Te dikke billen?quote:Op maandag 20 oktober 2025 00:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Schudt die te dikke billen vanuit zijn wangen en kijkt ff goed om zich heen.
Dat is wel zo verstandig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:04 schreef Shii het volgende:
Echt ook gewoon geen aandacht meer aan schenken die bullshit...
Ook al klopt het wel dan ben jij de enige die het kan en mag zeggen en niet een ander.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb wel een te dikke reet maar hij heeft er nooit tussen gezeten wel ooit er naast.
En ik heb ook naast jou gezeten shii, was leuk.
En klinkt inderdaad negatief dat woordje te, alleen in mijn geval klopt het wel een beetje, ook al kan het nog veeeeel groter.
Truste choco met je dikke kont.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:19 schreef ChocoFan het volgende:
En ik ga nu slapen. Toedels allemaal.
Ja was zeker leuk en gezellig en fijn je ontmoet te hebben bij oma in het café.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:18 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb wel een te dikke reet maar hij heeft er nooit tussen gezeten wel ooit er naast.
En ik heb ook naast jou gezeten shii, was leuk.
En klinkt inderdaad negatief dat woordje te, alleen in mijn geval klopt het wel een beetje, ook al kan het nog veeeeel groter.
Ik kwam de foto's van de meet tegen en ik vroeg mij al af wie dat meisje op de foto is. Nu weet ik het.quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja was zeker leuk en gezellig en fijn je ontmoet te hebben bij oma in het café.
Heb je hem ook weer.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2025 01:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam de foto's van de meet tegen en ik vroeg mij al af wie dat meisje op de foto is. Nu weet ik het.
Ja, ga wel zo slapenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |