Te dikke billen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schudt die te dikke billen vanuit zijn wangen en kijkt ff goed om zich heen.
Dat is wel zo verstandig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:04 schreef Shii het volgende:
Echt ook gewoon geen aandacht meer aan schenken die bullshit...
Ook al klopt het wel dan ben jij de enige die het kan en mag zeggen en niet een ander.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb wel een te dikke reet maar hij heeft er nooit tussen gezeten wel ooit er naast.
En ik heb ook naast jou gezeten shii, was leuk.
En klinkt inderdaad negatief dat woordje te, alleen in mijn geval klopt het wel een beetje, ook al kan het nog veeeeel groter.
Truste choco met je dikke kont.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
En ik ga nu slapen. Toedels allemaal.
Ja was zeker leuk en gezellig en fijn je ontmoet te hebben bij oma in het café.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb wel een te dikke reet maar hij heeft er nooit tussen gezeten wel ooit er naast.
En ik heb ook naast jou gezeten shii, was leuk.
En klinkt inderdaad negatief dat woordje te, alleen in mijn geval klopt het wel een beetje, ook al kan het nog veeeeel groter.
Ik kwam de foto's van de meet tegen en ik vroeg mij al af wie dat meisje op de foto is. Nu weet ik het.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk en gezellig en fijn je ontmoet te hebben bij oma in het café.
Heb je hem ook weer.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam de foto's van de meet tegen en ik vroeg mij al af wie dat meisje op de foto is. Nu weet ik het.
Ja, ga wel zo slapenquote:
Waar ben je geweest ?? vertel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ga wel zo slapen
Zit nog een beetje met adrenaline in het lichaam vanwege een metal concert waar ik ben geweest
Hey Slyquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Prishhh!
Kun je lang op wachten, een repliek. Die ligt platgespoten op de isoleerafdeling te herstellennn![]()
Geintjuh, Bossieeeee![]()
Fijne dag!
[ afbeelding ]
Hoi Dott. Alles wel? Lees het later..quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Ja hoor hier alles okidoki.quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Dott. Alles wel? Lees het later..
Ga snel weg anders mis ik het pontje!@
Fijne dag en houd ze in het gareel! Vooral die linkerd Shiii![]()
![]()
Byee
Heavy Metalquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het werd live gestreamd zeiden ze, maar ik had dit niet willen missen
quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Prishhh!
Kun je lang op wachten, een repliek. Die ligt platgespoten op de isoleerafdeling te herstellennn![]()
Geintjuh, Bossieeeee![]()
Fijne dag!
[ afbeelding ]
oeh nice!quote:Op maandag 20 oktober 2025 09:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Het werd live gestreamd zeiden ze, maar ik had dit niet willen missen
Mogguhhquote:
Rijbewijs.quote:
Feli.quote:
769 En Nieuw-zeeland leverde een 0 opquote:
Doe je goedquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
631. Ik gok maar wat in het wilde weg.
Netjes hoorquote:Op maandag 20 oktober 2025 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
769 En Nieuw-zeeland leverde een 0 op
Mwah, sommige dingen weet je stiekem toch wel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
631. Ik gok maar wat in het wilde weg.
Bij New Jersey zat ik in New York.quote:Op maandag 20 oktober 2025 19:34 schreef pullup het volgende:
New Jersey en New Orleans herkende ik dus dat leverde sowieso 100 punten op. En Las vegas was ook een inkoppertje
Gefeliciteerd!quote:
Die is leuk!quote:
Geen idee, zag wel vallen staan voor muizen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben ze ook elektrische muizenmeppers?
Ik vraag het voor een vriend
Altijd handigquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu op naar een auto zodat hij je kan rondrijden.![]()
Jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben ze ook elektrische muizenmeppers?
Ik vraag het voor een vriend
En die zijn verder ook liefquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, zag wel vallen staan voor muizen.
Neem anders een kat, die helpen vaak wel tegen muizen.
Jaaaaa #TeamChocofanquote:Op maandag 20 oktober 2025 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper![]()
Gelukkig eerst op internet gekeken of de winkels hier op het winkelcentrum ze verkochten, nee dus, dus meer gegoogled en karwei had ze wel, dus naar karwei geweest, gelijk mijn stappen gehaaldmaar heb er nu 1.
Kom maar op kut muggen.
Whoop whoopquote:Op maandag 20 oktober 2025 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa #TeamChocofanPak die muggen!
quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb een elektrische vliegenmepper![]()
Gelukkig eerst op internet gekeken of de winkels hier op het winkelcentrum ze verkochten, nee dus, dus meer gegoogled en karwei had ze wel, dus naar karwei geweest, gelijk mijn stappen gehaaldmaar heb er nu 1.
Kom maar op kut muggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |