Na de verkiezingen ben je de eerstequote:Op maandag 20 oktober 2025 14:16 schreef RotatoR het volgende:
Het is ook totaal belachelijk dat we niet weten wie we binnenlaten. De brave burger die op reis gaat moet zich tig keer legitimeren maar al die nepvluchtelingen uit de 3e wereld lopen zo naar binnen. Gewoon voortaan geen asielzoekers zonder legitimatie meer toelaten.
Weten we inmiddels al wie de asielcrimineel is die Lisa heeft vermoord?
Vooral onschuldige burgers de dupe van symbolische grenscontrolesquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Schreef niemand. "Ongerichte".
Klopt. Hoe vaak ik al niet in de file heb gestaan bij Duitsland.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vooral onschuldige burgers de dupe van symbolische grenscontroles
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ische-grenscontroles
Ik heb dit jaar 8x gevlogen en niet 1x mijn identiteitsbewijs hoeven laten zien. Je weet niet meer hoe de wereld werkt en compenseert dat met bombastisch gebral.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:16 schreef RotatoR het volgende:
Het is ook totaal belachelijk dat we niet weten wie we binnenlaten. De brave burger die op reis gaat moet zich tig keer legitimeren maar al die nepvluchtelingen uit de 3e wereld lopen zo naar binnen. Gewoon voortaan geen asielzoekers zonder legitimatie meer toelaten.
Bij het boarden moet je je wel legitimeren.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar 8x gevlogen en niet 1x mijn identiteitsbewijs hoeven laten zien. Je weet niet meer hoe de wereld werkt en compenseert dat met bombastisch gebral.
Ja wat een flauwekul.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bij het boarden moet je je wel legitimeren.
Ik heb vorige week nog gevlogen. Je hebt ongelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:28 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Bij het boarden moet je je wel legitimeren.
N=1quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog gevlogen. Je hebt ongelijk.
Best vreemd ja, want die hebben niets aan dit veranderd terwijl ze de minister van Asiel leverden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
En mensen blijven het maar raar vinden dat de PVV zo hoog blijft in de peilingen..
Retourvlucht dus n=2.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
N=1
Luchtvaartmaatschappijen zijn wettelijk verplicht om te controleren of de naam op het vliegticket klopt.
Verandert verder niets aan mijn opmerking. Je bent wettelijk verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren terwijl iedere schooier uit de 3e wereld hier zo anoniem naar binnenwandelt.quote:
Behalve dan dat je ongelijkheid had.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Verandert verder niets aan mijn opmerking. Je bent wettelijk verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren terwijl iedere schooier uit de 3e wereld hier zo anoniem naar binnenwandelt.
Natuurlijk is dit expres gedaan. Of dacht jij dat het werk van de uitvoerende organisaties per ongeluk onmogelijk wordt gemaakt? En dan zijn er serieus mensen die voorstellen om nog meer te bezuinigenquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:31 schreef Red_85 het volgende:
Fucking hell zeg.
Hoe maken we onszelf belachelijk?
Welke stagiaires hebben er bij de coa en ind gezeten? Of is dit express gegaan?
Wanneer moest je je precies legitimeren toen je op reis ging en waarom?quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:16 schreef RotatoR het volgende:
Bezuinigen? Afschaffen deze onzin. Wat brengt het asielsysteem ons?quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit expres gedaan. Of dacht jij dat het werk van de uitvoerende organisaties per ongeluk onmogelijk wordt gemaakt? En dan zijn er serieus mensen die voorstellen om nog meer te bezuinigen.
Nog nooit buiten het Schengengebied geweest? Asielzoekers komen doorgaans ook niet uit Finland.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Wanneer moest je je precies legitimeren toen je op reis ging en waarom?
Afgelopen zomer nog door 7 verschillende landen gereden (en weer terug) en nooit mijn paspoort hoeven te laten zien, iets langer geleden van Finland naar Amsterdam gevlogen zonder mijn paspoort te laten zien
Ok Geert.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:55 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bezuinigen? Afschaffen deze onzin. Wat brengt het asielsysteem ons?
Dus de samenleving expres in gevaar brengen om je punt kracht bij te zetten?quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit expres gedaan. Of dacht jij dat het werk van de uitvoerende organisaties per ongeluk onmogelijk wordt gemaakt? En dan zijn er serieus mensen die voorstellen om nog meer te bezuinigen.
Wat brengt het asielsysteem ons?quote:
Het is zo oppervlakkig als ons landschap.quote:Op maandag 20 oktober 2025 12:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het Nederlandse volk behoort tot een van de meest gedomesticeerde volkeren ter wereld.
Niet voor niets doet een partij die een paar keer het woord 'fatsoen' in de mond neemt en verder nergens uitleg over geeft mee in de bovenste lagen van de peilingen. Daarom zie ik een volledige u-turn op gebied van asiel ook niet snel gebeuren.
Gelukkig gaat Timmerfrans dit oplossen zodra hij zijn zelfgemaakte voorpagina bij de Telegraaf af heeft.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:24 schreef Hathor het volgende:
Er is geen enkele reden waarom we hier in Europa Tunesiers zouden moeten opvangen, dat land is gewoon veilig. Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat landen zoals Marokko, Algerije en Tunesie bewust al hun criminele elementen bij ons op de stoep dumpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |