan
Als dit ooit goedkomt en ik mijn/een airfryer terugzie, dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Wie wel?quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:48 schreef Amsel het volgende:
Ik heb wat stemwijzers gedaan, en zelfs met de beste match ben ik het slechts op 47% met ze eens. Dus ik ben het met álle partijen voor minstens 53% oneens. Waar moet je dan op stemmen??
Ik weet heus wel aan welke kant ik zit en welke partijen ik sympathiek vind, maar ze hebben allemaal ook heel veel punten waar ik me niet in kan vinden. Ik ben dus zo'n kiezer die zich in geen enkele partij herkent
Volgens het SGP ben ik anders gericht lees ik, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar dat is het met de verkiezingen he, elke partij laat hun beste kant zien, beloven vanalles. Maar we hebben teveel partijen, er zal door elke partij water bij de wijn moeten worden gedaan dus blijft er onder de streep weinig van hun beloftes over.
Dus, stemmen op welke partij jij je goed bij voelt.
Dat priolijstje heb ik ook exode![]()
Succes straks in het stembureau @:Kyara
Ah, ja, tuurlijkquote:Op maandag 27 oktober 2025 18:24 schreef exode het volgende:
[..]
Volgens het SGP ben ik anders gericht lees ik, dat verklaart een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |