abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2025 @ 14:18:46 #51
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219061240
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:16 schreef RotatoR het volgende:
Het is ook totaal belachelijk dat we niet weten wie we binnenlaten. De brave burger die op reis gaat moet zich tig keer legitimeren maar al die nepvluchtelingen uit de 3e wereld lopen zo naar binnen. Gewoon voortaan geen asielzoekers zonder legitimatie meer toelaten.

Weten we inmiddels al wie de asielcrimineel is die Lisa heeft vermoord?
Na de verkiezingen ben je de eerste ;)
pi_219061263
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Schreef niemand. "Ongerichte".
Vooral onschuldige burgers de dupe van symbolische grenscontroles

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ische-grenscontroles
Vakman pur sang
pi_219061292
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vooral onschuldige burgers de dupe van symbolische grenscontroles

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ische-grenscontroles
Klopt. Hoe vaak ik al niet in de file heb gestaan bij Duitsland.

Voor de fop controles van Faber waren er ook al grenscontroles, maar die werden gericht gedaan. Graag een hoop artikel dat ze daar ook tegen waren. De Duitse controle uit dit artikel was ook gericht.
pi_219061307
quote:
Het is ook totaal belachelijk dat we niet weten wie we binnenlaten. De brave burger die op reis gaat moet zich tig keer legitimeren maar al die nepvluchtelingen uit de 3e wereld lopen zo naar binnen. Gewoon voortaan geen asielzoekers zonder legitimatie meer toelaten.

Ik heb dit jaar 8x gevlogen en niet 1x mijn identiteitsbewijs hoeven laten zien. Je weet niet meer hoe de wereld werkt en compenseert dat met bombastisch gebral.
pi_219061322
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb dit jaar 8x gevlogen en niet 1x mijn identiteitsbewijs hoeven laten zien. Je weet niet meer hoe de wereld werkt en compenseert dat met bombastisch gebral.
Bij het boarden moet je je wel legitimeren.
pi_219061343
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:28 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ja wat een flauwekul.
Bij inchecken boarden en land van aankomst (buiten EU) nog eens heel uitgebreid.
Zonder id sta je binnen een uur weer buiten.
Vakman pur sang
pi_219061344
Fucking hell zeg.
Hoe maken we onszelf belachelijk?

Welke stagiaires hebben er bij de coa en ind gezeten? Of is dit express gegaan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219061365
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:28 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ik heb vorige week nog gevlogen. Je hebt ongelijk.
pi_219061388
"Er mag absoluut niet getornd worden aan het Europees asielbeleid"
pi_219061394
Dit heeft er mee te maken dat:
A. een vreemdeling zich op basis van een verzonnen naam kan registreren in het asielsysteem. Immers, 'het paspoort is hij verloren op zijn vlucht' of iets dergelijks.
B. de IND niet (of pas sinds kort) is aangesloten op het SIS (Schengen Informatie Systeem). Hierin kunnen vreemdelingen worden bekeken of ze gezocht / gesignaleerd worden door de autoriteiten in een ander EU-land voor een strafbaar feit.
C. Buitenlandse namen niet altijd op dezelfde manier worden opgeschreven. Denk aan de naam 'Mohammed'. Daar zijn 24 verschillende schrijfwijzes (Mahamed, Mohamed, Mohammad, etc. etc.) voor. Tevens is niet altijd duidelijk wat de geboortedatum van een vreemdeling is: dat wordt niet in alle landen (van herkomst) correct genoteerd.
En aangezien er mensen met dezelfde naam op een andere dag geboren kunnen zijn, kun je er niet 100% vanuit gaan dat het om één en dezelfde vreemdeling gaat op basis van alleen de afwijkende geboortedatum. 'Henk de Vries' komt ook vele malen voor in Nederland.
D. Het vingerafdruksysteem blijkbaar niet correct werkt. En dat is toch echt de enige manier om te achterhalen of het om dezelfde vreemdeling gaat als al die andere aliassen die die vreemdeling gebruikt / hanteert.

M.a.w.: het is niet altijd even makkelijk om zoiets uit te zoeken (zeker gezien het personeelsgebrek bij de IND), maar in dit geval is het wel erg extreem en laakbaar.
pi_219061397
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
N=1

Luchtvaartmaatschappijen zijn wettelijk verplicht om te controleren of de naam op het vliegticket klopt.
  Redactie Sport maandag 20 oktober 2025 @ 14:45:00 #62
274204 crew  Mexicanobakker
pi_219061409
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:55 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En mensen blijven het maar raar vinden dat de PVV zo hoog blijft in de peilingen..
Best vreemd ja, want die hebben niets aan dit veranderd terwijl ze de minister van Asiel leverden.

Maar het ligt allemaal aan andere partijen ;( ;( ;( mimimi
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_219061420
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:42 schreef RotatoR het volgende:

[..]
N=1

Luchtvaartmaatschappijen zijn wettelijk verplicht om te controleren of de naam op het vliegticket klopt.
Retourvlucht dus n=2.
pi_219061459
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Retourvlucht dus n=2.
Verandert verder niets aan mijn opmerking. Je bent wettelijk verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren terwijl iedere schooier uit de 3e wereld hier zo anoniem naar binnenwandelt.
pi_219061477
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:54 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Verandert verder niets aan mijn opmerking. Je bent wettelijk verplicht om je te allen tijde te kunnen legitimeren terwijl iedere schooier uit de 3e wereld hier zo anoniem naar binnenwandelt.
Behalve dan dat je ongelijkheid had.

Heb mijn klm app nog maar eens nagekeken en daar staat geen id bewijs in. Die gebruik je voor het inchecken en bij het instappen scan je alleen je boardingkaart vanuit de app.
  maandag 20 oktober 2025 @ 15:00:45 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219061491
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:31 schreef Red_85 het volgende:
Fucking hell zeg.
Hoe maken we onszelf belachelijk?

Welke stagiaires hebben er bij de coa en ind gezeten? Of is dit express gegaan?
Natuurlijk is dit expres gedaan. Of dacht jij dat het werk van de uitvoerende organisaties per ongeluk onmogelijk wordt gemaakt? En dan zijn er serieus mensen die voorstellen om nog meer te bezuinigen :') .
Huilen dan.
pi_219061691
quote:

Wanneer moest je je precies legitimeren toen je op reis ging en waarom?
Afgelopen zomer nog door 7 verschillende landen gereden (en weer terug) en nooit mijn paspoort hoeven te laten zien, iets langer geleden van Finland naar Amsterdam gevlogen zonder mijn paspoort te laten zien
pi_219061752
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Natuurlijk is dit expres gedaan. Of dacht jij dat het werk van de uitvoerende organisaties per ongeluk onmogelijk wordt gemaakt? En dan zijn er serieus mensen die voorstellen om nog meer te bezuinigen :') .
Bezuinigen? Afschaffen deze onzin. Wat brengt het asielsysteem ons?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219061767
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Afgelopen zomer nog door 7 verschillende landen gereden (en weer terug) en nooit mijn paspoort hoeven te laten zien, iets langer geleden van Finland naar Amsterdam gevlogen zonder mijn paspoort te laten zien
Nog nooit buiten het Schengengebied geweest? Asielzoekers komen doorgaans ook niet uit Finland.
  maandag 20 oktober 2025 @ 16:02:33 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219061806
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:55 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Bezuinigen? Afschaffen deze onzin. Wat brengt het asielsysteem ons?
Ok Geert.
Huilen dan.
pi_219061842
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus de samenleving expres in gevaar brengen om je punt kracht bij te zetten?
Serieus?

Dan is bezuinigen inderdaad de verkeerde kant op, dan moet je die gasten die hier verantwoordelijk voor zijn berechten voor hun misdaden.

En het coa en ind saneren. Compleet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219061920
quote:
7s.gif Op maandag 20 oktober 2025 16:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ok Geert.
Wat brengt het asielsysteem ons?

Wat kost het, en wat levert het op? Hoe veel bijstandsmoeders kunnen we hiermee op Nijenrode laten studeren?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219062067
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 12:57 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het Nederlandse volk behoort tot een van de meest gedomesticeerde volkeren ter wereld.

Niet voor niets doet een partij die een paar keer het woord 'fatsoen' in de mond neemt en verder nergens uitleg over geeft mee in de bovenste lagen van de peilingen. Daarom zie ik een volledige u-turn op gebied van asiel ook niet snel gebeuren.
Het is zo oppervlakkig als ons landschap.

Ik zie die draai ook niet. De Nederlander is toch elke te gevoelig voor dat grijsgedraaide racisme frame. En dus blijven de grenzen open en ‘moeten we’ hordes kansloze figuren toelaten en adoreren met uitkeringen en met voorrang verkregen woningen. En wegkijken hun fraude en misbruik van de voorzieningen. Die geseling pleziert een zure calvinist.
  maandag 20 oktober 2025 @ 16:46:32 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219062094
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:24 schreef Hathor het volgende:
Er is geen enkele reden waarom we hier in Europa Tunesiers zouden moeten opvangen, dat land is gewoon veilig. Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat landen zoals Marokko, Algerije en Tunesie bewust al hun criminele elementen bij ons op de stoep dumpen.
Gelukkig gaat Timmerfrans dit oplossen zodra hij zijn zelfgemaakte voorpagina bij de Telegraaf af heeft.
  maandag 20 oktober 2025 @ 16:50:44 #76
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_219062116
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Best vreemd ja, want die hebben niets aan dit veranderd terwijl ze de minister van Asiel leverden.

Maar het ligt allemaal aan andere partijen ;( ;( ;( mimimi
Het gaat in eerste instantie om de erkenning van de problemen die ermee gepaard gaan. Vooral aan de linke kant van het politieke spectrum blijft men maar bagatelliseren en zet mensen die wel kritisch zijn direct weg als extreemrechts.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_219062140
quote:

[..]
Ok Geert.
Jij bent toch zo betrokken bij de onderkant van de samenleving? Wat levert het asielsysteem op? Wat kost het? Hoe veel ouderen en bijstandstrekkers zitten in de kou vanwege een peperduur asielsysteem dat niemand eigenlijk wil?

Wil jij het? Kun jij het hier verdedigen? Of is die betrokkenheid met minderbedeelden maar schijn?
  maandag 20 oktober 2025 @ 17:00:22 #78
289086 Shotty
graag verwijderen
pi_219062171
Kapotbezuinigd IND maakt fouten? Goh.
graag verwijderen
pi_219062673
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 15:42 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Dit is een verder onbelangrijk dingetje in het grote geheel, maar laat goed zien hoe feiten er niet toe doen bij de permanent boze Nederlander en emotie wel. Meerdere van die gasten die gewoon niet toe kunnen geven dat ze al een tijdje niet gevlogen hebben en liever blijven hangen in een fantasieverhaaltje van de brave burger die door duizend hoepels moet springen. Als ze dit stomme ding al niet toe kunnen geven, dan is het op de grote punten al helemaal kansloos.

@RotatoR heeft gewoon de doelpalen verlegd van strenge controle voor de brave burger tijdens reizen in het algemeen, naar buiten Schengen gaan. Ik zie dan ergens in Nederland een koppig mannetje van 40+ voor mij die pas na meerdere users die anders zeggen toch eens gaat googelen. Vervolgens even kut denkt en dat gevoel weer snel wegstopt met een nieuwe aanval.
pi_219062681
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 16:21 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Wat brengt het asielsysteem ons?

Hopelijk niks. Het is na de tweede wereldoorlog bedacht zodat Europeanen weg konden vluchten bij een derde wereldoorlog.
pi_219062811
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:36 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als we even opschieten kan hij om 14:10 nog mee.
Kunnen we korting krijgen voor de helft van de reis? Tot ongeveer Tyrreense Zee.
  maandag 20 oktober 2025 @ 18:30:08 #82
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_219062826
Misschien kan hij bij die Afghaan uit dat andere nieuwsbericht in gaan wonen.
  maandag 20 oktober 2025 @ 19:17:55 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219063150
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:34 schreef Homey het volgende:

[..]
Doen ze ook. Dat heet social dumping.

Nederland is echt de gekke henkie in de wereld op het gebied van asielopvang. Dat weet men.

Tja, als je je al jaren laat ringeloren door landen als Marokko en Algerije die een complete lak aan alle fatsoensnormen hebben, ben je toch ook zelf debet aan?

Wat we in Nederland eigenlijk nodig hebben is een soort Trump die de hele boel omdraait en powerplay inzet.

Nederland is ook de grootste netto betaler aan de EU, dat maakt Nederland nog een gekkere Henkie dan je mogelijk houdt. En je moet heel veel betalen, en je krijgt alle tuig uit die landen in je mik.

Hongarije speelt het veel slimmer, die ontvangen netto uit Brussel en ze houden gewoon hun grenzen dicht.

Wie is er nou gek?
Er zijn ook niet veel andere volkeren op de wereld die het úberhaubt zouden accepteren dat de huizen die voor hun kinderen bestemd zijn massaal worden weggegeven aan willekeurige migranten uit de Derde Wereld. Die ons land ook nog eens vijandig gezind zijn.

In de USA zijn ook veel migranten, maar die komen er om te werken en krijgen geen woningen cadeau
The End Times are wild
pi_219064423
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 19:17 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er zijn ook niet veel andere volkeren op de wereld die het úberhaubt zouden accepteren dat de huizen die voor hun kinderen bestemd zijn massaal worden weggegeven aan willekeurige migranten uit de Derde Wereld. Die ons land ook nog eens vijandig gezind zijn.

In de USA zijn ook veel migranten, maar die komen er om te werken en krijgen geen woningen cadeau
Dat met voorrang woningen weggeven zonder enige tegenprestatie ook is ronduit bizar en zie je idd nergens anders ter wereld.
pi_219064626
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 21:01 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat met voorrang woningen weggeven zonder enige tegenprestatie ook is ronduit bizar en zie je idd nergens anders ter wereld.
Mwah, in Duitsland doen ze dat ook hoor. Huisvesting etc, zou zich moeten beperken tot bed, bad, brood, tent ook voor de eigen inwoners. Luxemburg is daar buitengewoon welvarend mee geworden.

Luxembourg: Poverty in Europe's wealthiest country
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 20-10-2025 21:31:10 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 03:44:57 #86
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_219066103
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je krijgt het echt in elk topic voor elkaar om met mensen ruzie te maken en onwaarheden te verkondigen.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 03:47:25 #87
396550 Richestorags
pi_219066105
quote:

[..]
Ok Geert.
Dankzij mensen zoals jij is er geen enkele discussie mogelijk. Anti-asiel / tuig = Geert.

Met je verheven blanke omgeving in Oog in Al.
pi_219066141
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2025 10:06 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Wat is nu het nieuws? Dat ze hier nog geen tijd hebben gehad om het verleden uit te pluizen van deze vent en dat ze hem een asielzoekerspas hebben gegeven? Ik lees nergens dat hij een verblijfsvergunning heeft gekregen.
Het nieuws is natuurlijk dat het bizar is dat deze man niet direct bij aankomst in dit land een woning gekregen heeft :`)
pi_219066169
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hopelijk niks. Het is na de tweede wereldoorlog bedacht zodat Europeanen weg konden vluchten bij een derde wereldoorlog.
Als we er niks voor terugkrijgen, dan moeten we er geen geld insteken. Dat geld hebben we hard nodig om onze eigen armsten te helpen.
pi_219066217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 03:44 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je krijgt het echt in elk topic voor elkaar om met mensen ruzie te maken en onwaarheden te verkondigen.
Je hebt ongelijk is voor jou de start van een grote ruzie ja? Dan heb je waarschijnlijk uurlijks problemen. De user in kwestie had trouwens zelf al zijn ongelofelijk toegegeven door de doelpalen te verleggen. Ook van toepassing op jou:
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dit is een verder onbelangrijk dingetje in het grote geheel, maar laat goed zien hoe feiten er niet toe doen bij de permanent boze Nederlander en emotie wel. Meerdere van die gasten die gewoon niet toe kunnen geven dat ze al een tijdje niet gevlogen hebben en liever blijven hangen in een fantasieverhaaltje van de brave burger die door duizend hoepels moet springen. Als ze dit stomme ding al niet toe kunnen geven, dan is het op de grote punten al helemaal kansloos.

@:RotatoR heeft gewoon de doelpalen verlegd van strenge controle voor de brave burger tijdens reizen in het algemeen, naar buiten Schengen gaan. Ik zie dan ergens in Nederland een koppig mannetje van 40+ voor mij die pas na meerdere users die anders zeggen toch eens gaat googelen. Vervolgens even kut denkt en dat gevoel weer snel wegstopt met een nieuwe aanval.
pi_219066221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 06:25 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Als we er niks voor terugkrijgen, dan moeten we er geen geld insteken. Dat geld hebben we hard nodig om onze eigen armsten te helpen.
Als je goed kijkt in mijn post zie je dat je er wel wat voor terugkrijgt.
pi_219066238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Om hoe veel Belgen, Britten, Denen en Duitsers hebben we het hier die bij ons asiel aanvragen?
pi_219066260
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:10 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Om hoe veel Belgen, Britten, Denen en Duitsers hebben we het hier die bij ons asiel aanvragen?
Vorig jaar 15473.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:20:10 #94
396550 Richestorags
pi_219066270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nergens wordt dat duidelijk uit. Bovendien wil jij altijd dat mensen "je posts goed lezen" (één van je favoriete gaslights) terwijl je kennelijk niet zo goed bent in punten overbrengen anders hadden mensen het er wel uitgehaald. Het is elk topic hetzelfde liedje.
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:21:00 #95
396550 Richestorags
pi_219066272
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je hebt ongelijk is voor jou de start van een grote ruzie ja? Dan heb je waarschijnlijk uurlijks problemen. De user in kwestie had trouwens zelf al zijn ongelofelijk toegegeven door de doelpalen te verleggen. Ook van toepassing op jou:
[..]

Nee hoor. Je verhaaltje over vliegen is een lulverhaal. Ik vlieg regelmatig en ik heb nog NOOIT niet een paspoort hoeven laten zien.
pi_219066276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 07:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Vorig jaar 15473.
Je hebt geen idee.
pi_219067239
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:16 schreef SpecialK het volgende:
het is zo voorbij voor ons. :W
Dit is klaar inderdaad.

Maar dat was natuurlijk al langer duidelijk. Geen partij die dit meer gaat redden ook.

Straks nog de spreidingswet erbij, nou, dan kunnen ook de kleinere plaatsen en dorpen in Nederland genieten van Islamitische gebedsoproepen in de vroege ochtend.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:24 schreef Hathor het volgende:
Er is geen enkele reden waarom we hier in Europa Tunesiers zouden moeten opvangen, dat land is gewoon veilig. Ik begin een beetje de indruk te krijgen dat landen zoals Marokko, Algerije en Tunesie bewust al hun criminele elementen bij ons op de stoep dumpen.
Dat zeker, maar ook zijn er hier mensen die graag zulke mensen verwelkomen. Dat speelt ook een rol.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ergens bij jou in de plaats loopt een pedofiel rond. Moeten we jou dan ook maar als een pedo behandelen? Zo nee: waarom iemand uit een ander werelddeel dan wel mede verantwoordelijk houden voor deze Tunesiër? Verder: het idee dat er ook maar 1 asielzoeker is die iedere nacht iemand beroofd of mishandeld speelt lekker in op de emotie, maar is natuurlijk niet de waarheid. Normale mensen begrijpen dat, maar stupide racisten niet.
Waar zit het racisme volgens jou?

Want je tuigt hier een stropop op om daarmee een ongefundeerde claim te doen over racisme.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dank memes van 10 jaar geleden verbloemen niet je kleingeestige gebrek aan inhoud.
Die komt vooral van jouw kant zo te zien. Jij beticht anderen ten onrechte van racisme.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 14:25 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat tweede is natuurlijk een leugen. En trouwens: 8x vliegen, toe maar. Denk je een beetje aan je CO2-voetafdruk?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:33:05 #98
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219067275
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 03:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dankzij mensen zoals jij is er geen enkele discussie mogelijk. Anti-asiel / tuig = Geert.

Met je verheven blanke omgeving in Oog in Al.
Ik wil best een gesprek voeren over asiel, maar met iemand die stelt dat asiel moet worden "afgeschaft" is geen serieus gesprek mogelijk.

Houdoe.
Huilen dan.
pi_219068047
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 10:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik wil best een gesprek voeren over asiel, maar met iemand die stelt dat asiel moet worden "afgeschaft" is geen serieus gesprek mogelijk.

Houdoe.
Zwaktebod. Dan kun je vast uitleggen waarom asielzoekers belangrijker zijn dan arme Nederlanders.
pi_219068082
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 18:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En waarom zou dit verdrag van toepassing moeten zijn op mensen van andere continenten op duizenden kilometers verderop?

Ik vraag mij ook af of Europeanen wel welkom zouden zijn als vluchtelingen op die desbetreffende continenten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')