abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:10:44 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219104198
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 19:41 schreef Amsel het volgende:

[..]
O+

Ze helpt trouwens nog steeds ;) Door de verkoop van het huis hebben we een buffer/vangnet waardoor we het aandurfden om het qua werk voor ons beiden zodanig in te richten dat er altijd iemand thuis kan zijn voor de kinderen en alle afspraken, telefoontjes, etc. Natuurlijk had ik liever dat m'n moeder er zelf was om op zulke momenten te komen oppassen, maar het is toch mooi dat ze op deze manier toch nog steeds voor haar kleinkinderen zorgt.
Wat een mooi om er zo naar te kunnen kijken! O+

Zo geeft de verkoop van het huis van mijn ouders voor mij de kans om toch een bedrijfspand te realiseren hopelijk. Zo trots als ze waren is het heel fijn om dan dankzij hen weer een nieuwe stap te kunnen gaan zetten. O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 19:58 schreef livelink het volgende:

[..]
O+
Ik mis je moeders wijze en relativerende adviezen ook. En haar humor natuurlijk.
Ja hè! :Y ;(
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:53:05 #202
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219104549
Livelink, heb je hulp? Iemand om mee te praten als het niet gaat? Het klinkt pittig en het kan echt helpend zijn om daar eens met een professional over te sparren… hoe dan ook: al jouw gevoelens mogen er gewoon zijn. Ook als je je moeder en de band die jullie hadden effe stom vindt of de zorg voor je vader gewoon compleet kut. Dat mag. Of de uitvaart en de periode daaromheen alleen uit plichtsbesef en liefde voor je moeder zo geregeld hebt. Het is oké om je te voelen zoals je voelt.

Zou je het niet met je broers en zus kunnen bespreken? Het klinkt alsof jij het leeuwendeel toen en nu op je bordje krijgt. En daar mag je best van aangeven dat dat niet is wat je wilt.

Ik had vandaag een fijne dag in Kerkrade. Het was heel gezellig, de kinderen hebben zich onwijs vermaakt en ik heb genoten van het typische fantasysfeertje waarin iedereen lekker zichzelf is en niemand het gek vindt als je bij een complimentje over je jurk ‘dankje! Weet je dat hij ook dit kan?’ zegt en dan een rondje draait. Het was heerlijk! Nu wel echt compleet gaar, maar waar ben ik blij dat ik gegaan ben.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:00:03 #203
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219105107
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 20:53 schreef Tink89 het volgende:
Livelink, heb je hulp? Iemand om mee te praten als het niet gaat? Het klinkt pittig en het kan echt helpend zijn om daar eens met een professional over te sparren… hoe dan ook: al jouw gevoelens mogen er gewoon zijn. Ook als je je moeder en de band die jullie hadden effe stom vindt of de zorg voor je vader gewoon compleet kut. Dat mag. Of de uitvaart en de periode daaromheen alleen uit plichtsbesef en liefde voor je moeder zo geregeld hebt. Het is oké om je te voelen zoals je voelt.

Zou je het niet met je broers en zus kunnen bespreken? Het klinkt alsof jij het leeuwendeel toen en nu op je bordje krijgt. En daar mag je best van aangeven dat dat niet is wat je wilt.

Ik had vandaag een fijne dag in Kerkrade. Het was heel gezellig, de kinderen hebben zich onwijs vermaakt en ik heb genoten van het typische fantasysfeertje waarin iedereen lekker zichzelf is en niemand het gek vindt als je bij een complimentje over je jurk ‘dankje! Weet je dat hij ook dit kan?’ zegt en dan een rondje draait. Het was heerlijk! Nu wel echt compleet gaar, maar waar ben ik blij dat ik gegaan ben.
Fijn dat je zo'n leuke dag had!
Ja, misschien moet ik er wel iets mee doen inderdaad, aan al die zaken die nu ineens naar boven zijn gekomen.

En er zijn ook wel logische redenen dat mijn man en ik het meest doen. We wonen het dichtst bij. Mijn broers wonen ver weg (Limburg en Bonaire) Alleen wij hebben plek in onze auto voor mijn vader en zijn rolstoel en alleen mijn man lukt het nog maar om hem in en uit de auto te krijgen.

Toen het regelen van de bijzetting ook ineens bij mij kwam te liggen heb ik wel aan de bel getrokken en het overgedragen aan mijn broer. En mijn broer in Bonaire regelt de financiën zoveel mogelijk.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219105281
Inhoudelijk lukt even niet, maar wilde je even heel veel sterkte wensen @livelink :*
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 22:40:12 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219105421
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 22:23 schreef Schanu het volgende:
Inhoudelijk lukt even niet, maar wilde je even heel veel sterkte wensen @:livelink :*
Dank je wel!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 26 oktober 2025 @ 04:59:40 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219107070
Zij die niets met wintertijd hebben groeten u :O
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 26 oktober 2025 @ 05:47:21 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219107111
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 04:59 schreef Ynske het volgende:
Zij die niets met wintertijd hebben groeten u :O
Hoi
pi_219107138
Toch jammer dat je dan een hel tekst typt, op versturen klikt en een 503 service unavailable krijgt. En je tekst gewoon weg is :{ (en toen nog een paar keer, maar had nu het bericht gekopieerd :7 )

@livelink, ondanks dat zoals je het omschrijft het logisch klinkt dat dit soort dingen vooral op jouw terecht komen ipv je broers, klinkt het wel als pittig, zeker om de dingen mee te doen waar je zelf weinig mee hebt. Verder kan ik het niet beter verwoorden als hoe tink het in haar berichtje deed, dus dat ga ik ook niet proberen en ik sluit me daar gewoon bij aan.
pi_219107175
Ons "laat ze lang opblijven zodat ze uitslapen en de overgang naar de wintertijd niet zo groot is"-plan is ook mislukt: de jongste is sinds 4:30 al wakker - en ik dus ook :')
  zondag 26 oktober 2025 @ 06:52:04 #210
319308 Tink89
To live is to dance
pi_219107177
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 06:49 schreef Amsel het volgende:
Ons "laat ze lang opblijven zodat ze uitslapen en de overgang naar de wintertijd niet zo groot is"-plan is ook mislukt: de jongste is sinds 4:30 al wakker - en ik dus ook :')
Goedemorgen… hier was het 5:15. Koffie?

En:

WINTERBANDEN!

Ik ga vandaag bijtanken en op zoek naar een oliebol.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_219107186
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 06:52 schreef Tink89 het volgende:

[..]
En:

WINTERBANDEN!
Sinds deze zomer heb ik all season banden *O* Dus geen gedoe meer met (zelf) wisselen.
Het enige vaste klusje met de wisseling van zomertijd naar wintertijd is nu nog het verplaatsen van het konijnenhok.
Straks eerst mee naar de wedstrijd van J en dan vanmiddag maar gaan sjouwen.

c_/ succes voor iedereen met kinderen die te vroeg wakker zijn
pi_219107474
Ohja, winterbanden. Maar als ik naar de garage ga, gaan ze weer zeuren dat het écht tijd wordt om de distributieriem te vervangen. En daar hebben ze wel gelijk in, maar ik wil het niet weten, want duur }:|
pi_219107509
@livelink, er is al veel gezegd. Pas goed op jezelf en trek echt aan de bel als je dat nodig hebt.
Sterkte :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 26 oktober 2025 @ 09:01:17 #214
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219107593
Heerlijk wintertijd O+
pi_219107683
Lieve Livelink, het klinkt heel pittig, een dikke knuffel.

Wintertijd, B lag oude tijd half 11 pas op bed en rent vrolijk rond sinds 9 uur nieuwe tijd. Juul was om half 8 nieuwe tijd wakker. Dus prima!

Vrijdag gaat de auto naar de garage voor de winterbanden, wordt gecombineerd met de APK en de onderhoudsbeurt. Dit keer met een leenauto want het was de afgelopen keren echt drama met ter plekke wachten.

Ik ga zo naar het zwembad met beide kinderen, zij zwemmen, ik lezen aan de kant. Verloofde gaat naar het bos met haar zus, geen idee waarom ze met dit weer gaan. Maar ze zetten door geloof ik.
pi_219107691
Oh en onze schuin overburen kwamen gisteren begin van de avond terug uit Billund en de kinderen kwamen meteen aanbellen want....ze hadden de favoriete aardbeien jam van B en Juul meegenomen. Ik had het wel eens laten vallen dat ze die zo lekker vinden en onze Denemarken voorraad bijna op was. Hebben ze 6 potten meegenomen. Superlief!
pi_219107803
Mijn 11jarige ligt nog steeds in zijn nest :o
Die lijkt deze week allerlei voor hem nieuwe puberteitskenmerken in volle overgave te hebben omarmd.
Hij praatte van de week ook al 3 uur niet tegen ons omdat ie niet extra mocht gamen :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 26 oktober 2025 @ 10:00:10 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219107824
Over winterbanden gesproken, waar is @Leandra eigenlijk? Die is ook heel stilletjes lately?
  zondag 26 oktober 2025 @ 10:58:09 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_219108013
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 10:00 schreef BE het volgende:
Over winterbanden gesproken, waar is @:Leandra eigenlijk? Die is ook heel stilletjes lately?
Mjah...
Ik probeer een beetje te detoxen qua FOK!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_219108018
Gelukkig kom ik Leandra nogal eens in SHO tegen. :P
  zondag 26 oktober 2025 @ 11:23:56 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_219108118
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 10:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mjah...
Ik probeer een beetje te detoxen qua FOK!
Maar helemaal weg ben je nog niet! *;
  zondag 26 oktober 2025 @ 11:29:04 #222
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219108145
Mushanga is je servies heelhuids aangekomen?
  zondag 26 oktober 2025 @ 11:32:08 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219108161
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 10:00 schreef BE het volgende:
Over winterbanden gesproken, waar is @:Leandra eigenlijk? Die is ook heel stilletjes lately?
Ha ha, ik moest ook meteen aan Leandra denken
pi_219108313
Toen we het thuis 2,5 week geleden over wintertijd hadden dacht ik door dit topic ook aan winterbanden.
Wilde een afspraak maken en kon eigenlijk precies komende week. Maar toen zag ik dat mn apk voor 31 december moet. Dus de afspraak op 3 nov gezet zodat apk in een keer mee kan.

Maar het zit er door de reminders hier voort goed ingebakken!

Maar als ik ergens nieuwe banden moet worden het ook all season denk ik
pi_219108466
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 11:55 schreef hilliebillie het volgende:
Toen we het thuis 2,5 week geleden over wintertijd hadden dacht ik door dit topic ook aan winterbanden.
Wilde een afspraak maken en kon eigenlijk precies komende week. Maar toen zag ik dat mn apk voor 31 december moet. Dus de afspraak op 3 nov gezet zodat apk in een keer mee kan.

Maar het zit er door de reminders hier voort goed ingebakken!

Maar als ik ergens nieuwe banden moet worden het ook all season denk ik
Wel even opletten, wij hadden ooit All seasons die voor Duitsland niet waren goedgekeurd.

Onze APK verloopt steeds op 4 november dus ideaal om meteen alles in 1x te doen. Ik ben ook erg benieuwd naar de check en beurt want onze auto piept al jaren bij wegrijden. Kijken ze steeds naar maar konden niets vinden. Nu is de piep zo erg dat mensen buiten hun oren ervan dicht doen. Het is alleen bij wegrijden, de eerste pak hem beet 100 meter en het weer erc maakt niets uit.
pi_219108510
Ik zit in het zwembad op een heerlijk rustig plekje terwijl de kinderen samen duikspelletjes doen in het diepe :)

Zo fijn om te voelen dat dit ok gaat, boek mee en so far so good (niet overprikkeld etc). Vanavond waarschijnlijk wel kapot maar morgen niets gepland behalve de schoorsteenveger.
pi_219108964
Ik ben begin september al begonnen met winterbanden regelen (want we moesten nieuwe terwijl de oude pas een jaar oud waren...) twee weken geleden eronder gezet. Goed ook, want we rijden nú in Duitsland waar het 8 graden is :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219110178
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 11:29 schreef amaranta het volgende:
Mushanga is je servies heelhuids aangekomen?
:N
Van de 10 platte en 10 diepe, waren 1 platte en 2 diepe kaduuk. Heb contact opgenomen en de volgende dag al kreeg ik nieuwe. Die zaten beter verpakt en dat werd wel heel bezorgd.
Ben er blij mee O+
If they say
  zondag 26 oktober 2025 @ 14:47:25 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219110316
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:36 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
:N
Van de 10 platte en 10 diepe, waren 1 platte en 2 diepe kaduuk. Heb contact opgenomen en de volgende dag al kreeg ik nieuwe. Die zaten beter verpakt en dat werd wel heel bezorgd.
Ben er blij mee O+
Ik was er al bang voor. Ik wilde niks zeggen omdat ik het niet wilde jinxen, maar bij mij kwam het servies ook kapot aan.
pi_219110457
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 14:47 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik was er al bang voor. Ik wilde niks zeggen omdat ik het niet wilde jinxen, maar bij mij kwam het servies ook kapot aan.
Oh, boh :{ Bij jou ook die met 4 in een doos zeker? Die apart verpakten gingen wel goed. Wat was er bij jou kapot?
If they say
  zondag 26 oktober 2025 @ 16:02:28 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219111062
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 15:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oh, boh :{ Bij jou ook die met 4 in een doos zeker? Die apart verpakten gingen wel goed. Wat was er bij jou kapot?
Dat weet ik niet meer precies, maar ook een paar borden
pi_219111181
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 21:17 schreef Hupje het volgende:

[..]
Opsturen naar de reparatie service :P Dat heb ik vandaag gedaan _O- Als dit ooit goedkomt en ik mijn/een airfryer terugzie, dan...
Philips heeft laten weten dat ze mijn airfryer hebben ontvangen en bezig zijn met repareren. Hij is dus in ieder geval niet kwijt en ze weten dat-ie van mij is :D
Ben benieuwd wat ze repareren. Plakken had ik zelf al 4x gedaan maar hielp niet.
pi_219116432
Net naar een dinershow geweest met een aantal collega’s via de personeelsvereniging. Helaas hadden twee van de drie andere collega’s van mijn afdeling zich afgemeld. Maar het was alsnog erg leuk! Dat doen ze daar altijd wel heel erg leuk!
pi_219117089
Het is weer maandag! Het is donker, het waait en regent (hier iig wel) en mijn bed is warm... De kinderen hebben studiedag en toch moeten we eruit ;(
Moet mn vader om 8:20 afleveren voor chemo.. gaan we daarna maar even naar de kerstshow bij intratuin.

Fijne dag allemaal
S. 2014
J. 2016
pi_219117102
Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, Hillie :)

Voor de Avatar, the last airbenderfans: waar de serie ophoudt, gaan de boeken verder. Ik heb de boxset besteld. Wil toch echt weten wat er met Zuko's moeder is gebeurd :D

GM, sterkte vandaag :*
If they say
pi_219121323
Zoon deed een kieswijzer op school; BBB. Dat staat haaks op alles waar z'n moeder voor staat ;( (PvdD)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219121686
Gisteren met B Jeugdjournaal debat gekeken, wat kunnen politci toch moeilijk in makkelijke taal praten. (hele rare zin trouwens)

B wil dat ik op PvdD stem overigens, Bontebal vond ie wel aardig maar ik vertelde hem zijn misser in Nieuwsuur en nu vindt hij het een eikel. Eigenlijk vond ie ze allemaal stom.

Ik ben er nog niet uit, ga de programma's van de partijen die ik nog wel ok vind maar eens kritisch bekijken.
pi_219121864
Kieswijzer gedaan: Pvv (nee)
Kieskompas : 50+ (nee)

Stand nu: ik weet t nog steeds niet, jongste zit nu het debat vh jeugdjournaal terug te kijken, hij vind GroenLinks wel leuk klinken... :')
S. 2014
J. 2016
pi_219121977
Mjah, stemwijzers zijn ook niet echt transparant opgesteld en dus geeft een eens of oneens soms dezelfde argumentatie...
Altijd de uitleg van partijen zelf lezen dus.

Kind is niet te genieten. Hoop dat-ie snel bijtrekt, deze week begint de laatste reeks Cito toetsen...
pi_219122047
Alle wijzers wijzen hier naar de VVD 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If they say
pi_219122155
Over verkiezingen gesproken

Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219122302
Thanx Vanyel. Ik twijfelde tussen de VVD en JA21. Nu niet meer.
If they say
pi_219122315
Ik heb wat stemwijzers gedaan, en zelfs met de beste match ben ik het slechts op 47% met ze eens. Dus ik ben het met álle partijen voor minstens 53% oneens. Waar moet je dan op stemmen??

Ik weet heus wel aan welke kant ik zit en welke partijen ik sympathiek vind, maar ze hebben allemaal ook heel veel punten waar ik me niet in kan vinden. Ik ben dus zo'n kiezer die zich in geen enkele partij herkent :{
  maandag 27 oktober 2025 @ 17:50:28 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219122328
Ik stem niet 😇
pi_219122434
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 17:48 schreef Amsel het volgende:
Ik heb wat stemwijzers gedaan, en zelfs met de beste match ben ik het slechts op 47% met ze eens. Dus ik ben het met álle partijen voor minstens 53% oneens. Waar moet je dan op stemmen??

Ik weet heus wel aan welke kant ik zit en welke partijen ik sympathiek vind, maar ze hebben allemaal ook heel veel punten waar ik me niet in kan vinden. Ik ben dus zo'n kiezer die zich in geen enkele partij herkent :{
Wie wel?

Ik zou het knap vinden als er iemand is die zich 100% in partij vindt.

Ik heb een prio lijstje en kijk welke partij daarbij passen. Naast een lijst van partijen die in zijn geheel voor dingen staan die totaal niet bij mijn denkwijze passen.
  maandag 27 oktober 2025 @ 18:14:23 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219122464
Ik zit op 75% bij 2 a 3 partijen. Maar ik loop dan meestal even alle antwoorden langs, check de context en evt partijprogramma's. En dan kom ik toch weer uit bij de partij waar ik al jaren op stem. Dezelfde partij kwam ook bij zoon uit zijn stemwijzer ^O^

ik weet inmiddels ook dat als ik teveel op "geen mening" of "weet ik niet" klik er dan hele rare dingen uitkomen :')

Ik ga sowieso veel tijd doorbrengen in het stemlokaal. Ik ben dit jaar voor de eerste keer stembureaulid.
pi_219122516
Maar dat is het met de verkiezingen he, elke partij laat hun beste kant zien, beloven vanalles. Maar we hebben teveel partijen, er zal door elke partij water bij de wijn moeten worden gedaan dus blijft er onder de streep weinig van hun beloftes over.
Dus, stemmen op welke partij jij je goed bij voelt.

Dat priolijstje heb ik ook exode :Y

Succes straks in het stembureau @Kyara :)
If they say
pi_219122533
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:22 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar dat is het met de verkiezingen he, elke partij laat hun beste kant zien, beloven vanalles. Maar we hebben teveel partijen, er zal door elke partij water bij de wijn moeten worden gedaan dus blijft er onder de streep weinig van hun beloftes over.
Dus, stemmen op welke partij jij je goed bij voelt.

Dat priolijstje heb ik ook exode :Y

Succes straks in het stembureau @:Kyara :)
Volgens het SGP ben ik anders gericht lees ik, dat verklaart een hoop.
pi_219122543
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 17:50 schreef amaranta het volgende:
Ik stem niet 😇
Ik ook niet ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_219122550
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:24 schreef exode het volgende:

[..]
Volgens het SGP ben ik anders gericht lees ik, dat verklaart een hoop.
Ah, ja, tuurlijk :o
Er zijn veel partijen waar ik nooit op zal stemmen en dit is er één van.
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')